ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

A hosszú ideje “dédelgetett” feliratkozóid végignézik, ahogy tönkremész

“Miért hajkurásszam az új feliratkozókat ahelyett, hogy a meglévő 4-5 ezres listát konvertálnám?”

Ez a kérdés azért zseniális, mert szinte minden új projektnél előkerül. Van egy néhány ezer fős lista, amit eddig nem igazán sikerült konvertálni.

A listaépítés ilyenkor 2 szempontból sem tűnik a legjobb megoldásnak:

  • A növekvő lista egyre drágább szoftverköltséget jelent.

  • A listaépítésre általánba költeni is kell, hirdetések formájában.

Az új feliratkozók mennyisége és minősége döntő faktor abban, hogy mennyi pénzt csinálsz a leveleidből.

Mutatok egy aktuális példát, ami jól mutatja mennyire fontos, hogy folyamatosan legyenek új feliratkozóid.

A képen egy listát látsz azokból az emberekből, akik egy több százezer forintos kurzus miatt jönnek el egy értékesítési beszélgetésre az egyik ügyfelemhez.

(Kb. a jelentkezők fele vásárol is.)

Július első felében, a konzultációra jelentkezők, átlagosan 7 levelet kaptak, mielőtt időpontot foglaltak volna:

Pedig a 3.000 fős listán ott csücsülnek olyan feliratkozók, akik közel 100 levelet kaptak már, mégsem konvertáltak.

Nem minden feliratkozó egyenlő!

Én 3 csoportra osztom őket stratégiai szinten:

I. 0 – 72 órán belül vásárol a feliratkozás után.

II. 3 – 90 nap után vásárol a feliratkozás után.

 III. 90 nap – 2 év után vásárol a feliratkozást követően.

Valakinek annyira fáj a problémája, hogy azonnal vásárol, valaki inkább csak az ingyenes információt vadássza és soha az életben nem fog nálad hagyni egy fityinget sem.

Hogy ez milyen arányban oszlik meg, az vállalkozás függ.

Ha nincs olyan forrásod, ahonnan folyamatosan jönnek az új feliratkozók, akkor egy hatalmas lyuk tátong a vállalkozásodon.

Arra alapozni, hogy a meglévő feliratkozóid egyszer majd vásárolnak, egy olyan hosszú távú befektetés, amit a legtöbb vállalkozás nem engedhet meg magának.

Simán előfordulhat, hogy a hosszú ideje “gondozott” feliratkozóid végignézik, hogy tönkremész, mert sosem akartak tőled vásárolni.

Minden új feliratkozó egy lehetőség arra, hogy rövid távon is megtérüljön a befektetett időd, energiád és pénzed.

Ehhez arra van szükséged, hogy az új feliratkozók kapjanak 3-5 jól megírt levelet és egy jó ajánlatot.

A Levelezz! nyomtatott hírlevél első száma 33 oldal és találsz benne egy minta felépítést és rengeteg “lemásolod, átírod” példát.

A részleteket itt megtalálod: https://passbalazs.hu/levelezz/ 

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu