2019-ben rohadt lelkesen jártam a hazai konferenciákat.
Reggel bepakoltam a tatyiba, kislattyogtam az állomásra, felvonatoztam a nagyvárosba, aztán valahogy megpróbáltam odatalálni a helyszínre.
Ez akkor volt igazi kihívás, amikor elfogyott a netem vagy lemerült a telóm.
Emlékszem mennyire vártam, hogy ott lehessek és magamba szippantsam a tudást.
De csalódtam.
Az első nagyobb *lurdykonferencián* – mindegy melyiken – ültem és nem hittem el, hogy ez ennyire szar.
A 15-20 perces előadások váltották egymást és a harmadik után még mindig egy teljesen üres jegyzetfüzettel az ölembe csodálkoztam.
Egyetlen árva gondolat sem volt olyan fontos, hogy jegyzeteljek.
Értetlenkedve néztem körbe a közönségben, akik vagy csak jól nevelten színlelték az érdeklődést, vagy komolyan érdekesnek találták az általános igazságokat durrogtató előadókat.
Aztán megszólalt a mocskosan önző és kárörvendő énem:
“Ha az ügyfeleim konkurenciája ilyen előadásokon ül, az király!”
Azóta megfordultam jó pár workshopon, előadáson, konferencián.
Akkor tudom, hogy igazán jó helyen vagyok, amikor megjelenik a fejemben ez a gondolat:
“Bárcsak ne lenne itt senki más és csak az enyém lenne ez a tudás!”
Mielőtt kicseszek magammal, és elhívlak egy ilyenre, mutatok egy király levelet.
Október 28-án 9:20-kor kaptam egy levelet ezzel a tárgymezővel:
”irány a Tiktok és istencsászár leszel 2 hónapon belül” — te is azt teszed, amit én, amikor ezt meglátod?
Ez a levél nem csak szerintem lett rohadt jó.
Ezért csináltam is magamnak egy gyors elemzést róla, amit itt tudsz megnézni:
Konverzió Kémiája levél elemzés
(Hozzászólós linket kaptál, nyugodtan kommenteld a gondolataid!)
A levél elemzése egyben a meghívód is egy online konferenciára!
Tök menő lenne, ha ez a tudás csak az enyém lenne.
Ha a többiek a “marketinget” akarnak tanulni, én meg megértem az emberi viselkedés és döntéshozás alapját – valószínű az én kampányaim, leveleim konvertálnak majd jobban.
De rohadt drága lenne egyedül kifizetni az egész konferenciát.
Szóval üsse kavics, meghívlak:
Tenyerelj rá a linkre és olvasd végig az oldalt, mert ez a jó landing mintapéldája.
Aztán a végén meg döntsd el, hogy jössze-e.
Asszem’ keddig lehet jegyet venni.