Kevés a feliratkozóm, mit tegyek?

Gondold végig, hogy egy potenciális vásárlód / ügyfeled, aki ott csücsül a listádon, mit érzékel a listád méretéből.

Konkrétan semmit.

Ugyanolyan rajta lenni egy 20.000 fős listán, mint egy 200 fős listán.

Két előny, ha egy apró listának kezded el írni rendszeresen a leveleket:

  • Kialakítod a számodra kényelmes rutinokat, így később nem a “kéne írni egy levelet” stratégiát kell követned.

  •  Sokkal kisebb kockázattal hibázhatsz és tesztelhetsz.

Ilyenkor szólal meg a vállalkozói kisördög a vállamon:

Minek fektessem az időmet és energiámat egy apró listába, ha nem jön onnan bevétel?

A gyors válasz: azért, mert hosszú távon nem lesz ennél profitábilisabb forrásod.

A másik gondolatom ehhez:

Ha 100 feliratkozód van, akkor az időd, energiád és a pénzed nagy részét a listaépítésre fordítsd!

Ne tervezz 20 levélből álló automatizmusokat.

Ne írj hetente 7 levelet.

Ne szánj rá egy egész napot egy levél megírására.

Ne bízz meg egyből egy szövegírót.

Ne foglalkozz A/B tesztekkel.

Foglalkozz azzal, hogyan tudsz feliratkozókat gyűjteni.

Itt a mesterterv, ha néhány száz feliratkozód van:

1. Kezdj el hetente legalább 1 levelet kiküldeni a listádnak. Ezzel kialakítod a saját rutinod és folyamatosan ott leszel a feliratkozóid szeme előtt.

2. Találj ki valamit, amiért a potenciális vásárlóid feliratkoznak a listádra.

3. Terjeszd az összes platformodon, hogy milyen értéket adsz a leveleiddel. (a blogodon, a közösségi médiában, a weboldaladon, mindenhol.)

4. Kezdj el fizetett hirdetéseket használni.

5. Találj ki még valamit, amiért feliratkoznának, aztán kezd el tesztelni, hogy melyik működik jobban. (ezt ismételd meg ahányszor csak szükségesnek látod)

Remélem hasznos volt,
Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu