Ez a kérdés neked szól, ha úgy érzed a leveleid, hirdetéseid és értékesítési oldalaid teljesíthetnének jobban is…

Mit szólnál, ha a következő kampányod “elég jó” helyett, zseniális szövegezéssel végre bankot robbantana? 

… és a divatos marketing trendek helyett, a saját szakértelmedben és a célközönséged mély ismeretében bíznál? 

Jól hangzik?

A zseniális szövegek képesek eljuttatni a vállalkozásod az “eltartom magam” szintről, a veszek egy szebb autót, nagyobb házat bevételig.

Minden sikeres kampányra, amit a szakértők az arcodba nyomnak, jut legalább százszor annyi sikertelen, amiről sosem hallasz.

Romantikus gondolat, hogy az emberek foglalkoznak velünk.

Nem várnak arra, hogy mikor kínálunk fel végre egy lehetőséget, hogy a kemény munkával megkeresett pénzüket nekünk adják.

A kegyetlen valóság inkább ilyen:

Az emberek a saját életükkel foglalkoznak és megpróbálják elkerülni azokat a helyzeteket, amikor döntést kell hozni.

Nem akarnak hírleveleket kapni, hirdetéseket olvasgatni vagy egy értékesítési oldalon órákat eltölteni.

Az internetet nem arra használják, hogy a kártyájukat lobogtatva ugráljanak űrlapról űrlapra.

De akkor mit csinálhat egy okos vállalkozó?

Két dolgot, jelenleg:

1) Építs fel egy olyan online jelenlétet, ami képes bevonzani a számodra ideális embereket.

Alakíts ki velük mély, bizalmon alapuló emberi kapcsolatot, amiből természetes módon következik a vásárlás.

2) Nyűgözd le őket a szövegeddel, hogy úgy érezzék, mintha szemtől szemben beszélgetnétek egy kávé, tea, sör mellet az egyik belvárosi kávézó teraszán.

Ehelyett a helyzet a következő:

Vállalkozóként két (egyformán aggasztó) szituáció egyikében találod magad:

Szitu #1 

Szólóban viszed a bizniszt és egyedül írod a szövegeid.

Néha egész jól teljesítenek, máskor az eredmény inkább elszomorít.

Ilyenkor valahogy így nézhet ki egy napod:

Minden ébren töltött percben azon jár az eszed, hogyan tudod ügyesebben “papírra” vetni a gondolataid.

A kezdetben kényelmesnek tűnő széked minden eltelt perccel kényelmetlenebbnek tűnik.

A betűk összefolynak a monitoron és hirtelen felindulásból elkövetett “kijelölés + törlés” kombinációt eresztesz rá az eddigi munkádra…

…amit azonnal egy megbánó “Visszavonás” követ.

Közben a következő kampány határideje már fenyegetően közeleg és csak félve mered megnézni, hogy éppen hányadika is van.

Úgy érzed kell egy kis friss levegő, egy kis pihenő az agyadnak és egy határozott mozdulattal felállsz és félreteszed az egészet.

Ha valaki ilyenkor azt mondaná neked, hogy ezt a rengeteg szart le tudja venni a válladról…

Előbb igent mondanál, minthogy a kurzorod kettőt pislog.

Szitu #2

Te csinálod amiben a legjobb vagy és kamatoztatod a zsenialitásod.

Vagy igazgatod a vállalkozásod és egy igazi CEO pozíciót foglalsz el, amire mindig is vágytál. 

Felvettél egy “vagány” szövegírót, aki megígérte, hogy digitális papírra veti a vállalkozásod, a gondolataid és remélhetőleg néhány értékesítés is befut a végén.

Hatalmas izgalommal (és apró félelemmel) nyitod meg az első vázlatokat.

Épphogy átfutottad a szöveget, de már legbelül tudod:

Ez kicsit sem hasonlít arra, ami valaha is elhagyná a szádat, ha egy potenciális ügyféllel beszélnél.

Sokkal inkább az a tipikus marketing bullshit, amit egy “szakértői” cikk vagy kurzus lenyomott a szövegíród torkán…

…amit most gondolkodás nélkül öklendez vissza a vállalkozásodra.

Minden sorral egyre biztosabb vagy abban, hogy ezt nem akarod másoknak megmutatni és egyre távolabb kerül az idei bevételi célod.

… nem beszélve a kampány utánra tervezett pihenésről.

Bármennyire is utálom, hogy ezt kell mondanom neked…

Beírni a Google-be a “Hogyan írjunk jó főcímeket?” kérdést és remélni, hogy az egyik kukázott sablon majd meghozza az eredményeket…

Vagy kitölteni az egész szöveget korábbi visszajelzésekkel abban a hitben, hogy ez képes meggyőzni valakit…

… annyit ér, mint halott lábára a vizes borogatás.

… mint egy sebtapasz a törött kezedre.

Ha az értékesítési szöveged nem végzi el az egyetlen feladatát (eladás), akkor a fejed tetejére is állhatsz, a vállalkozásod egyetlen lépéssel sem lesz előrébb.

Mit tehetsz, ha még nem vagy azon a szinten, hogy kiszervezd a szövegírást?

🤔  Nem törődsz a szövegeiddel és nem érdekel, hogy azok valóban képesek-e eladni, amivel elveszed magadtól a lehetőséget, hogy egy valóban profitábilis, fenntartható és sikeres vállalkozást építs?

🤔  Minden szabad percedben azzal foglalkozol, hogy a megfelelő szavakat használd és úgy teszel, mintha tudnád mit miért csinálsz?

🤔  Ráböksz egy “guglizott” szövegírási formulára, ami szimpatikus és reménykedsz?

Vagy kockáztatsz és felveszel egy új szövegírót, hogy gyorsan és olcsón kijavítsa az előző hibáit.

… miközben a kisördög a válladon azt suttogja, hogy mindegyik csak egy kis gyors pénzre hajt és egyáltalán nem érdekli a vállalkozásod.

Van egy jó hírem…

Ezek közül egyik forgatókönyv sem kötelező választás.

Egy szöveget, ami képes eladni nehéz megírni.

Ezért kell egy szövegírónak rendszeresen:

  • kézzel átmásolni a bizonyítottan működő hirdetések szövegét,
  • szövegíró legendák könyveivel ébredni és feküdni,
  • összegyűjteni és órákig elemezni a jól teljesítő hirdetéseket.

A munkája nagy részében pedig kutatni és írni, amennyit csak képes.

Még nehezebb feladat lehet, ha valaki nem szövegíró mégis szeretne:

🔥 Empátiát sugározni a szövegeidben.

🔥 Kamatoztatni, hogy valóban ismered a célközönséged legmélyebb természetét.

🔥 Különbözni azoktól a habzó szájú értékesítőtől, akik az etikus jelzőnél épp hiányoztak az iskolából.

Éppen ezért fontos, hogy a következő kampányod előtt legyen valaki, aki képes megmutatni, hogy pontosan mi zajlik az olvasóid fejében.

Valaki, aki újra képes benned felébreszteni a magabiztosságot a vállalkozásoddal kapcsolatban.

… anélkül, hogy agyon nyomnának a feladatok és felemésztené a lelked a tehetetlenség és a frusztráció.

Ha gondolod, mutatok neked egy kényelmesebb és olcsóbb lehetőséget, amivel abbahagyhatod önmagad folyamatos megkérdőjelezését a megírt szövegeiddel kapcsolatban.

Nem kell egyedül szenvedned azzal, hogy a szöveged egy logikus felépítést követve elérje az egyetlen célját. 

Hello, Balázs vagyok

Az elmúlt 3 évben közel 60 vállalkozásnak segítettem eredményeket elérni jobb szövegekkel, hirdetésekkel és email marketinggel.

Ezért bátorkodom kijelenteni, hogy az audit után klasszisokkal jobb eredményt érhetsz el a szövegeiddel, mint előtte.

A frontvonalból nagyon tisztán látni, hogy egy “átlagos” eredményeket hozó kampányból, hogyan lehet egy éveken át nagyszerűen teljesítő kampányt csinálni.

Remélem a te kampányod lesz a következő ilyen siker.

 

Nyilas Anita
Tanácsadó

Nagy segítség nekem, hogy közösen gondolkodunk és hogy proaktívan kezdeményezel ötleteket.

Sokkal könnyebb ebben a csapatszellemben dolgoznom nekem is.

Illetve jó érzés, hogy azt érzem, figyelsz a vállalkozásomra és neked ugyanolyan fontosak a sikereim és az eredményeim, mint nekem. Köszönöm.

Bemutatom az Upgrade+ Auditot!

A leggyorsabb módja, hogy egy edzett szempárt szerezz a következő kampányod szövegeihez.

És az értékesítési oldalad, leveleid, hirdetéseid elkezdjék hozni az eredményeket.

Az audit tökéletes választás, ha a vállalkozásod mellett kevés időd marad a szövegírásra és még nem rendelkezel akkora bevétellel és bizonyossággal, hogy érdemes legyen kiszervezni a teljes folyamatot.

…vagy egyszerűen csak élvezed, hogy magadnak írhatsz.

Bármelyik is igaz rád a fentiekből, a következő kampányodhoz olyan emailre, hirdetésre és értékesítési oldalra van szükséged, ami képes megmozdítani a közönséged.

Ha hajlandó vagy a tervezett büdzsé egy részét inkább a szövegeid tökéletesítésére szánni, jó helyen jársz.

Mindössze 10 munkanap múlva egy részletes elemzést kaphatsz a szövegeidről, tele javaslatokkal egy a frontvonalban lévő szövegírótól. 

Az eredmény?

✅  Egy szöveg, ami kellemesen vonzza be az emberek figyelmét, miközben észre sem veszik, de hosszú percek óta az oldaladon töltik az idejüket.

✅  Izgalmas és érdekes szöveg, ami igenről igenre vezeti végig az olvasóid a végső döntésig.

✅  Lehetőség, hogy már a vásárlás előtt mély kapcsolatot építs az ideális ügyfeleiddel.

✅  Magabiztosság, mert tudod, hogy nem bíztál semmit a véletlenre.

✅  Egy szöveg, amit a magadénak érezhetsz olyan részekkel, ahol személyes, emberi és valódi lehetsz.

✅  Összeáll a fejedben a nagy egész és megérted a különböző részek, hogy alkotnak egy tökéletes értékesítési folyamatot.

✅ Érteni fogod, hogy az ideális ügyfeled mit érez, miközben elolvassa a szövegeid.

✅ Teljes mellszélességgel képes leszel értékesíteni, mert tudod, hogy az emberek olvasás közben nincsenek gusztustalanul megvezetve és nem kapnak hányingert a marketing dumától.

“Ez így nem jó, csináld máshogy” helyett…

Az audit keretein belül kapni fogsz egy videót, egy PDF dokumentumot és egy bónusz lehetőséget a következő részletekkel:

💡 Egy videós elemzést, amiben végigmegyek az előre egyeztetett szövegeken és elmondom, hogyan tudsz javítani a konverziódon.

🔹 Hogyan tudod a közönséged legmélyebb félelmeit, vágyait és kifogásait beleszőni a mondandódba.

🔹 Hogyan hívd fel az olvasó figyelmét a megfelelő üzenetekre.

🔹 Megmutatom, hogy szükséged van-e a szövegben több személyességre, hogy valódi érzelmi kapcsolatot alakíthass ki az olvasóddal.

🔹 Elég empatikus-e a szöveged ahhoz, hogy képes legyen valódi bizalmat építeni közted és az olvasó között?

🔹 Van bármi olyan, ami megnehezíti az olvasást és eltereli a szövegről a figyelmet? 

🔹 Hogyan legyen olyan logikai íve a szövegednek, ami a közömbös nézelődőt képes komoly érdeklődővé tenni?

🔹 Hogyan strukturáld a szöveged különböző részeit, hogy az üzeneted valóban eljusson az olvasó elméjébe.

