Megelőzés helyett, gyógymód!

Pass Balázs

Az elmúlt 3 évben közel 60 vállalkozásnak segítettem eredményeket elérni jobb szövegekkel, hirdetésekkel és email marketinggel.

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Bármennyire is szeretnéd, az emberi természetet nem tudod megváltoztatni.

Figyelj, erről beszélek:

A megelőzésre sosem fordítunk annyi időt, energiát vagy pénzt, mint a gyógymódra.

Rengeteg vállalkozás bukott meg amiatt, hogy egyszerűen nem vett erről tudomást.

Engedj meg nekem egy brutális példát Joseph Sugarman tollából:

“Ha megpróbálsz eladni egy pirulát, amit különböző zöldségek kivonatát tartalmazza és segít megelőzni a daganatos megbetegedéseket, valószínűleg nehéz dolgod lesz az eladással.

De ha valakinél diagnosztizálnak egy ilyen típusú betegséget és azt mondod, hogy van egy tablettád, ami képes meggyógyítani, akkor nem csak hajlandó lenne kipróbálni, de mindent megtenne, hogy bármi áron megkaparintsa.”

A legtöbben abban a biztonságot jelentő elképzelésben ringatjuk magunkat, hogy minket nem ér baleset, nem leszünk betegek és elkerül minket a baj, így egyszerűen hidegen hagy ezek megelőzése.

Ha mégis beüt a szar, akkor viszont pánikolva keressük a legjobb megoldást és hajlandóak vagyunk bármit feláldozni.

Erre alapozva érdemes újra pozicionálni a cuccod.

Gondold végig:

1) Megelőzést vagy gyógymódot adsz el?

2) Tudod ezt úgy kommunikálni, hogy egy meglévő problémára adjon azonnali megoldást ahelyett, hogy megpróbálna megelőzni egy jövőbeli lehetséges eseményt?

Jöhet még egy gyors példa a végére?

Van egy adalékanyagod, ami jó tesz az autóm működésének.

Ha ezt “megelőzésként” pozicionálod, akkor valami ilyesmit fogsz nekem írni emailben:

“Meghosszabbítja a motor élettartamát és kevesebbet kell majd szervizelni.”

Ha megfontolod a levélben leírtakat, akkor pedig a következő levelet fogom tőled kapni:

“Minden alkalommal, amikor tele tankolod az autód megspórolsz 2.500 – 5.000 Ft-ot, hiszen 10%-al csökken az autód fogyasztása.”

vagy például,

“Amikor majd zöldre vált a lámpa és a talpad finoman érinti a gázpedált, magad is meglepődsz majd milyen dinamikusan indul el alattad az autód, hiszen 10 lóerővel nő a teljesítménye.”

Remélem hasznos volt a levél és látod, hogy azonnali gyógymódot egy meglévő problémára mennyivel egyszerűbb eladni, mint a megelőzést.

Ilyenek vagyunk.

– Balázs

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.