ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

141% extra bevétel 15 perc melóval

“Milyen csoportokat érdemes létrehozni egy listán belül?”

A marketinges szakzsargon ezt nevezi szegmentációnak.

Két dolgot tudok rólad elképzelni:

1. Van listád és csináltál néhány szegmenst, de nem küldesz nekik speckó üzeneteket. – Ebben az esetben ez a levél szorgalmi.

    2. Van listád, de még nem szegmentáltad. – Akkor ez kötelező házi.

      Hogy a tárgymező ígérete, ami miatt megnyitottad a levelet, ne csak lógjon a levegőbe:

      Azok a MailChimp felhasználók, akik lokáció (gondolom ország) és beosztás szerint szegmentálták a listájukat 19%-al nagyobb megnyitási arányt, és 22%-al nagyobb átkattintási arányt értek el.

      A Johnny Cupcakes nevű webshop csak azzal, hogy szegmentálta a férfiakat és a nőket a listáján:

      • 42%-al növelte az átkattintási arányát

      • 123%-al növelte a konverziós arányát

      • 141%-al növelte a kampányai bevételét

      Lehet, hogy a “szegmentáció” dolog úgy hangzik, mintha egy egész marketingcsapat kellene hozzá, de nem.

      Néhány kattintás az e-mail szoftveredben, meg egy kis ötletelés és kész is vagy vele.

      Hogyan tudod szegmentálni a listád anélkül, hogy túlbonyolítod?

      Mint mindent, ezt is túl lehet tolni.

      Ha már a szegmens szegmensének szegmensét keresed, de még egy levelet sem küldtél ki nekik, akkor adj magadnak egy kijózanító pofont.

      A szegmentációra csak az időd pocsékolod, amíg abból nem jön extra dinéró.

      Hogy neked milyen szegmenseket érdemes létrehoznod, azt így vakon nem tudom megmondani.

      De leírom, hogy általánosságban milyen szegmenseket szoktam létrehozni az ügyfeleknél és abból tudsz mazsolázni:

      • Inaktív feliratkozók (180 vagy 90 napja nem adott életjelet magáról – kattintás, megnyitás)

      • Leglelkesebb olvasók (a levelek 70, 80 vagy 90%-át megnyitották)

      • Nem vásárolt semmit

      • Lelkes olvasó, de nem vásárló

      • Vásárló

      • Visszatérő vásárló (1+ alkalommal vásárolt)

      • Első vásárló

      • VIP vásárlók (A legtöbb pénzt költő 20%)

      • Friss vásárló (30 napja vásárolt)

      • X típusú terméket vásárló

      • Új feliratkozó (14 napon belül iratkozott fel)

      • Van kuponja, de nem vásárolt

      • Kosárbahelyező, de nem vásárló

      • Termékmegtekintő, de nem vásárló

      Ezek között van olyan, amit minden szoftverben meg tudsz valósítani és vannak bonyolultabbak, amit csak az összetettebb rendszerekben.

      Ha rám hallgatsz, nem akarod egyszerre az összeset learatni.

      Mindegy, hogy már létrehoztad-e őket korábban vagy most fogod, válassz 2-3 csoportot és kezdj el ötletelni azon, hogy mit is tudnál nekik írni.

      *PÖLÖ*

      Lelkes olvasó, de még nem vásárolt – Küldj neki egy űrlapot, hogy miért nem.

      Van kuponja, de nem vásárolt – Mondd el neki, hogy 72 órája maradt arra, hogy felhasználja, mert törlöd a kupont. (Ne kamuzz, akkor töröld is!)

      Új feliratkozó – Állíts be nekik egy 3-5 levélből álló automatizmust, ami vásárlót csinál belőlük.

      Utóbbiról van egy 33 oldalas nyomtatott hírlevelem tele példákkal és egy minta felépítéssel, amit csak le kell másolnod és a saját cégedre szabnod.

      Itt megtalálod: https://passbalazs.hu/levelezz

      Pass Balázs

      hello@passbalazs.hu

      $

      Érdekel a közös munka?

      Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

      Több ilyet olvasnál?

      Iratkozz fel a gombra kattintva:

      A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

      Levelezz!

      5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

      Információk:

      Adatvédelmi Nyilatkozat

      Cookie Nyilatkozat

      Kapcsolat:

      hello@passbalazs.hu