ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Milyen hosszú legyen egy email?

Milyen hosszú legyen egy levél?

Szövegírók körében népszerű idézet a következő:

„Egy jó szöveg olyan, mint a női szoknya: elég hosszú, hogy elfedje a lényeget, de elég rövid, hogy felkeltse az érdeklődést.”

Azóta gyűlölöm ezt az idézetet, mióta ezzel indította az újdonsült dékán asszony a diplomaosztó beszédét…

Aztán olyan hosszan beszélt, hogy az a bizonyos szoknya nemhogy nem keltett fel az érdeklődést, de szegény lányt a feje tetejétől, egészen a lábujjáig eltakarta volna.

De vissza a kérdéshez.

Hogy konkrét legyek, azt tudom mondani, hogy a legjobb leveleim, átkattintási arányban és konverziós arányban is, 400-600 szavasak.

Néhány friss kampány, amit az ügyfeleimnek készítettem:

 

A két kampányt két különböző ügyfelemnek készült, akiknek valamilyen szinten hasonlított a célközönségünk.

Az jól látszik, hogy a leghosszabb levelek minden esetben a legjobb átkattintási arányokat hozták, még akkor is, ha maga a lista elég inaktív volt a kampány előtt, ahogy a második esetben.

Természetesen nincs általános igazság.

De ha például vezetsz egy a fentiekhez hasonló statisztikát a leveleidről, már sokkal jobban fogod tudni, hogy a te célközönségednél mi működik.

Az elmondható, hogy minél komplexebb a cuccod és minél nagyobb elköteleződést kérsz (pénzben, időben, energiában), annál hosszabb levelet érdemes írnod.

De miért félünk hosszú leveleket írni?

“Az emberek már nem szeretnek olvasni és nem olvasnak el hosszú, egybefüggő leveleket.”

Ez alapvetően valóban így van, de…

Azok a feliratkozók, akik érdeklődnek és elgondolkodtak már a vásárláson, szomjaznak a hasznos információra.

Gondolj csak a legutolsó vásárlásodra. Hát nem olvastál el minden elérhető anyagot mielőtt meghoztál egy döntést és kiadtad a pénzt a kezedből?

Vagyis, nyugodtan írd meg, ha van mondanivalód és ne parázz rá arra, hogy az emberek nem olvasnak.

A 400-600 szó pedig egy jó támpont lehet a leveleidhez.

– Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu