“Megéri újra küldeni a levelet azoknak, akik nem nyitották meg?”
Szinte minden szoftverben alapfunkció az újraküldés.
Ez annyit jelent, hogy lehetőséged van újra elküldeni a leveled azoknak, akik a szoftver szerint nem nyitották meg.
(Azt a témát most nem nyitom meg, hogy a szoftver nem tudja 100%-ban követni a megnyitásokat…)
Egy egyszerű újraküldés kb. 2 kattintás és cserébe, sacc per kábé 10% extra megnyitási arányt, néhány átkattintást és konverziót zsebelhetsz be.
Nem rossz biznisz.
Én mégsem küldöm újra a leveleket.
Az ügyfeleimnél sem használjuk.
A legtöbben így akarják a gyenge megnyitási arányokat értelmezhető szintre hozni.
Ha régebb óta olvasod a leveleim már tudod, de ha új vagy akkor a megnyitási arány okozta extázisról a véleményem: *faszméregetés*
Ne megnyitási arányra, konverzióra mérd a leveleid.
Az újraküldés a lusta marketinges / vállalkozó módszere!
Ha egy szimpla újraküldés kimutathatóan növeli a konverziód, akkor is csak utolsó esetben nyúlj ehhez a lehetőséghez, mert van ennél sokkal jobb.
Ahelyett, hogy egyszerűen kiküldöd ugyanazt a levelet, írj egy másikat!
Használd nyugodtan ugyanazt az ajánlatot, előnyt és CTA-t, csak vezesd fel egy új sztorival a dolgot és mutasd meg egy másik szemszögből az ajánlatod.
A cuccod jó több problémára, van számos előnye és sok felhasználási módja lehet.
Gyűjtsd össze ezeket és írj mindegyikről egy levelet az újraküldés helyett.
Egy egyszerű kutyáknak szánt terméknél pont ezt csináltuk.
Találtunk benne egy összetevőt, aminek a lényege, hogy taszítja a vérszívókat.
Bár a termék alapfunkciója közel sem ez, de írtam róla egy szöveget, ami azóta 86 rendelést és közel 900.000 Ft bevételt hozott.
Egy sima újraküldés nem hozta volna ezt az eredményt, az fix.
Ha tényleg semmi időd új levelet írni és mindenképp használni akarod az újraküldés előnyeit (extra megnyitási és minimális konverziós arány növelés), akkor legalább egy új tárgymezőt írj hozzá.