Épp most fut egy projekt, ahol egy teljesen új szolgáltatást adunk el a listának. – Később majd az eredményekről is írok.
A klasszikus megoldást választottuk.
Első körben csináltunk egy 5 napos kihívást, ahol a feliratkozók megkapták az új szolgáltatás egy apró szeletét.
A célunk az volt, hogy a feliratkozók végigcsinálják az 5 napot és meggyőződjenek arról, hogy az ügyfelem valóban érti a dolgát.
Erre aztán ráépítettük az új szolgáltatást:
“Látod mekkora változást értél el mindössze 5 nap alatt? Indítok egy programot, ahol 5 héten át blabla…”
Ez az egészet azért említem, mert benne van a válasz.
Ha egy új szolgáltatást prezentálsz a listádnak, akkor nem lehetsz spontán.
Nem dobhatod oda csak úgy eléjük.
“Itt az új szolgáltatásom, vegyed már meg. LÉCCCYKE. olyan sokat dolgoztam vele.”
Egy új szolgáltatás bevezetéséhez legalább két dologra van szükséged:
1. Egy bevezető időszakra, amit néhányan “felszopásként” emlegetnek.
Mielőtt felfeded az új szolgáltatást említsd meg minél többször, hogy a háttérben készül valami, amitől eldobja az agyát.
Én a nyomtatott hírlevelet már megjelenés előtt 4-5 héttel, elkezdtem emelgetni a leveleimbe. Tettem rá apró utalásokat, mutattam belőle részleteket stb.
Így amire valóban megjelenik a szolgáltatásod, lesz néhány ember, aki már régóta várja és azonnal megveszi.
2. Egy felütésre – amiért létrejött az új szolgáltatás.
A Levelezz! első számát azért írtam meg, mert idegesített, hogy ha egy kis inspirációra van szükségem, órákon át a nyomorult keresőnek írt cikkek között kell bogarászni.
Feltűnt, hogy senki nem küld nyomtatott leveleket a hazai piacon – ezért egy jó mintatörő lehet, ami eljuttatja a nevem az emberekhez.
És itt jön képbe az őszinteség.
Repüljünk vissza egészen augusztusig.
Ebben az időszakban rengetegen kezdtek el hazudozni a leveleikben.
Hirtelen annyi segítőkész szolgáltató lett, aki meg akarta menteni a bajba jutott vállalkozókat.
Mindenhonnan csomagajánlatok, éves előfizetések és különleges kedvezmények repkedtek.
Persze szépen becsomagolva egy mézes mázos küldetéstudatba, ami bűzlött a hazugságtól.
Lehet, hogy valóban segíteni akart.
Mondjuk 1%-ban.
De 99%-ban kibaszottul azért hozott létre valamit gyorsan és küldte ki a listára, hogy kihasználja a maradék egy hónapot, amíg katás.
És ezzel nincs is semmi baj.
De miért nem vállalja fel, hogy gyorsan kitalált valamit, amivel ő is jól jár, de neked is egy jó lehetőség?
Sokkal tökösebb, hitelesebb és őszintébb felütés lett volna.
Ne csinálj abból titkot, hogy profitorientált vállalkozásként működsz.
Nem ez a fő mozgatórugó, de bátran vállald fel, hogy azért találsz ki valamit, hogy bevételre tegyél szert.
Szomorú, de ezzel a nyílt őszinteséggel kitűnsz majd a sablon, kamu levelek közül és instant hitelességet érdemelsz ki.