Kiemelt cikkek
[INTERJÚ] Az email marketing alappillérei
Ha hosszú távon tervezel vállalkozni és az ördögnek sem akarod odaadni a lelked néhány kattintásért, akkor egyetlen szabályt érdemes a fejben tartanod. A szabály így kezdődik: “ Ígérd a legnagyobbat…” Ha végig nézem a bejövő leveleim többségét, akkor két típusú...
E-mail marketing automatizmusok webáruházaknak
Engedj meg nekem három kérdést: 1. Egy webáruház tulajdonoshoz van szerencsém? Vagy esetleg egy szakemberhez, akinek az a feladata, hogy egyre több bevételt csináljon a cégnek? 2. Van egy legalább pár ezer főből álló listád a korábbi vásárlóidból vagy az e-mail...
Így elemezd ki az email marketinged!
Szóval érdeklődsz az e-mail marketing iránt, hmm? Talán már ki is küldted az első leveleid, esetleg már automatizált kampányokat futtatsz vagy csak ott motoszkál benned a kisördög, hogy belevágj? Függetlenül attól, hogy kurzust, szolgáltatást vagy bármi egyebet...
További tartalmak
Kevés a feliratkozóm, mit tegyek?
Gondold végig, hogy egy potenciális vásárlód / ügyfeled, aki ott csücsül a listádon, mit érzékel a listád méretéből. Konkrétan semmit. Ugyanolyan rajta lenni egy 20.000 fős listán, mint egy 200 fős listán. Két előny, ha egy apró listának kezded el írni rendszeresen a...
Így építs listát, ha webáruházad van
Ha körbenézel a hazai piacon azt látod, hogy a legtöbben egy kedvezményt kínálnak fel a feliratkozásért cserében. Ez egy tökéletes módszer a listaépítésre, de ezt sem érdemes ész nélkül tolni. Szerintem a hasraütés szerű “adjunk 20% kedvezményt” nem meríti ki a...
Mikor érdemes valakit törölni a listádról?
Első körben hadd említsem az email listád “természetes szelekcióját”, vagyis a leiratkozást. Amikor megtalálod a saját hangod és magad mögött hagyod a “mainstream” gondolatokat, amikre mindenki csak egyöntetűen bólogat, akkor a listád magától is gyönyörűen tisztulni...
Érdemes a levelekben grafikai megoldásokat használni?
Nincs olyan email marketinggel kapcsolatos téma, ahol ez a kérdés ne merülne fel valamilyen formában. Én alapvetően az egyszerű, szöveg alapú levelekben hiszek. De nem azért mert azt mondták, hogy ebben kell hinnem, hanem mert ezek hozzák az eredményt a legtöbb...
Milyen arány érdemes tartani az értékadás és a kampányolás között?
Három gondolatom támadt miután elolvastam a kérdést. Első körben érdemes tisztázni, hogy milyen biznisz modellben működsz. Néhány példa a jelenlegi ügyfeleim alapján. Márk 3 havonta nyitja meg a csatlakozási lehetőséget az előfizetéséhez, így alapvetően egyszerű...
Mennyibe kerül az email marketing?
A lista általában a szoftver költséggel kezdődik. Rengeteg szoftver és csomag közül választhatsz, de egy gyors összehasonlítás az én kedvenceimből: (Az árakat egy 5.000 fős listához néztem meg.) Mailerlite (induláshoz): $30 / hó ActiveCampaign (szolgáltatóknak): $99...
Hogyan írj érdekes, izgalmas és figyelemfelkeltő tárgymezőt?
Amikor megnyitod az email fiókod főként két dologra koncentrálsz. Az egyik a feladó neve, a másik pedig a tárgymező. Hogy melyik, milyen arányban járul hozzá a megnyitáshoz az jó kérdés. Én kezdetben mindig azt mondtam, hogy a tárgymező a legfontosabb, viszont azt...
Mitől lesz sikeres egy email kampány?
Hallottál már a 40/40/20 szabályról? A megalkotója egy igazi direkt marketing mester, Ed Meyer. Ed egy igazi úttörő volt a tesztelésben. Mesterien kutatta, hogy mitől lesz sikeres vagy teljes csőd egy kampány. Arra jutott, hogy a sikeres kampányok 100%-a három részre...
Hány levelet érdemes küldened?
“Mennyi a sok? Mi számít már túl gyakori küldésnek?” Az email marketinggel csak olykor- olykor összefutó marketingesek csípőből vágják rá: “Nincs túl sok vagy kevés, mindig a célközönségedtől függ.” Kösz szépen és ezzel mi a sz*rt kezdjek? Teljesen egyetértek a...
Milyen hosszú legyen egy email?
Milyen hosszú legyen egy levél? Szövegírók körében népszerű idézet a következő: "Egy jó szöveg olyan, mint a női szoknya: elég hosszú, hogy elfedje a lényeget, de elég rövid, hogy felkeltse az érdeklődést." Azóta gyűlölöm ezt az idézetet, mióta ezzel indította az...
Információk:
Adatvédelmi Nyilatkozat
Cookie Nyilatkozat
Kapcsolat: