ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

freee

Az “adj minél több értéket ingyen” anarchia nem fogja kedvelni ezt a levelet.

 

Mielőtt belemegyünk, miért hagyta el a számat a “túl sokat adsz ingyen” mondat egy megbeszélésen…

Haaappppy KérdezzKedd!

 

Még mindig nem volt időm megszámolni, hogy ez hányadik [KK] levél, de az nagyon valószínű, hogy idén az utolsó előtti.

 

Jövő héten még jön egy összegző levél, aztán kikapcsolom az internetet és körbe veszem magam könyvekkel, barátokkal, forralt borokkal (szolidan gintonikkal).

 

Persze ha valami kikívánkozik ujjaimból, billentyűzetet ragadok.

 

De nézzük a mai kérdést, amit egy ügyfelem, Gábor dobott fel az egyik megbeszélésen:

 

Van olyan, hogy túl sok értéket adunk ingyen?”

 

Van, legalábbis szerintem. – de jó lenne, vitatkozni erről egy válasz levélben

 

Gáborral a listaépítésen gondolkodtunk, az alapkoncepció egy videósorozat volt.

 

Összerakott egy olyan komoly felépítést, amit itthon nemhogy ingyen, pénzért sem osztogat senki.

 

De tegyük félre az “ingyenes” vagy fizetős dilemmát.

 

Nem ez volt a legnagyobb baj vele.

 

A feliratkoztatás után nem titkolt célunk volt, hogy pénzt is keressünk. Ehhez meg el kellett adni valamit.

 

Végig olvastam a videók leírását és bevillant:

 

ez túl sok”

 

Mi a francért jönne el valaki egy fizetős programra, ha már megkapott mindent?

 

Korábban számtalanszor hallottam / olvastam a következő ellenérveket ezzel szemben:

 

  • “Ha azt látja, hogy ingyen ennyi értéket adsz akkor azt fogja gondolni, hogy a fizetősben még többet kap.”

 

  • “A fizetős ajánlat lényege, hogy személyes segítséget kap.”

 

Az utóbbi időben szándékosan távol tartom magam a hazai piac egy részétől, így lövésem sincs, hogy még mindig ezzel szédítik-e a közönségüket + magukat a szakik…

 

De nekem korábban volt 2-3 olyan negatív tapasztalatom, amikor valaki “ingyen” nagyon lelkesen tolta a jól csengő tartalmat, majd megvettem egy fizetős cuccát, ahol ugyanarról beszélt csak személyesen.

 

Egyszerűen minden tudását odaadta ingyen, nem maradt több, kifulladt.

 

Ő az a típus, aki egy maratont hatalmas tempóval kezd és szinte végig sprinteli az első 2-3 kilométert, aztán elfárad, begörcsöl és feladja.

 

Bár meggyőzött az ingyenes anyagaival, fizettem is neki, de lett egy elégedetlen vásárlója, aki mindenkit lebeszél a vásárlásról. – bocs

 

A videókat végül leegyszerűsítettük és kiválasztottunk egy problémát az ideális ügyfelek életéből, amit megoldunk vele.

 

A cél, hogy aki feliratkozik, gyorsan megoldjon egy apró problémát az életében és azt mondja:

 

“basszus milyen gyorsan és könnyen megoldottam ezt, megnézem a fizetős anyagokat hátha tud megoldást X-re meg Y-ra is.”

 

A legjobb, hogy a fizetős tartalmakba pedig tényleg van még puskapor és nem kell értéknek hazudnunk a Facebook csoportot, amiben hónapok óta egy árva poszt sem volt. 

 

Érdemes ilyen szemmel is átnézni a feliratkozásért cserébe tett ígéreted.

 

– Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu