Kiemelt cikkek
[INTERJÚ] Az email marketing alappillérei
Ha hosszú távon tervezel vállalkozni és az ördögnek sem akarod odaadni a lelked néhány kattintásért, akkor egyetlen szabályt érdemes a fejben tartanod. A szabály így kezdődik: “ Ígérd a legnagyobbat…” Ha végig nézem a bejövő leveleim többségét, akkor két típusú...
E-mail marketing automatizmusok webáruházaknak
Engedj meg nekem három kérdést: 1. Egy webáruház tulajdonoshoz van szerencsém? Vagy esetleg egy szakemberhez, akinek az a feladata, hogy egyre több bevételt csináljon a cégnek? 2. Van egy legalább pár ezer főből álló listád a korábbi vásárlóidból vagy az e-mail...
Így elemezd ki az email marketinged!
Szóval érdeklődsz az e-mail marketing iránt, hmm? Talán már ki is küldted az első leveleid, esetleg már automatizált kampányokat futtatsz vagy csak ott motoszkál benned a kisördög, hogy belevágj? Függetlenül attól, hogy kurzust, szolgáltatást vagy bármi egyebet...
További tartalmak
#054 – Havi 200 ezerről 5 millióra, egy év alatt
#053 – freee
#052 – Öngyilkos stratégia egy sikeres kampány után
#051 – Meghívó + levél elemzés
#050 – Nyilvánvalóan akciós hazugság – WÁT?
#049 – Így lustálkodd be magad a spam mappába
#048 – Sugarman megtanít csúszdát építeni (meg zseni leveleket írni)
#047 – elolvastam vs. megcsinálom
#046 – Így tedd tönkre a bizniszed – blekfrájdéj edisön
#045 – A 47%-os konverziós arány nyomában
#044 – Hogyan lehet megúszni egy havi 286 ezer forintos számlát
#043 – Ez történt velem 74 levél után
#042 – Nem az élet szar, csak a lista
#041 – Így tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét
#040 – Hogyan mutassak be egy új szolgáltatást a listámnak?
#039 – “Mit tanácsolnál annak, aki most vág bele az e-mail marketingbe?”
#038 – Mi van, ha nem dől a lé?
#037 – 10% extra megnyitási arány helyett, 900k bevétel
#036 – Tindereznél az exeiddel?
#035 – Feladó nélkül is felismerem a leveleid?
#034 – 141% extra bevétel 15 perc melóval
#033 – Másold le ezt a kampányt
#032 – “De ezt így szokták” – kit érdekel?
#031 – Sejtem mitől lennének jobbak a leveleid
#030 – Dzséló és Ben-e-flekk hetente 4x maszatol, te meg havonta egyszer küldesz levelet
#029 – A “jó megnyitási arány” romba dönti a bizniszed
#028 – A kényszeres “értéket adok” és a “vedd meg a cuccom” között találod a konverziót
#027 – Használd a PAS formulát az átlagon felüli átkattintási arányhoz
#026 – A hosszú ideje “dédelgetett” feliratkozóid végignézik, ahogy tönkremész
#025 – Így írhatsz jobbat a marketingtől bűzlő leveleknél
#024 – A levél, ami meggyőzi a halogató feliratkozóid
#023 – Ezért nem hiszik el a feliratkozóid, amit írsz nekik
#022 – Ezt próbáld ki, jobb leveleket fogsz írni
#021 – “NILCÚENHOAOHEÍVÉK FORMULA”
#019 – Nyúld le az ügyfelem stratégiáját
#018 – Így raknám össze a következő kampányod
#017 – Ilyen egy kampányötlet, amin csak bukni tudsz (nem kicsit)
#016 – Idegesítenek a leveleid
#015 – Feliratkozóból vásárló, 6 perc alatt
#014 – Erre figyelj oda a következő levelednél
#013 – Így adj el minden egyes leveleddel
#012 – Mit írj a feladó helyére?
#011 – Kevés a feliratkozóm, mit tegyek?
#010 – Így építs listát, ha webáruházad van
#009 – Mikor érdemes valakit törölni a listádról?
#008 – Érdemes a levelekben grafikai megoldásokat használni?
#007 – Milyen arányt érdemes tartani az értékadás és a kampányolás között?
#006 – Mennyibe kerül az email marketing?
#005 – Mitől lesz sikeres egy email kampány?
#004 – Hogyan írj érdekes, izgalmas és figyelemfelkeltő tárgymezőt?
#003 – Hány levelet érdemes küldened?
#002 – Milyen hosszú legyen egy email?
#001 – Megelőzés helyett, gyógymód!
További tartalmak
#053 – freee
#051 – Meghívó + levél elemzés
#047 – elolvastam vs. megcsinálom
#038 – Mi van, ha nem dől a lé?
#036 – Tindereznél az exeiddel?
#033 – Másold le ezt a kampányt
#021 – “NILCÚENHOAOHEÍVÉK FORMULA”
#016 – Idegesítenek a leveleid
#012 – Mit írj a feladó helyére?
#001 – Megelőzés helyett, gyógymód!
Információk:
Adatvédelmi Nyilatkozat
Cookie Nyilatkozat
Kapcsolat: