ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

A levél, ami meggyőzi a halogató feliratkozóid

“Hogyan érjem el, hogy a feliratkozóim ne halogassák a döntést?”

Mindegy, hogy szolgáltatást, fizikai vagy digitális terméket árulsz, a feliratkozóid egészen addig halogatnak, amíg az nem fáj nekik jobban, mint a vásárlás.

Ha nem bánod, ebből a levélből kihagyom a rongyosra járatott akció, bónusz, határidő szentháromságot.

(Hozzáteszem, ezek jól működnek, ha valaki tudja használni és nem csak azért csinálja mert képtelen magából kicsikarni egy kreatívabb ötletet.)

Hoztam két olyan technikát, amit a következő kampány leveledbe akkor is építs bele, ha nem Árpádnak hívnak.

Egyik sem valami újhullámos trükk, amiről eddig senki sem halott.

Már akkor is működtek, amikor a szövegírók még írógéppel pötyögték le a leveleket.

Nézzük az elsőt.

1. Mutasd meg mit veszít, ha most nem cselekszik.

Minden olyan vásárlás, ami nem alapszükséglet egy stresszhelyzet.

Elővenni a bankkártyát és odaadni valakinek a kemény munkával megkeresett pénzed, ami most a tied, de hamarosan az övé lesz, borzalmas érzés.

Sokkal egyszerűbb gyorsan bezárni a levelet és menekülni.

Neked az a feladatod, hogy megmutasd, a halogatás mennyivel “költségesebb”, mint bevállalni a vásárlással járó stresszt.

Például egy pénzügyekkel foglalkozó szolgáltató felemlegetheti, hogy ha az olvasó 10 évvel ezelőtt nem halogatta volna a döntést, most 20 millió forint pihenne a párna alatt.

Ha most újra megteszi, akkor 10 év múlva ugyan így jár majd.

(Ez egy haladó verzió, mert egy korábbi veszteségre utal, ami újra megtörténik, ha ismét úgy cselekszik valaki, mint akkor.)

Tökéletesen működik a héten megjelenő Levelezz! nyomtatott hírlevelem esetében is:

A Levelezz! segítségével egy olyan üdvözlő sorozatot írhatsz, ami az új feliratkozóid 5%-ból azonnal bevételt csinál. 

Ha egy átlagos vásárlód 50.000 Ft értékben vásáról tőled egy éven belül, akkor minden 100 feliratkozón 250.000 Ft-ot buktál, amíg nincs egy működő üdvözlő sorozatod.”

Csavarj egyet rajta:

2. Mutasd meg mit nyer, ha most cselekszik.

Fordítsd meg és mutasd meg milyen előnyökkel jár a jövőben, ha valaki most bevállalja a döntést.

Tökéletesen alkalmazható a klasszikus sürgetőknél:

“Foglald le most a teljes utazást és köszönj jó nagyot a turistán utazó ismerősöknek, amikor átsétálsz az első osztályra, mert az első 10 foglalónak első osztályú repjegy jár.”

De ez is ütős:

“Ha időben kezeled a kedvenced mancsát kezelni, őt megkímélheted a sérülésből származó fájdalmas gyulladástól, magadat pedig a drága állatorvosi számlától.”

Mind a két technika jól működik, de általánosságban a veszteségre utaló hozza a jobb konverziókat.

A fájdalom, hogy valamit elveszítünk sokkal erősebb, mint a vágy, hogy valamit megszerezhetünk.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu