Mitől lesz sikeres egy email kampány?

Pass Balázs

Az elmúlt 3 évben közel 60 vállalkozásnak segítettem eredményeket elérni jobb szövegekkel, hirdetésekkel és email marketinggel.

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Hallottál már a 40/40/20 szabályról?

A megalkotója egy igazi direkt marketing mester, Ed Meyer.

Ed egy igazi úttörő volt a tesztelésben. Mesterien kutatta, hogy mitől lesz sikeres vagy teljes csőd egy kampány.

Arra jutott, hogy a sikeres kampányok 100%-a három részre osztható:

40% az ajánlatod.

Ed szerint egy kampány sikerességéért 40%-ban az ajánlat felel.

Vonzó annyira a ajánlatod, hogy hajlandó legyek odaadni a kemény munkával megkeresett pénzem?

Ha nem, akkor szenvedni fogsz. De rohadtul.

Csűrheted- csavarhatod a szavakat, dolgozhatsz a legjobb szakemberekkel…

Talán lesznek vásárlóid vagy ügyfeleid.

De abban biztos vagyok, hogy a beledet is ki kell dolgoznod és az emberek torkán erőszakkal kell lenyomnod a cuccod.

(A marketingre pedig rámegy a gatyád is.)

De aki fel van iratkozva ide és ilyen alaposan olvas végig egy marketing témájú levelet, nem létezik, hogy egy szar ajánlattal fárassza a listáját.

A te ajánlatod valószínűleg rendben van és ez jó hír, mert így már nem nagyon lőhetsz mellé.

A következő összetevő:

40% a listád.

Ha sikeresen akarsz kampányolni, akkor az ajánlaton felül a közönségedre kell odafigyelned.

(Az email kampányok esetében a közönség = lista.)

Erről szerintem túl sokat nem kell neked mondanom.

Ha kutyakozmetikumokat akarsz eladni, de nekem csak egy macskám van, bukta.

Megakarsz tanítani alapszinten Facebook hirdetéseket kezelni, de már másfél éve én kezelem a webáruházunk hirdetéseit, egész jó eredménnyel…

Nem hiszem, hogy szükséged van több példára.

És az utolsó lépés:

20% a kreatív.

Kreatív alatt egy email marketing kampány estében főleg a szöveget, a címsort és egyéb grafikai megoldásokat érthetsz.

A pont az i-n. A hab a tortán (vagy a korsóban). A cseresznye a muffin tetején.

A legfontosabb. amit ezzel kapcsolatban mondhatok:

Ne feltételezd azt, hogy ha az előző kettő rendben van, akkor írhatsz bármit, a kampány 80%-os.

Gondolj úgy a két 40%-ra, mint két teljesen különálló szigetre.

A szöveg köztük a híd, ami eljuttatja a zseni ajánlatod az emberekhez.

Így áll össze egy sikeres kampány.

Gondold át, hogy melyik terület van rendben a vállalkozásodban és mire kell még egy kis időt fordítanod.

Remélem hasznos volt,
Balázs

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.