“Érdemes a levelekbe cikkeket vagy videókat linkelni?”
Korábban az volt a bevált gyakorlat, hogy elkészítettél egy tartalmat és a linket egyszerűen kiküldted a feliratkozóidnak.
“Hahó, írtam egy új cikket erről és erről, amit itt tudsz megnézni: *link*”
Ez sokkal jobb megoldás annál, mintha nem küldenél leveleket, de korántsem a legjobb.
-
A feliratkozóid nagy része nem kattint át a tartalomra.
-
Önmagában a levél nem értékes.
Egy ilyen levelet sem érdemes félvállról venni, mert az tartalmaid ugyanúgy el kell adnod, mint egy terméked vagy szolgáltatásod.
Végső soron ez ugyanúgy egy értékesítési levél, ahol a kattintást adod el!
Cserébe néhány percnyi figyelmet kapsz, amiből előbb vagy utóbb bevételed lehet.
Használd ezt a szövegírói mintát és a levél magában értékes lehet, miközben az átkattintási arányod az átlagnál jóval magasabb lesz.
(A legjobb benne, hogy egy ilyen felvezetés után a kattintók többsége valóban elolvassa a cikket, nem csak átkattint.)
Használd a PAS formulát a tartalmaid kiküldéséhez (is)!
Ez a szövegírási formula szinte mindenre jó, de tartalmak értékesítésére rendszeresen használom.
Ezt a 3 lépés kell követned, természetesen példával:
1. Problem, vagyis írd le, hogy mi a probléma, amire a tartalmad megoldást jelent.
“Van egy “egész jó” bevételt hozó webáruházad és egy néhány ezer fős listád, ami csak porosodik a vállalkozásodban ahelyett, hogy egész évben, teljesen automatizáltan hozná neked a bevételt néhány órányi munkáért cserében.
2. Agitate, szórj sót a sebre. Kezdd el egyre valóságosabbá tenni a problémát és mutasd be milyen negatív hatással van az olvasó életére, vállalkozására, egészségére.
“Forgalomtól függ, de minden egyes nap több száz vagy millió forint marad az asztalon, ami néhány e-mail automatizmus beállításával a zsebedben is landolhatna.”
3. Solve, támaszd alá, hogy a legújabb tartalmad a megoldás a problémára.
“Egy 3.000+ szavas cikkbe összegyűjtöttem neked azokat az automatizmusokat, amivel egy webáruház teljesen automatikusan, extra hirdetési költségek nélkül növelheti a bevételét: passbalazs.hu/email-automatizmusok-webaruhazaknak/
Így tudod a legtöbben kihozni az új tartalmaidból és a leveledből is.