ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Így raknám össze a következő kampányod

Erős belső feszültséget érzek, amikor belenézek az inboxomba és mindenhol ezt látom:

“20% KEDVEZMÉNY MA ÉJFÉLIG!”

Nincs azzal baj, hogy a vállalkozó, a marketinges, vagy az ügynökség annyira lusta és ötlettelen, hogy nem tud ennél izgalmasabbat kitalálni.

Az már nagyobb probléma, hogy ezt sokan “besztprektiszként” emlegetik.

Gondolkodás nélkül lemásolják, mert mindenki ezt csinálja, vagyis feltételezhetően jól működik.

Elárulom, hogy a legtöbb ilyen email kampány a “csináljunk valamit” ötletből indul és 5 perccel később véget is ér a tervezés az “adjunk egy kis kedvezményt” eredménnyel.

Ezt gondold át a következő árkedvezményed előtt:

Múlt héten olvastam Byron Sharp: Hogyan nőnek a márkák könyvét, ahol egy egész fejezetet szenteltek annak, hogy a kedvezményekről írjanak.

A könyvben sem tagadják azt a tényt, hogy az akciózás egy rövid időre képes megdobni a bevételt.

De pontosan mennyivel, és ez mikor éri meg neked?

Mutatok egy gyors példát:

Havonta átlagosan eladott cuccok száma: 100

Átlagos profit eladásonként: 1000 pénz

Profit egy átlagos hónap végén: 100×1000 pénz = 100.000 pénz

Jön egy 20%-os akció, ami a profitot 800 pénzre csökkenti.

Ez azt jelenti, hogy az akció akkor lesz zéró eredményű, ha legalább 125-re emeli az eladott cuccok számát. (Vagyis az eladási volumen 25%-al nő.)

Enélkül az akció aláásta a profitod.

Ami nem feltétlen probléma, ha ez szolgálja a hosszú távú stratégiai célokat.

Az egyenlet nem veszi figyelembe, hogy az akció után általában drasztikusan visszaesnek a rendelések, hiszen aki nem vásárolt alacsonyabb áron, az miért vásárolna utána drágábban.

Azt sem, hogy egy akciós árat elültetni a fejekben mennyire veszélyes.

De erről majd talán egy következő levélben.

Ne érzed magad szarul, ha csináltál már ilyen akciót. Mindenki próbálkozott már vele.

Remélem abban tudtam segíteni, hogy a következő előtt jobban át tudd gondolni, hogy mi is a célod vele.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu