ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Másold le ezt a kampányt

“Küldöm a leveleket, jönnek is a vásárlók, de annyira zavar, hogy több ezer ember csak van a listámon és nem vesz tőlem semmit.”

Zseniális.

Azért választottam ezt a mondatot, mert neked is így kellene gondolkodnod.

Tegyük fel, van 5.000 feliratkozód.

Játssz el a gondolattal: egytől egyig vásárlót vagy ügyfelet csinálsz belőlük.

A gondolat végén pedig háborodj fel!

Mit képzel az, aki ott csücsül a listán, olvassa a leveleid, de nem vesz tőled semmit?

Aztán rakj össze egy kampányt, amit én épp a hétvégén küldtem ki egy ügyfelemnek:

Katalinhoz hasonlóan mi is maximalisták vagyunk és arra törekszünk, hogy a listán mindenki eljusson addig, hogy foglal egy időpontot az ügyfelemhez.

(Ne a 100%-hoz mérd az e-mail marketinged eredményességét, ennél a projektnél például a feliratkozók 18%-a jutott el a konzultációig.)

A kampány lényege:


1) Összeraktunk egy 3 kérdésből álló Google Űrlapot:

a) Találkoztál már az XY lehetőségével? (Igen, Nem)

b) Mi tart vissza attól, hogy XY? (Feleletválasztós, ahol megadtunk néhány kifogást.)

c) Van bármi egyéb, amit megosztanál velünk XY-al kapcsolatban? (Kifejtős, mert látni akarjuk, hogy fogalmazzák meg a problémát.)


    2. Kiküldtük a levelet ezzel a tárgymezővel: “Sokat segítenél ezzel (max 3 perc)”

      Eddig 30 válasz érkezett, amit szerintem a héten még meg tudunk duplázni egy új levéllel.

      Még csak átpörgettem a válaszokat, de már most olvastam 1-2 olyan kifogást, amit a következő hetekben elkezdünk megválaszolni.

      Ebben az a zseni, hogy megismered a kifogásokat és egyre jobb leveleket tudsz írni egyre rövidebb idő alatt.

      Az email marketing titka pont ennyi.

      Ismerd a feliratkozóid.

      Néhány eredmény anélkül, hogy kiteregetném az ügyfél szennyesét.

      2650 feliratkozónak küldtük ki a levelet és 30 válasz érkezett, ami kb. 1%-os válaszadási arány.

      Negyedik kérdésként bedobtuk ezt:

      “Ha most mégis úgy döntenél, hogy eljössz egy XY-ra, akkor add meg az e-mail címed és keresni fogunk.”

      Itt 15-en adták meg az e-mail címüket, ami menő. Meglátjuk mekkora aránnyal tudunk belőlük ügyfelet csinálni.

      Neked sokkal jobb eredményeid lehetnek, ha megfogadod ezeket a tanácsokat:

      • Ne egy forró augusztusi hétvégén küld ki ezt a levelet.

      • Említsd meg több leveledben is.

      • A kitöltésért cserébe adj valami hasznos dolgot.

      Próbáld ki, aztán írd meg érdemes volt-e.

      Arra figyelj, hogy ne érezze magát kellemetlenül az olvasód:

      “HÉ, TE MIÉRT NEM VÁSÁROLTÁL EDDIG?”

      Írd le, hogy ezt miért csinálod és csak meg akarod ismerni.

      Én ezt a poént használtam a hangulat oldására:

      “Nem fogom bokszzsákra ragasztani a fotód és azon gyakorolni a jobb egyenesem. Inkább végtelenül hálás leszek neked.”

      Használd nyugodtan te is. 

      De a darts tábla is jó ötlet lehet.

      Pass Balázs

      hello@passbalazs.hu

      $

      Érdekel a közös munka?

      Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

      Több ilyet olvasnál?

      Iratkozz fel a gombra kattintva:

      A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

      Levelezz!

      5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

      Információk:

      Adatvédelmi Nyilatkozat

      Cookie Nyilatkozat

      Kapcsolat:

      hello@passbalazs.hu