💡 A PDF dokumentumban megtalálod majd a videó összefoglalóját és ezen felül a szöveged mondatról mondatra kibontom és elemzem, majd javaslatokat teszek.

(A zseniális részeknél pedig tapsolok.) 

🔹 A leírt változatot egyszerűen felhasználhatod az átíráshoz.

💡 PLUSZ: Egy 30 perces élő “kérdezz- felelek” hívás, ahol felteheted az összes kérdésed mielőtt élesíted az új szöveged.

🔹 A videó és a dokumentum átnézése után személyesen átbeszéljük a kérdéseid.

A vállalkozásod legmegtérülőbb befektetése, ha a következő évek kampányait az audit pontjainak megfelelően építed fel.

Mózsa Ferenc
GrainMonitor

Mind a munka minősége, mind a kommunikáció csillagos ötös. Balázs teljes mértékben a projektünkbe helyezte magát így a leghatékonyabb módon kaptunk visszajelzéseket, javaslatokat és végezetül konkrét marketing stratégiát!

Kérdések, amiket fel akarsz tenni, mielőtt igent mondanál az auditra:

Elmondod mit kapok pontosan az auditon belül?

Persze, ezeket kapod meg az audit során:

● 1x Videós elemzés, ahol kielemzem az előre egyeztetett emaileket, hirdetéseket, értékesítési oldalakat.

● 1x PDF dokumentum, ahol megtalálod a videós elemzés leiratát, további tanácsokkal és észrevételekkel a szöveged minden soráról.

● 1x 30 perces kérdezz- felelek hívás.

● Két általam választott jelentőségteljes ajánlás kidolgozása és megírása, amit csak másolnod kell a meglévő szövegedbe.

Milyen információkra van szükséged tőlem a kezdéshez.

Első körben a vállalkozásodról, az ajánlatodról és a közönségedről kérek majd tőled egy részletes tájékoztatást.

Miután megérkezett hozzám a szolgáltatás díja, kapni fogsz egy üdvözlő levelet, amiben egy rövid, de részletes űrlapon kérdezősködök.

Itt megoszthatod velem az összes szükséges információt, amire azért van szükségem, hogy a legmagasabb minőségben tudjam kielégíteni az elvárásaid.

Ezen felül minden egyéb dokumentummal, piszkozattal és egyéb részletekkel tudod majd támogatni a munkám, amit egy közös Google Drive mappába tudsz feltölteni.

Megírod a szövegeket az auditon belül?

Az audit egy visszajelzés számodra.

A célja, hogy a jelenleg “nem rossz” vagy “jó” szövegeidből zseniálisat tudj csinálni, amivel megnöveled a vállalkozásod bevételét.

Az ajánlások közül kiválasztok két olyan részt, ami véleményem szerint ezt a célt a legjobban tudja szolgálni és ezeket megírom számodra, hogy megmutassam az ajánlásokból, hogyan lesz valódi, kész szöveg.

Ezeket a részeket gondolkodás nélkül bemásolhatod a jelenlegi szövegedbe és már ezekkel a módosításokkal is lényegesen jobb eredményeket érhetsz el.

Ezen kívül további szövegek megiratására további együttműködés keretein belül van lehetőséged.

Mikor kapom meg az audit eredményét?

A vásárlás után egy űrlapon kérem be az audithoz szükséges információkat. Ennek megérkezése után maximum 10 munkanappal már nálad lesznek az elkészített anyagok.

Ez biztosítja számomra, hogy a kellő részletek ismerete mellett legyen elég időm valóban hasznos ajánlásokat és észrevételeket adni neked (és átírni a két kiválasztott részt).

Mikor tudom lefoglalni a kérdezz- felelek alkalmat?

A kérdezz- felelek hívásra az audit átvétele és átnézése után kerül sor.

Küldeni fogok neked egy emailt, ahol megtalálod majd a foglalási lehetőséget és kiválaszthatod a számodra legaktuálisabb időpontot.

Az audit kiküldése után 7 munkanapon belül van lehetőséged időpontot foglalni.

