ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Dzséló és Ben-e-flekk hetente 4x maszatol, te meg havonta egyszer küldesz levelet

“Az elmúlt hetekben iratkoztam le minden olyan listáról, ami heti több levelet küld. Az ügyfeleknek/látogatóknak se küldenék heti többet..”

A tárgymezőért bocs!

Jennifer Lopez és Ben Affleck házassági szerződése felkavarta a bulvár mocskos porát és kiderült, hogy előre rögzítették a kötelező heti négy alkalmat a hálóban!

Arra tökéletes a pletyka, hogy összekössem a fenti hozzászólással.

A levelek gyakorisága örök dilemma.

Valaki szentségtörésnek tartja a a heti leveleket, valaki a napi rendszerességre is azt mondja, hogy kevés.

Az igazság, hogy havonta egy levél is sok…

Ha az egy dögunalmas marketing ömlengés, ami leginkább a levél íróját elégíti ki.

Vagy éppen a cégvezetőt, aki így kipipálhatja az “email marketing” rubrikát a megvalósítandó projektek közül.

Vagy a marketinges kollégát, aki annyi útmutatást kapott, hogy küldjön már valamit a listának.

Ahogy Dzséló és Ben-e-flekk kötelezően gyűrik a lepedőt, úgy küldenek a vállalkozások is hetente leveleket, hogy meglegyen a kvóta.

De nem az a lényeg, hogy hány levelet küldesz!

Ha naponta tudsz az olvasó számára érdekes, szórakoztató és hasznos levelet írni, akkor a heti hét levél sem sok.

Ebben az esetben a statisztikák átvernek és rossz irányba terelik a vállalkozásod:

Ahogy nő a leveleid száma a leiratkozási arány nő, míg a megnyitási és az átkattintási arány csökken.

Egyből jön a gondolat, hogy ez túl sok…

De kit érdekel a leiratkozás, a megnyitási- és átkattintási arány?

Az egyetlen statisztika, ami számít az a bevételed.

Ha ez nő, akkor küldj annyi levelet, amennyit csak tudsz.

A bemutatkozó sorozatom 3. levele pont erről szól: Így lopod meg a feliratkozóid (69,81%-os megnyitási aránnyal megy ez a tárgymező.)

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu