ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Így írhatsz jobbat a marketingtől bűzlő leveleknél

Robert Collier az az ember, akitől érdemes szövegírást tanulni. 

Hoztam tőle egy alapelvet, amitől a következő leveled kirí majd a sok marketingtől bűzlő beérkező közül.

Előtte hadd meséljem el, hogy hétvégén mire gurítok le egy jéghideg gin tonikot:

Tegnap átvettem az első nyomtatott és lefűzött Levelezz! példányokat!

Az előjelentkezőknek már el is küldtem a linket és az első rendelések is beérkeztek.

Hamarosan útnak is indítom az első csomagokat és készülhetnek a feliratkozókat bevétellé változtató levelek.

Ha nem voltál rajta a listán, akkor még várnod kell a linkre, de hamarosan “nyilvánosan” is elérhető lesz a Levelezz! júliusi száma.

Vissza a leveleidhez:

Meg akarod mondani a feliratkozóidnak, hogy éppen mire gondoljanak, mit csináljanak!

De nem te hibázol.

A legtöbb helyen ezt tanítják és a cégek többsége is ezzel a módszerrel dolgozik.

A félrevezetett vállalkozók és a 10 perces YouTube videókon pallérozódó marketingesek, megszakítják az olvasó gondolatait, hogy új problémákról, vágyakról és meggyőződésekről írhassanak.

Elfelejtik, hogy a teli csészébe már nem fér több.

Robert Collier egyik alapelve:

“Always enter the conversation already occurring in the customer’s mind.”

Vagyis, a leveled folytassa a feliratkozóid fejében MÁR meglévő gondolatokat.

Ne próbáld meg elterelni az olvasód figyelmét és küzdeni azért, hogy érdeklődjön valami más iránt.

Helyette igazítsd az üzeneted ahhoz a belső párbeszédhez, amit jelenleg is folytat magával és máris jobb konverziós arányod lesz.

A következő leveled megírása alatt végig gondolj arra, hogy mi jár éppen a címzett fejében, amikor meglátja a leveled.

Hogy eltaláltad-e, azt látni fogod a megnyitási, illetve átkattintási arányokon.

Rávághatod, hogy ez az “ideális ügyfél” koncepció, amit már megcsináltál…

De az új ügyfelek többsége, aki érkezik hozzám, nem tud átküldeni egy rendesen kidolgozott és lekutatott ideális ügyfél dokumentumot.

Az nem célközönség, hogy 25-55 éves nők, akik szeretnek sportolni és egészségesen táplálkoznak…

Ez azért jó hír neked és nekem, mert ha hajlandóak vagyunk megismerni ezeket az embereket, akkor könnyen lenyomhatjuk a konkurenciát.

Ha azoknak akarsz eladni valamit, akik imádják a kutyákat, akkor menj el egy kutyaiskolába és nézd meg kik ezek az emberek.

Menj be a Fressnapf-ba, lépj be az összes kutyás Facebook csoportba, kezdeményezz beszélgetést a kutyáját sétáltató sráccal az utcán, segíts be egy menhelyen.

Ez mind idő, energia és néha pénz is.

De a laptop mögött ülve nem ismered meg igazán azokat az embereket, akiknek írsz.

Példa nélkül nem esne jól az a bizonyos ital:

Akarok venni egy állítható magasságú íróasztalt, hogy állva is tudjak dolgozni a nap egy részében.

Megnéztem már rengeteg oldalt és asztalt, de nem igazán jutottam előrébb, mert a legtöbben bemásolják a gyári infókat “oszt jóvan az”.

Kapok egy ilyen levelet:

“Ha végig nézted az összes asztalt, de száraz leírások alapján nem tudsz dönteni…”

Azonnal elolvasnám.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu