ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Havi 200 ezerről 5 millióra, egy év alatt

Múlt héten még azt hittem, hogy ma már csak egy összefoglaló [KK]-t küldök, de úgy megszoktam ezeket a leveleket, hogy nem bírtam kihagyni.

 

Nyugi, az összefoglalót sem sumákolom el, küldöm majd.

 

A héten beszéltem egy vállalkozóval, aki jövőre bedurrantaná az email marketinget a vállalkozásában.

 

Tivadarnak hívják, bár ez kevésbé fontos.

 

Jól megy neki a biznisz.

 

De észrevette, hogy a rekord bevétellel járó idei kampányidőszak alatt, a kiadás is rekord összeget ért el. – tipik

 

Aztán bedobta a kérdést, ami jó alapot adott a mai KérdezzKedd levélhez:

 

“Mennyi idő, amíg beindul az email marketing?”

 

Azt mondtam neki, amit most neked is megírok:

 

“Fogalmam sincs!”

 

De tényleg. Rohadtul nem tudom, hogy mikor fog egy ügyfélnél beindulni az email marketing.

 

Annyit tudok csinálni, hogy mutatok néhány esettanulmányt és elmondom, hogy ott mi történt. Az egész előadást nem fogom neked is megtartani, de a lényeget megmutatom.

 

Az egyik projekt több, mint egy éve fut.

 

Tavaly novemberben vettem át a melót egy ügynökségtől, akik egy neves hazai rendszer “partnerei”.

 

Nem, ne is kérdezd!

 

Elkezdtünk együtt dolgozni és gyorsan rendbe tettem az alapokat. Nem csináltam semmit, ami szakmailag kiemelkedő lenne, csak nem voltam lusta gondolkodni.

 

A második hónapban már +239% bevétellel előrébb tartottunk.

 

Király.

 

Gyorsan írtam egy “eztfigyu” levelet az ügyfélnek, de szóltam, hogy valószínű nem ez lesz az állandó.

 

Csatolok egy képet az eredményekről, hogy lásd miről beszélek:

 

Miután megtaláltam hol folyik el a pénz, lassú építkezésbe kezdtünk.

 

Azért imádom ezt a táblázatot, mert látszik, hogy bizony futottunk vakvágányra is.

 

Májusban majdnem újra ott tartottunk, ahol decemberben. Volt néhány kampány, ami félrecsúszott a hamisnak bizonyuló feltételezéseink miatt.

 

Van ilyen.

 

De mindent okkal csináltunk, így visszataláltunk a helyes útra.

 

A novembert már 5,3 millióval zártuk, a tavalyi 230.000 Ft-hoz képest.

 

Mindezt úgy, hogy egyetlen árakciós kampányt sem futtatunk, ami megdobja a bevételt, de tönkreteszi a céget. (Valószínű, akkor nem dolgoznánk együtt egy éve.)

 

Amikor ezt a levelet pötyögöm, a december 3,3 millió fölött van, vagyis úgy látszik ez beindult.

 

Jó ezt a táblázatot mutogatni, mert gyorsan elrémiszti azokat a vállalkozókat, akik azonnal milliókat akarnak látni a leveleimből.

 

Ami egyébként simán lehetséges, csak két dolog kell hozzá:

 

1) Egy baszott jó ajánlat, amit az emberek megvesznek.

2) Egy email lista olyan emberekkel, akiket érdekel az ajánlat.

 

Van olyan is, amikor ez adott.

 

De sokkal korrektebb a fentiekhez hasonló eredményekkel villogni, mint “gyorsansokpénzt” félékkel. Mert az bizony a ritkább.

 

Azért örülök az egyre több tapasztalatnak, mert már sokszor azt tudom mondani:

 

“figyu, biztosat nem tudok, de volt egy projektem, ami hasonlított erre, ott ez meg ez történt”

Nem összegzek, szerintem érted a levél lényegét.

 

Ha jövőre szétcsapatnád velem az email marketinget, akkor csak írj egy választ erre a levélre.

 

Még a héten tudunk egy gyors ismerkedős beszélgetést tartani, aztán majd januárba folytatjuk.

 

gudbáj,
Balázs

 

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu