ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Mi van, ha nem dől a lé?

“Amint kampányolni kezdünk a leiratkozási arány az egekbe száll, lehet ezen változtatni?”

A feliratkozóiddal két jó dolog történhet a vállalkozásod szempontjából:

1. Konvertál

    2. Leiratkozik

      Semmi jó nem származik abból, ha a listád tele van olyanokkal, akik bár olvassák a leveleid, soha a büdös életbe nem vásárolnak.

      Ha egy levél kiküldése után a leiratkozások miatt kell aggódni, akkor azt megette a fene.

      Egy kampány alatt nem azon kell dolgozni, hogy alacsony maradjon a leiratkozási arány…

      Inkább azon, hogy a konverziós arány miatt rá se kelljen hederíteni a leiratkozókra.

      De legalábbis a szemedből kicsorduló könnycseppek, a kampányból bejövő deákigazolványokat áztassák.

      A megérzésem azt súgja, hogy téged sem érdekelne a leiratkozási arány, ha jól menne a kampány.

      A kérdésre konkrétan nem fogok válaszolni, mert nem látom értelmét.

      Helyette inkább rakjuk rendbe az igazi problémát, aztán az ilyen apróságok mind megoldódnak.

      Ha egy kampány a földbe áll és nem hozza az eredményeket ezeket gondold át:

      1. Kell-e bárkinek, amit megpróbálsz eladni? 

        Erre az egyetlen valid visszaigazolás, ha valaki valóban pénzt ad érte.

        Nem érdekes te mit gondolsz, de az sem, hogy egy kérdőíven mit jelölnek be az emberek.

        A vélemény gyorsan változik, amikor meg kell adni a bankkártya adatokat.

        Egy életképes ajánlatot közepes szöveggel is el tudsz adni egy bizonyos szinten.

        2. A listádon lévő emberek a megfelelő célcsoport?

          Ismerned kell a feliratkozóid.

          Gondold végig, milyen indokkal iratkoztattad fel őket és ez milyen kapcsolatban áll a mostani ajánlatoddal.

          Utána bátran kérdezd meg őket, hogy mire vágynak, milyen problémáik vannak aztán add oda nekik a megoldást.

          3. Van valami különleges az ajánlatodba?

            Indokold meg, hogy miért érdemes téged választani a konkurencia vagy a helyettesítők helyett.

            Olcsóbb vagy? De miért vagy olcsóbb, talán gagyibb a cuccod?

            Drágább vagy? Miért adod ezt ilyen drágán, le akarsz húzni?

            Nálad 140 nap a garancia, míg másoknál csak 14 nap?

            Kommunikáld!

            Legyen előnyöd, ami miatt téged választanak.

            4. A feliratkozóid milyen tudatossági szinten vannak?

              Ha valaki még csak a problémát sem érzi / érti, vagy úgy gondolja, hogy az bizony természetes vagy megoldhatatlan, akkor nem tudsz neki megoldást adni rá.

              Ilyen esetben hosszú távon elkezded építeni a problématudatot, rövid távon olyan listát építesz, akinek már van. 

              5. Az előnyöket kommunikálod a tulajdonságok helyett? 

                Egy sikeres kampány mindig az előnyökre épít és azokkal érzelmeket mozgat meg.

                Nem az a lényeg, hogy mit tud a terméked / szolgáltatásod. Az számít, hogy ez nekem milyen előnnyel jár és milyen pozitív érzelmeim mozgatja meg.

                6. Hihetek neked? 

                  Az, hogy állítasz valamit, az csak egy dolog.

                  De tudod igazolni sikersztorikkal, eredményekkel, visszajelzésekkel, értékelésekkel?

                  Esetleg vannak róla hiteles szakértői cikkeid, tanulmányaid?

                  Bármi, ami hitelessé teszi az állításaid jó lehet.

                  7. Érdemes most vásárolni vagy ráérek később is? 

                    A halogatás az egyik legfőbb indoka a konverzió meghiúsulásának.

                    Van valami, ami sürgőssé teszi a vásárlást?

                    Határidő, limitált darabszám és hasonló hihető és valós dolgok.

                    Egy hosszú nap után ennyi jutott eszembe, de ezt a témát még elrakom későbbre.

                    Remélem hasznos volt,
                    Balázs

                    Pass Balázs

                    hello@passbalazs.hu

                    $

                    Érdekel a közös munka?

                    Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

                    Több ilyet olvasnál?

                    Iratkozz fel a gombra kattintva:

                    A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

                    Levelezz!

                    5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

                    Információk:

                    Adatvédelmi Nyilatkozat

                    Cookie Nyilatkozat

                    Kapcsolat:

                    hello@passbalazs.hu