Ha van egy legalább pár száz fős listád és egy bizonyítottan piacképes ajánlatod, amiből kihoznád a maximumot…
Tanulj az 57 levélből 42 levelet
elolvasó marketinges történetéből!
Az elmúlt 1 évben pontosan 57 cikkterjedelmű, *hárdkor* e-mail marketing témájú levelet küldtem neki.
Ennek 73%-át el is olvasta.
Az e-mail címből pontosan tudom, hogy egy 400+ millió éves árbevételű cég marketingeséről van szó.
De a 42. olvasott levél után leiratkozott…
Nem izgatnak a leiratkozók, de ő egyetlen szempontból rohadtul érdekelt.
Pass Balázs
Vannak cégek, akik ki nem állhatják – mert a konkurenciának ír.
Mit valósított meg?
*oké, lehet előléptették, új pozit kapott, kirúgták, felmondott, vagy hasonló, de ezt nem tudhatom.
Kíváncsiságból feliratkoztam a céghez és megnéztem mi valósult meg 1 év alatt, hiszen ennyi ideje olvasta hétről hétre a leveleim.
Szerinted?
Semmi. Egy unalmas, tipik “céges” levelezés fogadott, amiről sejtem milyen eredményeket hoz.
Valószínű őt is agyonnyomták a feladatok és mindig volt valami, amivel “muszáj” volt foglalkozni. Aztán az olvasottak átgondolása, gyakorlatba ültetése csak-csak elmaradt.
Általános probléma a piacon.
Éppen ezért meghívlak egy eseményre:
ÍRD MEG! workshop
…ahol megírod a vállalkozásod eddigi legjobb hírlevelét!
Ez a workshop konkrét ígérete:
Eljössz, dolgozol, hazamész, átnézed és kiküldöd. Mégis ez az ajánlat értékének legnevetségesebb értéke…
Az elmúlt másfél évben több, mint 1.000 levelet írtam és a workshopra elhozom az ebből adódó rutint. A módszert, a felépítést és a gondolkodást pedig magaddal viszed, mert eskü nem kérem vissza az ajtóban.
Ezentúl az összes leveled így írod majd.
Ez csak rólad szól. Én irányt adok, élőben folyamatosan visszajelzek, de te dolgozol.
Ezzel a megvalósítás dolgot, ott helyben ki is pipáljuk és úgy állsz fel, hogy megírtál egy zseniális levelet.
De van itt még valami…
Amikor összeraksz egy kampányt, van legalább 100 olyan változó, ami befolyásolja az eredményeid. Az ajánlatod, a piacod, az időzítés sötöbö… Ezek közül egy az e-mailed.
Nem tudok felelősséget vállalni mindenért, de a leveled a tárgymezőtől, az utóiratig rendben lesz, emiatt biztos nem kell aggódnod.
A workshopon a piacodból indulunk ki, átbeszéljük az ajánlatod, megírjuk a tárgymeződ, az első mondatod és bekezdésed, majd a leveled. Utóiratostól, *CÉTÉÁSTÓL* (bocs), mindenestül.
A workshop ára:
49.990 Ft + áfa
Helyszín:
Patent Budapest (1027 Budapest, Csalogány u. 55. VI. emelet, 5. ajtó)
Időpont:
2023.december 8. (péntek) 09:00 – 13:00
Ott tali,
Pass Balázs
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéket adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
Kapcsolat: