ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Használd a PAS formulát az átlagon felüli átkattintási arányhoz

“Érdemes a levelekbe cikkeket vagy videókat linkelni?”

Korábban az volt a bevált gyakorlat, hogy elkészítettél egy tartalmat és a linket egyszerűen kiküldted a feliratkozóidnak.

“Hahó, írtam egy új cikket erről és erről, amit itt tudsz megnézni: *link*”

Ez sokkal jobb megoldás annál, mintha nem küldenél leveleket, de korántsem a legjobb.

  • A feliratkozóid nagy része nem kattint át a tartalomra.

  • Önmagában a levél nem értékes.

Egy ilyen levelet sem érdemes félvállról venni, mert az tartalmaid ugyanúgy el kell adnod, mint egy terméked vagy szolgáltatásod.

Végső soron ez ugyanúgy egy értékesítési levél, ahol a kattintást adod el!

Cserébe néhány percnyi figyelmet kapsz, amiből előbb vagy utóbb bevételed lehet.

Használd ezt a szövegírói mintát és a levél magában értékes lehet, miközben az átkattintási arányod az átlagnál jóval magasabb lesz.

(A legjobb benne, hogy egy ilyen felvezetés után a kattintók többsége valóban elolvassa a cikket, nem csak átkattint.)

Használd a PAS formulát a tartalmaid kiküldéséhez (is)!

Ez a szövegírási formula szinte mindenre jó, de tartalmak értékesítésére rendszeresen használom.

Ezt a 3 lépés kell követned, természetesen példával:

1. Problem, vagyis írd le, hogy mi a probléma, amire a tartalmad megoldást jelent.

    Van egy “egész jó” bevételt hozó webáruházad és egy néhány ezer fős listád, ami csak porosodik a vállalkozásodban ahelyett, hogy egész évben, teljesen automatizáltan hozná neked a bevételt néhány órányi munkáért cserében.

    2. Agitate, szórj sót a sebre. Kezdd el egyre valóságosabbá tenni a problémát és mutasd be milyen negatív hatással van az olvasó életére, vállalkozására, egészségére.

      “Forgalomtól függ, de minden egyes nap több száz vagy millió forint marad az asztalon, ami néhány e-mail automatizmus beállításával a zsebedben is landolhatna.”

      3. Solve, támaszd alá, hogy a legújabb tartalmad a megoldás a problémára.

        “Egy 3.000+ szavas cikkbe összegyűjtöttem neked azokat az automatizmusokat, amivel egy webáruház teljesen automatikusan, extra hirdetési költségek nélkül növelheti a bevételét: passbalazs.hu/email-automatizmusok-webaruhazaknak/ 

        Így tudod a legtöbben kihozni az új tartalmaidból és a leveledből is.

        Pass Balázs

        hello@passbalazs.hu

        $

        Érdekel a közös munka?

        Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

        Több ilyet olvasnál?

        Iratkozz fel a gombra kattintva:

        A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

        Levelezz!

        5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

        Információk:

        Adatvédelmi Nyilatkozat

        Cookie Nyilatkozat

        Kapcsolat:

        hello@passbalazs.hu