ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

“NILCÚENHOAOHEÍVÉK FORMULA”

Meg akarom veled osztani az eddigi legnagyobb tanulságom, amit a levelek megírásáról tanultam.

Amikor elkezdtem rendszeresen leveleket küldeni neked, az egyik célom az volt, hogy minden héten legyen legalább egy olyan, ahol kapsz valamit, amitől a következő leveled jobb lesz.

Na, ez egy ilyen levél.

Nekem kellett hozzá kb. 2 év, több száz megírt levél, 10-12 könyv és egy mentor, aki folyamatosan ízekre szedi a szövegeimet.

Persze, messze a tökéletes, de mióta ezt megtanultam, sokkal jobb eredményeket érnek el az ügyfeleim és ezeket a leveleket is egyre többen olvassák.

Ha te is megérted, egy fél óra extra munkával többen teszik meg, amit kérsz tőlük, mert elhiszik azt, amit írsz.

Erre gondolok:


“Nem írogathatsz le csak úgy előnyöket, nem hányhatod oda az olvasónak, hogy ez így van és kész.


Minden, amit leírsz egy levélben, alá kell legyen támasztva.”

A fogalmazás talán nem tökéletes, de szó szerint akartam neked idézni, amit hazafelé a vonaton karcoltam bele a jegyzetfüzetembe.

Biztos vagyok benne, hogy néhány guru adna valami titokzatos nevet ennek, “NILCÚENHOAOHEÍVÉK FORMULA”, és spanyolviaszként árulná…

De nincs új a nap alatt, hiszen amiről beszélek, az a hitelesség.

Hogyan tudsz hiteles lenni egy levélben?

Abban a pillanatban, amikor egy előny hagyja el a billentyűzeted, mögé rakod ezt a mondatot:

“Azért hidd el nekem, mert…”

Később ezt majd kihúzod és megmarad a lényegi rész.

Néhány hitelességelem, amit használhatsz:

  • Elégedett ügyfelek / eladott cuccok száma

  • Esettanulmány

  • Visszajelzések

  • Díjak, elismerések, oklevelek

  • Kutatások, tesztek, felmérések, kísérletek hiteles forrásból

Példák nélkül nem lenne szívem elküldeni ezt a levelet:

Ez a termék jó!” – Mindenki ezt mondja saját cuccáról, de én nem hiszem el neked.

“Ebből a termékből tavaly 200 db-ot adtunk el és mindössze egyetlen esetben kellett érvényesíteni a garanciát, míg 156 édesanya adott nekünk 5/5 csillagot.”

Hitelesebb, nem?

Eljössz hozzám 3 alkalommal és rendbe rakom a fájó derekad.” – Körbenéztem és mindenki ezt ígéri, miért hozzád menjek?

Péter, aki évek óta csak ülve tudja bekötni a cipőjét és képtelen előrehajolni, ezt és ezt írta nekem a 3. alkalom után.”

Instant hitelesség.

Remélem hasznos volt, a következő levelednél próbáld ki.

Egyetlen mondatot kell megjegyezned:


“Azért hidd el nekem, mert…”

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu