Kiemelt cikkek

[INTERJÚ] Az email marketing alappillérei

[INTERJÚ] Az email marketing alappillérei

Ha hosszú távon tervezel vállalkozni és az ördögnek sem akarod odaadni a lelked néhány kattintásért, akkor egyetlen szabályt érdemes a fejben tartanod. A szabály így kezdődik: “ Ígérd a legnagyobbat…” Ha végig nézem a bejövő leveleim többségét, akkor két típusú...

E-mail marketing automatizmusok webáruházaknak

E-mail marketing automatizmusok webáruházaknak

Engedj meg nekem három kérdést: 1. Egy webáruház tulajdonoshoz van szerencsém? Vagy esetleg egy szakemberhez, akinek az a feladata, hogy egyre több bevételt csináljon a cégnek? 2. Van egy legalább pár ezer főből álló listád a korábbi vásárlóidból vagy az e-mail...

Így elemezd ki az email marketinged!

Így elemezd ki az email marketinged!

Szóval érdeklődsz az e-mail marketing iránt, hmm? Talán már ki is küldted az első leveleid, esetleg már automatizált kampányokat futtatsz vagy csak ott motoszkál benned a kisördög, hogy belevágj? Függetlenül attól, hogy kurzust, szolgáltatást vagy bármi egyebet...

További tartalmak

#050 – Nyilvánvalóan akciós hazugság – WÁT?

#049 – Így lustálkodd be magad a spam mappába

#048 – Sugarman megtanít csúszdát építeni (meg zseni leveleket írni)

#047 – elolvastam vs. megcsinálom

#046 – Így tedd tönkre a bizniszed – blekfrájdéj edisön

#045 – A 47%-os konverziós arány nyomában

#044 – Hogyan lehet megúszni egy havi 286 ezer forintos számlát

#043 – Ez történt velem 74 levél után

#042 – Nem az élet szar, csak a lista

#041 –  Így tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét

#040 –  Hogyan mutassak be egy új szolgáltatást a listámnak?

#039 –  “Mit tanácsolnál annak, aki most vág bele az e-mail marketingbe?”

#038 –  Mi van, ha nem dől a lé?

#037 –  10% extra megnyitási arány helyett, 900k bevétel

#036 –  Tindereznél az exeiddel?

#035 –  Feladó nélkül is felismerem a leveleid?

#034 –  141% extra bevétel 15 perc melóval

#033 –  Másold le ezt a kampányt

#032 –  “De ezt így szokták” – kit érdekel?

#031 –  Sejtem mitől lennének jobbak a leveleid

#030 –  Dzséló és Ben-e-flekk hetente 4x maszatol, te meg havonta egyszer küldesz levelet

#029 –  A “jó megnyitási arány” romba dönti a bizniszed

#028 –  A kényszeres “értéket adok” és a “vedd meg a cuccom” között találod a konverziót

#027 –  Használd a PAS formulát az átlagon felüli átkattintási arányhoz

#026 –  A hosszú ideje “dédelgetett” feliratkozóid végignézik, ahogy tönkremész

#025 –  Így írhatsz jobbat a marketingtől bűzlő leveleknél

#024 –  A levél, ami meggyőzi a halogató feliratkozóid

#023 –  Ezért nem hiszik el a feliratkozóid, amit írsz nekik

#022 –  Ezt próbáld ki, jobb leveleket fogsz írni

#021 –  “NILCÚENHOAOHEÍVÉK FORMULA”

#020 –  Tanulj mások hibáiból levelezni, az olcsóbb

#019 –  Nyúld le az ügyfelem stratégiáját

#018 –  Így raknám össze a következő kampányod

#017 –  Ilyen egy kampányötlet, amin csak bukni tudsz (nem kicsit)

#016 –  Idegesítenek a leveleid

#015 –  Feliratkozóból vásárló, 6 perc alatt

#014 –  Erre figyelj oda a következő levelednél

#013 –  Így adj el minden egyes leveleddel

#012 –  Mit írj a feladó helyére?

#011 –  Kevés a feliratkozóm, mit tegyek?

#010 –  Így építs listát, ha webáruházad van

#009 –  Mikor érdemes valakit törölni a listádról?

#008 –  Érdemes a levelekben grafikai megoldásokat használni?

#007 – Milyen arány érdemes tartani az értékadás és a kampányolás között?

#006 – Mennyibe kerül az email marketing?

#005 – Mitől lesz sikeres egy email kampány?

#004 – Hogyan írj érdekes, izgalmas és figyelemfelkeltő tárgymezőt?

#003 – Hány levelet érdemes küldened?

#002 – Milyen hosszú legyen egy email?

#001 – Megelőzés helyett, gyógymód!

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu