ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Így lustálkodd be magad a spam mappába

“A már konvertált feliratkozókat átrakjam egy másik *vásárlók* csoportba, hogy ne kapjanak több alap/bemelegítő levelet?”

 

Árnyalva a képet, Tamás megírta, hogy ezt nem tudja 100%-ban automatizálni – így időnként ezt manuálisan kellene megtenni.

 

Mielőtt ugrunk egy csinos hasast a témába, meg kell említenem valamit.

 

Az a helyzet, hogy a [KK] leveleknél elszabadult a GIF turizmus, amit meg kell állítanom!

 

Pontosan 7 nappal ezelőtt írtam egy levelet: [KK] Sugarman megtanít csúszdát építeni (meg zseni leveleket írni)

 

Jót ment: 46,88% megnyitás és 7,81% kattintás.

 

Meg ketten leiratkoztak.

 

A levél végén ott voltak a szokásos visszajelző izé-bizék, de jött 3 kattintás a “Tüzelőnek jó lenne💩 visszajelzésre.

 

Az ilyen visszajelzések fájnak. Úgy éreztem magam, mint Akhilleusz, amikor Paris megkínálta a vesszőivel:

 

https://www.youtube.com/watch?…

 

A három nyílvessző a mellkasomban feltűnően sok volt – ennyire nem lehetett szar ez a levél.

 

Gyorsan felkutattam a 3 delikvenst és rájöttem, hogy mindegyik visszajelzésre rányomtak. 

 

Egyikükkel beszéltem is. Elmondta, hogy csak kíváncsi volt a GIF-ekre.

 

De “egy szónak is száz a vége” :

 

(Igen, tudom!)

 

NE LEGYÉL GIF TURISTA! – légyszi

 

Ne várassuk tovább Tamást, így is lassan egy hónapja küldte a kérdését – de az év végére durván felpörgött a KérdezzKedd.

 

Az email marketing – bár rohadt jó – de csak egy eszköz!

 

Csomó ilyen kérdést akkor lehet megválaszolni, ha kihagyjuk belőle az eszközt – most a leveleket.

 

Szóval, vannak emberek, akik már konvertáltak – vagyis pénzt adtak neked  valamiért cserébe.


“Oké, de mi a cél velük?” – kérdem én.

 

Hagyjanak nálam még több pénzt! – mondod te.

 

Felejtsd el a leveleket. Mit mondanál nekik, ha személyesen vagy telefonon beszélnél velük?

 

Gondolj csak bele. Bemész egy üzletbe, ott hagysz egy csomó pénzt, csacsogsz a tulajjal, aztán haza mész.

 

Egy hét múlva visszamész, ugyanúgy ott a tulaj, aki elkezd veled úgy beszélni, mintha még sosem láttátok volna egymást.

 

Nekem rohadt szarul esne.

 

És ha nem érzem jól magam nálad, akkor nagyon nehezen csippantom le újra a kártyám.

 

Ez ugyan ilyen a levelek esetében is.

 

Ha nekem csak arról beszélsz, hogy vegyem meg az X-et, amit én már rég megvettem, akkor SPAM leszel.

 

Lehet elégedett vagyok, lehet bírlak – de “haggyá má” békén.

 

A válasz így azt hiszem egyértelmű.


Egy jó listán alap, hogy a vásárlók szegmentálva vannak és minimum ezt tudjuk róluk:

 

  • Mikor vásárolt legutóbb?

  • Eddig hányszor vásárolt?

  • Milyen gyakran vásárol?

  • Milyen összegben vásárolt?

  • Mekkora volt az átlag rendelési összeg?

  • Mit vagy miket vásárolt eddig?

 

Ez mind szép és jó, de pénzed csak akkor lesz belőle, ha kezdesz is velük valamit.

 

De még akkor is megéri ezt vezetni, ha jelenleg nincs kapacitásod foglalkozni velük. Bár inkább legyen.

 

Ha sok meló ezt vezetni, akkor két megoldás van:

 

Több az időd, mint a pénzed – akkor csináld te.

 

Több a pénzed, mint az időd – akkor szervezd ki.

 

Erről már írtam egy levelet korábban: elolvasom vs. megcsinálom (a listának tetszett, 44,13% megnyitotta és 4,70% kattintott benne)

 

Hajrá,
Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu