EGY HOZZÁD HASONLÓ VÁLLALKOZÓ
*KAMPÁNYRÉMÁLMA*
💀💀💀
Ez egy gusztustalan, esettanulmánynak álcázott értékesítési oldal, aminek a végére a látogatók 10-12%-a ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy megvegye az ország egyetlen nyomtatott hírlevelét.
Szóval.
Készíts elő egy *DEÁKOT*.
Vagy zárd be gyorsan az oldalt.
Amíg tudod.
Én szóltam.
Látod?
Mondtam!
Január 28. 10:04
Mindössze 5 nap a kampány zárásáig.
Vállalkozó testvéred levelet küld a kedvenc szövegíródnak:
“BÁRKI! Bárki azt meri nekem mondani, hogy a közösségi médiára épít egy vállalkozást, az akkor kockázat, hogy azt el sem tudom mondani. Ezt eddig is tudtam, de most itt az ékes példa. A levelek nélkül konferenciánk sem lenne idén!”
Február 3. 09:34
Egy nappal a kampány zárás után.
Úgy ébredek, mint egy óvodás, aki a pocakos, piros ruhás emberre számít. A különbség csak az, hogy korgó gyomrom édesség helyett konverzióra éhezik.
Belépés, frissítés.
Mindössze 31 konverzió a hirdetésekből.
: /
OKÉ!
Van még remény.
Ott van az a 17 hírlevél, amit egy kb. 17 ezres e-mail listára küldünk ki.
- A megnyitási arány 33-44% között. KIRÁLY!
- Az átkattintási arány 0,73 – 7,51% között. KIRÁLY!
Időutazás:
Január 5. – Vasárnap
Az első levél.
A “Meghívó” tárgymező 44,29%-os megnyitási arányt, a 349 szavas levél, a végén egyetlen linkkel 6,65%-os átkattintási arányt hozott. A kiküldés után már 13, egy nappal később már 22 konverziót számoltunk.
Aztán kiment a második, illetve a harmadik hírlevél is, ezzel pedig végetért a kampány bevezető szakasza.
Összesen 42 konverzióval.
ÜNNEPLÉS! 🎉🎉
Január 28. – Kedd
A *KAMPÁNYHAJRÁ* előtti utolsó nap.
Kiment a tizedik levél, még messze a vége. Összesen, mindennel együtt 94 konverziónál járunk. Maradt 5 nap, és 7 levél.
Február 3. 09:34 (újra)
Egy nappal a kampányzárás után.
- 29 nap
- 17 hírlevél
- 189 konverzió (ez 234 eladást jelent)
- 5.088.326 Ft bevétel
“…A levelek nélkül konferenciánk sem lenne idén!”
A hirdetésekből mindössze 31 jegy kelt el, ami talán a terem első sorát sem töltötte volna fel.
A 17 ezer fős litáról 203.
*A lista méretére vetített konverziós arány lehetne magasabb, de egy relatív drága, 20.000 Ft-os vásárlásról van szó, ami dátumhoz, és helyszínhez kötött.
Így alakult a kampány, pirossal jelöltem azokat a napokat, amikor levelet küldtünk:

A kampány bevezető szakaszában (01.05. – 01.13.) a konverziók kb. 22%-a, vagyis 42 db.
A kampány közepén (01.14. – 01.25.) a konverziók kb. 17%-a, vagyis 32 db.
A végén pedig 115 konverzió, amiből az utolsó napon jött 55 db, vagyis a kampány kb. 60% érkezett.
Korábban írtam róla miről ismered fel a jó kampányt:
- A bevezető szakaszban azonnal érkezik néhány konverzió
- A kampány közepén meg magas átkattintás mellett csordogálnak a vásárlások.
Ilyenkor általában a kampány vége jól alakul.
ÜNNEPLÉS! 🎉🎉
A 203 vásárlást, és így 4.414.231 Ft-ot hozó 17 levél mindegyike:
Egyszerre hasznos, egyszerre szórakoztató, egyszerre elad.
Egyszerre hasznos, egyszerre
szórakoztató, egyszerre elad.
Az első pont annyira, mint a legutolsó “baráti emlékeztető” levél.
A nyomtatott levelezz ötödik számában írtam részletesen arról a technikáról, amit ezeknél a leveleknél (is) használtam.