Ez elég idő, hogy részletesen átnézd a megkapott anyagot és lejegyzeteld a kérdéseid, miközben elég friss marad az élmény.

Mi a helyzet, ha az audit után együtt akarok veled dolgozni?

Ha úgy érzed, hogy annyira tetszett a kapott anyag, hogy bevonnál nagyobb projektekbe?

Szuper, csak írsz egy emailt és beszélünk róla.

Arra érdemes figyelned, hogy egy szövegírási projekt általában 6-12 hét, ami természetesen függ a célodtól és a projekt komplexitásától is.

Ha pedig több ilyen projektem is fut, akkor a várólistát is bele kell számolnod a kezdési időpontba.

Így ha egy határidős, sürgős projekted van, akkor kérlek időbe vegyük fel a kapcsolatot.

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással tudod rendezni az audit díját, amiről a jelentkezés után küldöm a részleteket.

Garantálod, hogy az audit után jobban fognak teljesíteni a szövegeim?

Nem és nem is tudom ezt garantálni, amíg le nem teszteled.

Ha valaki garantált konverzió növekedést ajánl, akkor azt ajánlom, hogy fordíts hátat.

Eladni valamit és sikeres vállalkozást építeni sokkal több, mint az értékesítési szövegek optimalizálása.

A feliratkozóiddal való kapcsolatod, a márkád, az ajánlatod, a célközönséged és hogy ezeket hogyan hangolod össze csak néhány olyan terület, ami befolyásolja a szöveged sikerességét.

Ha ezekben nem vagy biztos, akkor nem szövegíróhoz kell fordulnod.

Az egyetlen dolog, amit garantálni tudok, hogy az audit során tett javaslatok bizonyítottan működtek a múltban, működnek a jelenben és valószínűleg a jövőben is működni fognak, ha a vállalkozásod egyéb területei rendben vannak.

Töltsd ki az űrlapot és küldöm a részleteket!

Még mindig nem vagy biztos benne, hogy az audit pontosan az, amire szükséged van?

Nem áltatlak, talán nem ez a legjobb hely a pénzed befektetésére. 

Ha most indulsz és ez lesz az első kampányod, akkor bátran próbálkozz a saját verzióddal.

Egy jó ajánlatot ezzel is képes leszel eladni a megfelelő embereknek.

Ha ez nem sikerült beszélj egy tanácsadóval, aki rendbe teheti az alapokat.

Ha ezeken a lépéseken túl vagy…

… és azt akarod, hogy a kampányaid egyre nagyobb profitot hozzanak, akkor az audit igazi aranybánya lesz. 

Itt egy gyors és egyszerű módszer, hogy eldöntsd, neked való-e az audit.

Akkor állsz készen a szövegeid tökéletesítésére, ha…  

1) Már egy jó ideje vállalkozol és sikerült is eladni a szolgáltatásod, terméked vagy a kurzusod, mégis úgy érzed, hogy a szövegeid segítségével egy új szintre léphetnél.

2) Kristálytisztán tudod, hogy kihez szólsz és ezeknek az embereknek akarod megkönnyíteni a vásárlást.

3) A vállalkozásoddal folyamatosan törekedsz arra, hogy az emberek szeme előtt legyél. Készíted a tartalmakat, de rájöttél, hogy a legfontosabb értékesítési szövegeid még hiányoznak.

4) Könyveket olvasol, bújod az internetet és mindent megteszel, hogy önállóan elkészítsd a szövegeid.

5) Hosszú távra tervezel a vállalkozásoddal.

6) Valóban vágysz arra a tudásra, hogy a jelenleg “nem rossz” vagy “jó” szöveged hogyan tudod meggyőzőbbé, érzelmekkel telivé tenni.

7) Hajlandó vagy felkutatni a hiányzó puzzle darabokat, ami most hiányzik a marketingedből.

Ha azon kaptad magad, hogy legalább 3 pontnál bólintottál, akkor alig várom, hogy kiküldhessem neked az üdvözlő levelet és segítsek magabiztosan belevágni a következő kampányba.