ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Hogyan lehet megúszni egy havi 286 ezer forintos számlát

“Hogyan tudom költséghatékonyan szűrni az adatbázisom?”

Az előző [KK] levélben írtam arról, hogy a tulajt szembesítettem a botrányos listájával.

Ha visszaolvasnád katt: https://passbalazs.hu/szar-a-lista/ 

(A visszajelzések szerint jól sikerült: 46% megnyitási- és 5% kattintási arány + 72% értékelte “MENŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!”-re.)

Erre a levélre írt egy választ Márton.

A lényeg:

Van egy hatalmas, elhanyagolt, de jogilag oké adatbázis, amit havonta 286 ezer “jó” magyar forintba kerül fenntartani.

A listán ott porosodnak azok az emberek, akik utoljára 5-10 évvel ezelőtt vettek valamit, de azóta se kép se hang.

Van néhány ötletem és még a legrosszabb is jobb annál, mint több százezer forintot kifizetni a semmiért.

Mintha egy lerobbant tragacsnak bérelnél egy luxusgarázst a legmenőbb környéken.

Itt vannak a jó és a borzalmas ötleteim is, aztán döntsd el, hogy neked melyik szimpi:

1) Küldj egy levelet és kérd meg őket, hogy iratkozzanak fel újra.

    Ezzel azt éred el, hogy lesz egy sokkal kisebb, de aktívabb listád, akit valószínűleg ebben a pillanatban is érdekel a témád. Ha adsz valamit a feliratkozásért cserébe, többen lesznek.

    2) Küldj egy levelet és kérd meg őket, hogy iratkozzanak le.

    Ha ezt választod sokkal kevesebb leiratkozód lesz. Vedd figyelembe, hogy nagyon kevesen fogják megnyitni a levelet, amiben megkéred őket, hogy távozzanak.

    3) Küldj egy levelet és szólj nekik, hogy törlöd őket.

    A lényeget már a tárgyba tedd bele és a levélben legyen egy link, amivel megmenekülhetnek a törléstől.

    4) Vállald be egy hónapra a költséget, küldj rengeteg levelet és a lista elkezd magától tisztulni, aztán az adatok alapján törölheted az inaktívakat.

    Ha ügyes vagy, akkor a lista költségét a levelekből ki is tudod termelni.

    5) Találj ki egy szűrőt.

    Ha a fentiek közül egyik sem megoldás, egyszerűen engedd el a lista egy részét. Mondjuk, akik 5 évnél régebben adtak magukról életjelet, azok mehetnek a levesbe.

    Most ezek jutottak eszembe.

    De van itt még valami, ami fontos:

    +1)  Legyen terved arra, honnan lesznek új feliratkozóid!

    A szűrés az első lépés, aztán jöhet a megmaradt lista aktivizálása.

    De ha rohadt sok pénzt akarsz csinálni a levelekkel, akkor folyamatosan kellenek új emberek, akik aztán kapnak egy olyan üdvözlő sorozatot, amit sehol máshol.

    Ehhez pont van egy nyomtatott hírlevelem, ami 33 oldalban megmutatja, hogyan tudod rövid távon finanszírozni az e-mail marketinged költségeit…

    Hosszú távon meg felépíteni egy bevételi forrást, ahol a hirdetési költség nem zabálja fel a profitod oroszlánrészét.

     

    Pass Balázs

    hello@passbalazs.hu

    $

    Érdekel a közös munka?

    Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

    Több ilyet olvasnál?

    Iratkozz fel a gombra kattintva:

    A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

    Levelezz!

    5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

    Információk:

    Adatvédelmi Nyilatkozat

    Cookie Nyilatkozat

    Kapcsolat:

    hello@passbalazs.hu