Pass Balázs, veri fémüsz hángérien kopivrájter, állítólag.
Ezt a címet kapta a nyomtatott hírlevél következő, ötödik száma:
A KÖVETKEZŐ HÍRLEVELED:
Egyszerre hasznos, egyszerre szórakoztató, egyszerre elad.
Rongyosra olvastam neked két legendás szakember, Robert Collier és Joseph Sugarman anyagait, hirdetéseit. Aztán kipróbáltam őket különböző piacokon, te meg a tapasztalatokkal vegyített tudást olvasod.

Pass Balázs, veri fémüsz hángérien kopivrájter, állítólag.
A cucc egy 20 oldalas, A4-es, középen irkatűzött hírlevél. Továbbra sem érhető el online formátumban, csak nyomtatott formában létezik és bruttó 19.990 Ft-ért tudsz rá feliratkozni.
Szállítási költség nincs.
Ezt a számot két dolog miatt éri meg feldolgoznod:
1) Találsz benne 10 olyan első mondatot, ami miatt a feliratkozóid elkezdik olvasni a hírleveled. Mindegyiket szételemeztem, elemeire bontottam, leteszteltem. Nem csak a “sablont” kapod meg, hanem a működési elvet is, szóval nem csak használni, érteni is fogod.
Azért leszel egyedi, mert érted. Ezért lesz másolhatatlan a stílusod, miközben bizonyítottan működő alapokkal dolgozol.
2) Kapsz 4 olyan állandóan, bárhol, bárkinek működő “felütést”, amivel észrevétlenül behúzod az olvasót, aki mondatról mondatra, aztán bekezdésről bekezdésre, észrevétlenül olvassa végig a leveled.
A leveleid nem csak érdekesek, hasznosak, meg szórakoztatóak lesznek, de a végén még el is adsz, és ezért senki nem fog haragudni rád. SŐT! Imádnak érte.
Itt vannak azok a témák, amikről olvasol ebben a nyomtatott hírlevélben:
- Hogyan tudsz egyszerre hasznos, egyszerre szórakoztató, egyszerre érdekes hírlevelet írni, ami még el is ad?
- Mitől lesz olyan a legtöbb hírlevél, mintha egy sértődött, durcás óvodás írta volna, akitől a Tibike elvette a kiskocsit? Hogyan írsz jobbat?
- Hogyan írsz olyan első mondatot, ami miatt még az is elkezdi olvasni, aki amúgy állítólag sosem olvas hírleveleket és természetesen rohan, mindig rohan??!?!
- Miről tudsz írni, ha azt akarod, hogy az elsőtől az utolsó szóig elolvassák a hírleveled? Amiben amúgy mocskos mód elköveted azt a bűnt, hogy el akarod adni a király terméked, vagy szolgáltatásod.
- Victor O. Schwab 5 lépése a tökéletes reklámhoz. Ebben a számban az elsőt tanulod meg zseniálisan használni.
- Hogyan tudsz olyan első mondatot írni, ami miatt nem lehet a “később elolvasom” mappába tenni a leveled?
- Hogyan találsz olyan témát, amit gyorsan, könnyedén, erőlködés nélkül meg tudsz írni, a feliratkozóid meg az elsőtől, az utolsó szóig elolvassák?
- Hogyan adsz el izgalmasan üzemanyagot? És prosztatagyulladásra kezelésére szánt étrend-kiegészítőt? Ben Settle példáival.
- Mitől zseniális Gary Halbert “Have You Ever Wondered What You Would Look Like With a “Million Dollar Smile”?” hirdetése? Megtanulod lemásolni a módszert.
- Robert Collier egyetlen mondata, amivel agyonveri a “hírlevélíró kurzusok” többségét.
- Miért kell versenyezned a 105 éve ugyanazt reggeliző mamával?
- Melyik két csillagjegy marad örökre szegény? (HAHHH)

Vállalkozó testvéred már olvasta:
Azt adta, ami a címben is szerepel: egyszerre volt hasznos (minden egyes mondata), egyszerre volt szórakoztató (csak a te hírleveleid tudják elérni, hogy hangosan felnevessek, miközben olvasom), és egyszerre tudtál volna eladni bármilyen upsellt, ha a végére beteszel egy QR-kódot, mert olyat tanítottál benne, amit mástól még nem hallottam.
Imádtam, egy levegőre elolvastam. Bakker nem lehet letenni az írásaid!
„Pénzbe kerül NEM MEGVENNI, csak a meg nem szerzett bevételt nem jelzi a bankszámla. Szakmabeli vagyok és ez a real deal, a Levelezz ezen számában szereplő infókkal több pénzt lehet keresni, mint amit a feliratkozóid többsége el tud (vagy egyáltalán el mer) képzelni. Minden olvasód azzal tenne magának igazán szívességet (a vásárlás mellett), ha fejben olyan 500 000 Ft-rá árazná magában ezt a számot, és komolyan kezelje úgy, minta valóban annyiért venné meg. Valósítsa meg azzal a hévvel, mintha félmilláért vette volna. Annyi pénzt fog így a kampányokkal keresni, hogy a családjának vagy a barátainak már nem meri bevallani se. Ja és hogy ez csak 20 000? Hát az meg már tényleg nem evilági öröm. Szerintem kevesen fogják érteni, hogy miről írok. De az a néhány ember, na ők igaz playerek, és eszméletlen hálásak lesznek maguknak később, hogy megvették ezt a számot is.”
Szó szerint behabzsoltam. Nem tehetek róla, nem bírtam letenni, pedig nagyon akartam jegyzetelni is. Így kénytelen voltam elolvasni újra és utána azt vettem észre, hogy újra kezdem. Hétvége volt úgyse jár hírlevél, de most már nem is baj, mert elő lehet venni a Levelezz-t. Nagyon tömény 20 oldal, olyan tartalommal mintha egy könyv lenne. Imádom benne, hogy mindenre van saját példa. Komolyan mondom a végén már megsajnáltalak, hogy te kimaradsz ebből az élményből, hogy Pass-t olvass.”
Csodás a branding fotográfia az oldalon. Ennél már csak az 5. nyomtatott hírlevél fantasztikusabb. Eddig még sosem fordult elő, hogy ne egy ültő helyemben olvassam végig. Mármint először, ugyebár.
Mit mondanak azok, akiket NAPONTA bombázok a leveleimmel?
Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.
Örülök, hogy 2024-ben lehetek vállalkozó, amikor még ingyenesen elérhetőek Pass Balázs hírlevelei.
Azt hiszem, hogy az elmúlt időszakban szinte az összes leveled elolvastam. Egy rövid visszajelzés: ZSENI. Elképesztő jó, ami csinálsz
Ritkán válaszolok hírlevélre, de tényleg hiányoztak a leveleid. Nem volt még ilyen senki más írásaival. Érdekes. Sőt, örültem, amikor a heti levelek napiba váltottak. Remélem maradsz ennél a verziónál.
Imádom a leveleidet. „Szakmailag” tanulságos, mellette szellemes, bevállalós, nagyon szórakoztató! Két hírlevél van amit rendszeresen olvasok, megnyitok, az egyik a tied.
Leveled megint ütött, de ezt már megszoktam. Reggel futásnál hallgattalak egy podcastben, ittam a szavaid Balázs! „Felizgattál” (értsd jól) annyira, hogy szombat ide vagy oda, felcsaptam a laptopot és írok egy jót. Köszi, hogy vagy!
Hihetetlen! :)))) Most olvastam fel hangosan a férjemnek is. Zseniális!
Köszi mindent, csináld tovább mert baromira inspiráló. Befizettem már mindenféle High ticketes okosságra, de eddig a te hírleveleid adták a legtöbb boldogsághormont. Amúgy bitang élvezem a napi leveleket, 21 nél tartok. Közben bejött egy programból masfel M. Köszönöm.
Hónapok óta bombázol a leveleiddel. Kávégép szervizben dolgozom, lehetőségem a fekete löttyre korlátlan. Mégis a te szavaidat töltöm a termoszba, iszom őket reggeltől estig. Azért haragszom rád, mert kórosan ráfüggtem a napi hírlevelekre. Várok, körmöt rágok, remegek, verejtékezek amíg meg nem pittyen a Gmail app a telón. 🙂
Mindent töröltem, átfutottam a pihenés közben is, csak a te leveleid maradtak meg (a nyaralás előtti rohanásból is maradt pár), hogy megadjam a nekik járó időt és tiszteletet 🙂
Amióta olvasom a leveleidet, azzal kb. egyidőben elkezdtem a listámat is építeni, lett 2000 feliratkozóm és írok nekik hetente. Én élvezem, ők olvassák és élvezik, nekem pénzt termel, és olyanokat írnak, hogy az én levelemet várják a legjobban. Ilyenkor mindig eszembe jutsz, mert én meg a te leveleidet várom a legjobban. Rengeteget tanultam az írásaidból, szóval kösziiiii. Komolyan pénzt kérhetnél azért, hogy hírlevelet írsz a listádnak. Tehát Balázs zseni vagy, imádlak, nyomjad tovább, én hatalmas fan vagyok!
Balázs leveleit imádom, rajongással olvasom, sőt hangosan felolvasom a családnak. Felszabadító példa nekem, a szigorú szabályokhoz szokott boomernek, hogyan kell lazán, könnyedén úgy írni, hogy nem felelsz meg az elvárásoknak, egy rebellis vagy, mégis szerethető maradsz. Sokat tanulok tőke, amit köszönök, meg azt a jó pár millió forintot is, amit a leveleivel nekünk keresett. Annak a kevés jó embernek az egyike, akivel öröm együtt dolgozni.
Sokszor hangosan felnevetek a leveleiden és imádom a stílusodat, ezért mindig mindent végigolvasok.
A legtöbb fantasztikus. Néha közepes. De soha, egyik sem szar vagy átlagos.
Ma egy coaching ülésen olvastam fel a tegnapi hírleveled. Minden sora aranyat ért. Ezért is király Drága Feliratkozónak lenni. És azért, mert zsigerből írtam most. Egyáltalán nem jellemző,hogy interaktív lennék. Kimozdítottál. Kérlek, folytasd.
Baromira bejön nekem ez a napi rendszeresség, és jó, hogy mire a napi káoszból végre nyugiban ágyba kerülök, már ott vár a leveled a postafiókomban. De ez csak azért van így, mert a Te leveleidről van szó. Mert ezek olyanok, mint egy izgalmas könyv, amit sajnos csak bekezdésenként tudok olvasni, de akkor is a „letehetetlen” kategóriába tartozik. Soha senki más leveleit nem olvastam ennyire szívesen! Mert mások uncsi, erőlködős hírleveleket írnak.
Ha komolyan gondolod a copywritingot és nem olvasod ezeket a leveleket, akkor annyira nem gondolod komolyan ezt a szakmát. Olyan jó leveleket tolsz, hogy aki erre nem iratkozik fel, az szakmai értelemben önbántalmazó.
Azért szeretem a levelid, mert csak és kész! Jó a stílus, szöveg szerkezet, mondanivaló, komplex kommunikációja van, és érthető. Imádom, hogy letisztult a design, közvetlen a hangneme. És még sorolhatnám. A leveleid egy dopamin dopping, ami függővé tesz. Nekem van egy külön fülecske a levelekre amikben az összes Balázs leveleket gyűjtöm. Ha ki akarok kapcsolni, vagy csak kiszellőztetni a fejem, akkor katt és elolvasok néhányat.
A hírlevelekből sok, email marketing mastermindnak csúfolt képzéstől is többet lehet tanulni, amivel Balázsunk sok 100 ezret spórol meg nekünk, miközben sok 100 ezret is hoz a konyhára. Edukatív, szórakoztató, hasznos. Igazi fejőstehén. TOP 1 feliratkozásom eddig.
Itt van pár fun fact anyámról: Sokáig nem is tartottuk a kapcsolatot. Aztán tettem egy lépést, és azóta jóban vagyunk. Nem találkozunk minden nap, de azért örülök, ha látom. Nem beszél egyszerre sokat, de elég gyakran mesél valami sztorit. Nem mindig érdekel, de mindig végighallgatom, mert mindig van benne valami tanulság. Vagy ha nincs, akkor megmosolyogtat. Anyámmal érdemes jóban lenni. Jófej is, meg okos is. Na, nekem a leveleid olyanok, mint anyám. 🙂
Nem igazán imádom őket, több szempontból ellenszenves a stílusod. Azért olvasom, hogy minden levél eggyel jobban tudatosítsa bennem, hogy ezt így is lehet. Lehet önazonosan, akár többeknek ellenszenvesen, egy lendületből, egy gondolatot írni hírlevélben. Lehetővé tenni emaileken keresztül, hogy kapcsolódjak hozzád és úgy érezzem ismerlek. Az inspiráció miatt olvaslak. Szal így tovább!
Évek óta benne vagyok már a hazai marketinges világban, de olyat amit te csinálsz még nem láttam máshol. A píszí, kedveskedős, de amúgy használhatatlan tartalmak között ez nekem egy felüdülés. Őszintén, csibészesen írod a leveleket. De a humorba geci sok értéket is belecsomagolsz. Kb az egyetlen hírlevél, amit rendesen várok, mert tudok belőle inspirálódni, tanulni és még jó kedvem is lesz. 🙂
Ezek a levelek az inboxban, amiket szinte 100%-ban megnyitok. Nem a szuper tárgymezők miatt, hanem azért, mert tudom, hogy ki küldi őket és biztos vagyok benne, hogy értékes lesz. Vagy legalábbis szórakoztató 😀 Gyakorlatilag várom, hogy mikor írsz valamit és abból tudom, hogy hétvége van, hogy Pass Balázstól nem jön levél… Baromira tetszik, hogy a saját szabályaid szerint alakítod ezt a világot. Tanítasz, gondolkodásmódot formálsz, de tök őszintén vállalod, hogy levelek (és amúgy a vállalkozás építésnek is) célja, hogy eladj valamit. Persze olyat, amitől nekem jobb lesz valahogy az életem. És Benne vagyok egy vállalkozói mastermind csapatban, ahol mindenki olvassa és használja a leveleid. Többször jött már fel a beszélgetések során, hogy „Hűű olvastad mit írt tegnap Pass Balázs? Tökre inspirált, ma miattam küldtem levelet a listámnak”. Az egyikük azt mondta a 4. levelezzre, hogy kötelező olvasmánynak kellene lennie. Én is így gondolom. Rengeteget tanultam tőled és a laza stílusban, jó gombokat nyomogató levelek sok konverziót hoztak már. A tavaly megírt sales levél sorozatot a mai napig használjuk és jól működnek. Biztos vagyok benne, hogy fogunk még együtt dolgozni kampányon. Csak legyen szabad kapacitásod (és én jussak el végre a tanfolyammal addig, hogy legyen is mit eladni). Szuper hétvégét, köszi hogy írsz nekünk!
Eleinte nem bírtam, le is iratkoztam, aztán egy idő után vissza. Most, hogy már “ismerlek”, tudom, hogy kell olvasni ezeket a leveleket.
Én nem írok olyan jól, mint te, ezért nem igazán tudom szavakba önteni, hogy mennyire imádom a leveleid. Élmény őket olvasni, sokszor ott ragadok a végén és még percekig emésztem, hogy mennyire jót írtál megint.
Szokni kellett a stílusodat. De mondasz jó dolgokat. Szóval jók a leveleid, Balázs!
Ne hagyd abba, amit csinálsz! Egyrészt a földön fekve röhögök reggelente, ami jó. Másrészt sokat tanulok belőle, ami még jobb. Egyszer még lehet, hogy megtanulok így írni, de erre kicsit még várni kell.
Én imádom a leveleidet! Leginkább a laza stílus fogott meg humorral tálalt érték. Nálam *5-ös.
Azért szeretem a leveleidet, mert biztosan tudom, hogy más, mint bármelyik, amit mástól kapok… merész és szókimondó, és kellően kényelmetlen ahhoz, hogy tudjam, messze vagyok még a jól hírlevelezőktől.
K*rva nagy inspiráció vagy számomra és hihetetlen motivalo az, amit csinálsz. Leveleid hatására a brandem mellett elkezdtem én is írni. Sokkolt, hogy mennyien nyitottak az olvasásra és hogy mennyit dob 1-1 levél az eladásokhoz! Még az egyik Fb hirdetésedből találtam rád, életem legjobb döntése volt feliratkozni rád. Soha ne hagyd abba! Jobban várom a következő levelet, mint a karácsonyt!
Köszi, hogy nem csak a cukormázat írod meg, hanem a nyers valóságot is (ami amúgy se nem gáz, se nem ijesztő, ha az ember tudja, hogy van ilyen). : Ezért (is) szeretem a leveleidet, nem érzi az ember egy utolsó senkinek magát, ha az adott kampány épp nem robbant most akkorát. Zseniális a leveled mint mindig. :).
Mióta a napi leveleket küldöd kb. kétszer fordult elő, hogy másnap olvastalak csak el. Mondjuk Te vagy az egyedüli, akinek minden levelét elolvasom.
Azért szeretem a leveleidet, mert inspirálnak, fellazítják bennem azt a képet, hogy hogyan lehet kommunikálni a ügyfelekkel / célcsoporttal. Megmutatja, hogy lehet, sőt, kell a stílusunkat vállalni, mert ezzel egyszerűen sokkal könnyebb lesz kapcsolódni hozzánk. Meg azt is, hogy sima, fehér alapon fekete 12-es Times New Roman betűtípussal írt szöveggel is le lehet kötni a másik figyelmét – ez tök király! Mielőtt feliratkoztam ide, ezt el se tudtam képzelni.
Pár éve még jó ötletnek tűnt létrehozni egy címkét a levelezőmben: “inspiráló email marketing” Néha 1-2 amerikai mentor kiérdemelte, hogy a levelét odaszuszakoljam. Aztán jöttél te. Megnyit, olvas, nevet, címkéz. Ma esett le, hogy semmi értelme tovább címkézni. Egyszerűbb simán beírni a neved, ha inspiráló levelet akarok olvasni vagy írni.
Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt. Baromi sokat tanultunk belőle és egyszerűen felüdülés minden héten ezt olvasni, a sok semmitmondó levél között.
„Tudod vannak a gyorstippek, amiket Instán elmentesz, hogy „majd később kipróbálom”, aztán vannak ezek a levelek, amik miatt megnyitom a SAPI-t és reszelek benne valami apróságot.”
Egyrészt, imádom a hírleveled, csak a stílusa miatt a vendégem vagy egy whiskyre, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.
Csak olvasd a leveleit 1 hónapig és látni fogod, hogy ő olyan akinek bizalmat tudsz szavazni. Ha nem is dolgoztok majd együtt, nagyon sokat fog segíteni, ha csak olvasod.
A minap a levelezőm takarítása közben a nagy lendületben kitöröltem a leveled. Nem túlzok, megállt a lélegzetem (talán a szívem is kihagyott egy ütemet) és egy pillanatra azt hittem, hogy erről most lemaradok. Persze jött az isteni szikra és visszavontam a felelőtlen műveletet és azonnal falni kezdtem az üzeneted majd ment szépen a „polcra” a többi közé, hogy bármikor bele tudjak olvasni, ha szükségem lesz rá.
Zero-inboxot tartok, a sok bejövő levél közül a tieid olyanok, amit addig tartogatok olvasatlanként, amíg nincs időm tényleg figyelmesen elolvasni. Aztán arra a sorsra jut, amire csak a legjobbak: archiválom törlés helyett. Baromi jó leveleid vannak, öröm őket olvasni, hihetetlenül jó stílusban és flow-val írsz, sokat tudok tőled tanulni, amit köszönök!
Nagyon jók a levelek, amiket írsz, mindet elolvastam, és mindegyikből tanultam valamit őszintén gratulálok és köszönöm.
Anyám üzeneteit nem olvasom annyit, mint ezeket a leveleket. Mondjuk van egy apró különbség. Te jól írsz, Ő meg expert gifekben. Tanulok mindkettőtöktől.
Szenzációs a megközelítésed, most iratkoztam fel a hírleveledre. Nem bántam meg. Szerintem előbb-utóbb ügyfeled leszek.
Nagyon szeretem a leveleidet, olyan jó, hogy úgy írsz, mintha élőszóban mesélnél. Igazából ez az egyetlen marketinges levél, amit tényleg el szoktam olvasni elejétől a végéig.
Még nem volt olyan hírlevél, amit végigolvastam volna! A tied volt az első.
Reggel 6 óta olvasom leveleket és jegyzetelek. Ne tévesszen meg, hogy ingyen van! Ezért mások több 10 ezret kérnek minimum, és Balázshoz képest amatőrök.
Utóirat a partnertől, akitől engedélyt kértem az adatok felhasználásához:
*Aki amúgy nyomtatott hírlevél feliratkozó is.
“Persze, de csak akkor ha beleírod, hogy aki nem e-mailekre építi a vállalkozását, az egy hülye!”
De én ettől a mocskolódástól totálisan elzárkózom!
Kapcsolat: