ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Így tedd tönkre a bizniszed – blekfrájdéj edisön

“Milyen hosszú legyen a Black Friday kampányunk?”

Az a helyzet, hogy sorban állnak a [KK] kérdések.

A main kívül van 3, amiről biztosan írok a következő hetekben:

  • Tamás arra kíváncsi, hogy érdemes-e szegmentálni a vásárlókat / ügyfeleket.

  • Dávid jobb átmenetet akar írni az értékesítési levele egyes részei között.

  • Balázs a piac legjobb tárgymezőjét akarja megírni.

Hamarosan ezekre is sor kerül, de a mai aktuálisabb mindegyiknél.

Katalin kérdését azért vettem előre, mert sokan épp a napokban tervezik tönkretenni a vállalkozásukat.

A *blekfrájdéj* és a *merriszisztmösz* időszakban vagy rohadtul megtömöd a zsebed, vagy értéktelenné teszed a bizniszed.

Néhány kegyetlen tény a következő hetek rideg valóságából:

  • Az egyre éhesebb Facebook mohón zabálja fel a profitod!

A következő 8 héten a hirdetések ára felrobban. Akkor cseszel rá igazán, ha teljesen hideg, ismeretlen célközönséget próbálsz meg elérni azzal a céllal, hogy vásároljanak.

  • Nevetségessé teheted az eredeti áraid!

Ha november elejétől, egészen december végéig orrba- szájba tolod az 50%-os akciókat, ne számíts rá, hogy valaki eredeti áron vesz valamit a közeljövőben.

  • Begyűjtöd azokat az embereket, akik nem hajlandók teli áron venni tőled semmit!

Kifizetsz rengeteg pénz, hogy megvegyék az akciós cuccod – ez katasztrófa.

De legalább az akcióvadászok tönkreteszik a remarketing célközönséged és a meglévő listád.

Ha az a cél, hogy állandó árakciókkal kelljen víz fölött tartani a vállalkozásod fejét, akkor itt ez az 5 lépéses terv:

1. Minimum 1 hónapos legyen a blekfrájdéj.

2. Legyen minden legalább féláron, bármiféle korlát nélkül.

3. Spammeld tele az összes csatornát.

4. Építsd minden kommunikációt a kedvezményre. – “AKCIÓS KEDVEZMÉNY!!!”

5. Célozz olyan embereket a hirdetésekkel, akik még sosem hallottak rólad.

Na, elég ebből az okádék szarkazmusból.

Fujj.

Nem is értem, hogy tudtad eddig ezt a fertőt olvasni.

Amit fentebb összehordtam, mindaddig csak levélszemét, amíg nem mutatom meg a másik oldalt is.

Összeszedtem azokat a tanácsokat, amit az eddigi tapasztalataim, vagy a nálam sokkal okosabb és rutinosabb emberek tudása alapján merek neked leírni:

  • A legtöbb ügyfelem 1-4 napos kampányt tart.

Egy kampány dinamikája állandó. Az elején jön be vásárlás, a közepén alig, aztán a végén felrobban.

Minek ezt egy hónapig húzni?

A hosszú kampányt fel is kell tölteni tartalommal, ami fenntartja az emberek figyelmét egy olyan időszakban, amikor mindenki erre pályázik.

  • Az akció mellett bónuszokban gondolkodunk.

Az árakció a profit legnagyobb gyilkosa, mert a bruttó összegből adsz kedvezményt. Egy extra ajándékot bruttó értékben kínálhatsz, de neked az nem annyiba kerül.

  • Kosárértéket növelünk.

Ahol árkedvezményt adunk, ott is kézben tartjuk a “veszteséget” sávos kedvezményekkel. Minél nagyobb értékben veszel valamit, annál nagyobb kedvezményt kapsz.

  • Tudatosan építjük a közönséget.

Az elmúlt időszakban a büdzsé nagyobb részét költöttük lista és közönség építésre, hogy amikor eljön az idő, ne ismeretlen embereknek kelljen hirdetni, rohadt drágán.

  • Szegmentáljuk a meglévő listát.

Az alap, hogy nem most kezdünk el leveleket küldeni.

De előre kommunikáljuk, hogy készülünk kedvezményekkel és külön fel is iratkoztatjuk erre az embereket.

  • Előzetes kampányt tartunk a korábbi vásárlóknak

Gesztusértékű, ha azok az emberek különleges bánásmódban részesülnek, akik nem csak a kedvezmény miatt jöttek.

Nekik így biztosan marad a különleges termékekből, csomagokból, helyekből.

Mára ennyi.

Talán még a kérdést is megválaszoltam.

– Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu