ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

“Mit tanácsolnál annak, aki most vág bele az e-mail marketingbe?”

Olvassa az archívot: https://passbalazs.hu/blog/ 

Ingyen van és a szakmától egyre több olyan visszajelzést kapok, hogy ez király.

A linken megtalál minden olyan gondolatot, ami kimondottan az e-mail marketingre, vagy a szövegírásra vonatkozik.

Mivel az alapokról már egész sokat írtam, jöjjön 4 tanács, ami kikívánkozott belőlem.

Egyik sem konkrétan a leveleidre vonatkozik, de garantálom, hogy konverziós arányban mérheted mindegyiket:

#1 Ne hallgass azokra, akik fél éve küldtek utoljára levelet!

Szerencsére kapok jó néhány visszajelzést a leveleimre.

Van, amiért még fizetek is.

De érkezik néhány kéretlen tanács is, ami általában valami hiányosságra próbálja meg felhívni a figyelmem.

A szövegírói gőg egyből elküldené az anyjába emberünket, de személyiségem alázatosabb része felkiált:

“hé, ebből lehet tanulni”

Egyfelől nem bírnék tükörbe nézni, ha az egom maga alá temetné a szakma iránt érzett alázatom.

Másfelől nem hagyom, hogy a billentyűzetbe böfögött vélemények torzítsák a személyiségem.

Ezért a következőt találtam ki:

Minden kéretlen tanácsot előzékenyen megköszönök, majd gyorsan áttérek arra, hogy szeretnék hozzá feliratkozni, ha lehetséges.

Itt általában kiderül, hogy az illető az utóbbi hónapokban egy büdös levelet nem küldött ki.

Ilyenkor gyorsan törlöm a levelet.

Ellenpélda még nem volt, de akkor fontolóra venném, amit írt.

#2 Ha a Facebookon olvasol valamit, annak csináld az ellenkezőjét!

A szakmai csoportban habzó szájjal kommentelgető “írtam privátba” típusú szakemberek általában baromságokat írnak az email marketingről.

Ha valaki ezt magára veszi és sértődötten zárja be a levelet, akkor neki búcsúzóul csak annyit, hogy “szép az inged”.

A legtöbb közösségi médiában elhangzó tanács üres lózung azokból az ujjakból, amik idén még nem küldtek ki egy épkézláb levelet.

Maximum a KATA eltörlésével kapcsolatban öncélúan ventiláltak “hasznos” tanácsokba bújtatva.

Persze, ne ész nélkül tedd ezt, de gondolkozz el, hogyan tudod megtörni azt a mainstream vonalat, ami eljut ezekhez az emberekhez.

#3 Iratkozz le az összes levélről, amit az utóbbi egy hónapban nem nyitottál meg.

Ha email marketingre adod a fejed, már pedig miért ne tennéd…

Előbb utóbb megtalálsz minden hazai és külföldi szakit, aki ontja magából a tartalmat.

Én szinte az összesre fel is iratkoztam, aztán szépen sorban kikukáztam őket.

Maradt 2-3 szakember, akinek minden levelét elolvasom.

Egy ideig azt hittem, hogy a “majd később elolvasom” címke segít, de rohadtul nem.

Ott van legalább 500 levél, amit fontosnak tartottam, de soha nem olvastam el.

Róluk egyesével szépen leiratkoztam és ezzel visszakaptam némi fókuszt az életembe.

#4 Tíz könyv helyett, olvass el egyet tízszer!

Fogalmam sincs, hogy hol olvastam Ben Settle történetét.

Azt írta, hogy amikor elkezdett szövegírással foglalkozni, egyetlen könyvet olvasott el.

Ez Dan Kennedy – Ultimate Sales Letter könyve volt.

De ebből minden apró részletet átültetett a gyakorlatba.

Gondolom ő sem egyszer olvasta el ezt a könyvet, hanem legalább százszor.

(Én négynél járok, de nagyon messze állok attól, hogy mindent tudjak belőle alkalmazni.)

Első olvasásra alig maradt meg valami a sok infóból.

De készítettem belőle egy jegyzetet, írtam róla már legalább 5 levelet, így egészen jól rögzültek bennem a leírtak.

Valószínű a 100. olvasás után ez visszaköszön majd a leveleimbe is.

Most ezt a 4 tanács kívánkozott ki belőlem, de az archívban megtalálsz több, mint 40 teljes levelet arról, hogyan tudsz több pénzt keresni a leveleiddel.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu