ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

elolvastam vs. megcsinálom

CSÜTÖRTÖK VAN!

 

… vagy péntek, de lehet szombat. Attól függ mikor olvasod.

 

De abban majdnem biztos vagyok, hogy amikor ezt pötyögöm, csütörtök.

 

Azért kezdtem ezzel, mert a héten nem volt KérdezzKedd és gondolom teljesen oda vagy.

Meg vissza is.

 

Van az úgy, hogy a kedd ünnepnap, akkor pedig nem írok.

 

Neked és nekem is volt ennél fontosabb dolgom.

 

Bár van felfogás, miszerint ez nem igazi vállalkozói hozzáállás.

 

Először erről pár mondat, aztán írok arról is, hogyan tudsz jó sok pénz keresni a következő hónapokban.

 

Mit is csinált egy ízig-vérig vállalkozó kedden?

 

Hajnalba kelt, tartott 15 perc ebédszünetet, sötétedéskor kiugrott a temetőbe, de este még felhajtotta a laptopot, mert NYOMNI KELL!

 

CSINÁLNI KELL!

 

Berényi Miki is megmondta, “A KFT ÉN VAGYOK”!

 

Végül is, láttam dohányzó embereket is a sírok mellett.

 

De mindenki el tudja dönteni mit kezd magával.

 

(Csak senki ne lepődjön meg, amikor megkapja a cechet.)

 

A lényeg:

 

Nemrég küldtem egy [KK]-t, és leírtam hogyan keress rohadt sok pénzt az idei fekete pénteken anélkül, hogy tönkre tennéd a vállalkozásod.

 

De ezt nem én mondom.

 

Ezt a visszajelzést kaptam rá:

 

“Ez brutál értékes levél és talán a listád jó része nem is érti, hogy mennyire. Csomó olyan stratégiai elem, ami jól megcsinálva hozza a pénzt.”

 

Mielőtt az archívból belinkelem a szóban forgó levelet…

 

A visszajelzés azt írja, hogy a lista egy része nem is érti, hogy mennyire értékes.

 

Ingyen van, csak egy hírlevél stb.

 

Fogadok, hogy függetlenül attól, hogy értékesnek találják-e, a legtöbben nem fogják megvalósítani.

 

Pedig mindegyik egyszerűen megvalósítható.

 

Ezekhez nem kell semmi, csak valakinek az ideje:

 

  • Tarts rövid, de jól előkészített kampányt.

  • Gondolkodj az akció mellett bónuszokban 

  • Növelj kosárértéket

  • Szegmentáld a meglévő közönséged

  • Tarts előzetes kampányt

 

(A levélben, amit mindjárt linkelek, írtam ezekről részletesen.)

 

JÖHET A *NÁMBÖRVÁN* KIFOGÁS?

 

“Nincs időm.”

 

Ha nincs időd, akkor szervezd ki és vedd meg valaki idejét és szakértelmét.

 

“De nincs pénzem kiszervezni vagy felvenni valakit!”

 

Ha se időd és se pénzed, akkor baj van. Alapjaiban kell újragondolni az egész bizniszed.

 

Irány az ajánlat, célközönség, pozicionálás témakör.

 

Mutatom a lehetséges szcenáriókat:

 

Nincs pénz, de van idő – valósítsd meg a levélben leírtakat, keress velük sok pénzt, jövőre meg kiszervezed nekem.

 

Van pénz, de nincs idő – találj egy szakembert, akinek megveszed az idejét.

 

Nincs pénz, nincs idő – gondold újra a vállalkozást.

 

Van pénz, van idő – király.

 

Egy utolsó megjegyzés a link előtt:

 

A kiszervezéssel ebben az időszakban óvatosan.

 

Vannak, akik már tele vannak. De egy jó szakember nem fog elvállalni ilyen rövid határidővel egy teljesen új projektet.

 

Az “írtam privit marketinges” meg nem biztos, hogy jó választás.

 

Szerintem.

 

De ezt te majd eldöntöd.

 

Itt a link az archívból: https://passbalazs.hu/igy-tedd-tonkre-a-bizniszed-blekfrajdej-edison/ 

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu