ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

A 47%-os konverziós arány nyomában

“Hogy sikerült a legutóbbi Levelezz! kampány?”

Ez a kérdés egy laza baráti beszélgetésen merült fel és az egyik oka, amiért írok róla a KK-ban, hogy menőzzek.

Komolyan.

De ma kevés ennél hasznosabb levelet kaptál email marketing témában.

Megmutatom mi működött és azt hogyan tudod lemásolni.

Egy héttel ezelőtt küldtem két levelet és elérhetővé tettem a Levelezz! első számát.

Talán túlzás ezt kampánynak nevezni, de na.

Az első levelet hétfőn 19:00-kor küldtem ki ezzel a tárgymezővel:

“Évek óta várom, hogy leírhassam ezt a mondatot egy ügyfélnek”

Megnyitási arány: 42,30%

Átkattintási arány: 6,01%

A levelet itt tudod megnézni: https://preview.mailerlite.com/e1b4q9s5c4 

Figyeld meg a nyitást és építsd be a következő leveledbe, mert úgy látszik, működik.

Az első mondatok végtelenül egyszerűek, rövidek. Van egy felütés, ami miatt írok és egy sürgetés. Gyorsan alátámasztom a sürgető elemet és szépen átmenetet képzek a levél tartalmi részébe.

Ezt gyorsan le tudod másolni:

1. Keress egy apropót, ami miatt írsz.

2. Fogalmazd meg röviden, tömören.

3. Dobd be a linket.

4. Tegyél be sürgetést.

5. Indokold meg.

6. Keress átmenetet a levél tartalmi része és az apropó vagy a sürgetés között.

A második levél kedden 12:45-kor ment ki ezzel a tárggyal:

„[KK] Ne bérelj luxusgarázst egy romhalmaz autónak”

Megnyitási arány: 43,23%

Átkattintási arány: 4,69%

A levelet itt tudod megnézni: https://preview.mailerlite.com/x8j4u1o0g6 

Szándékosan a “kampány” második levele a lassan 11 hónapot megélt KérdezzKedd hírlevél volt.

A feliratkozóim már hozzászoktak, hogy minden kedden kapnak tőlem egy levelet, amiben mindig van valami hasznos cucc.

Vagyis érdekli őket. És ez a lényeg.

A szokásos bevezető után az első mondatom:

“Mielőtt megírom, hogyan lehet megúszni egy havi 286 ezer forintos számlát…”

Vagyis bemutatom a levél hasznát.

Aztán gusztustalanul megemlítem a határidőt és bedobom a linket:

“Ma 15:00-ig eladok neked egy 4.990 Ft-os nyomtatott hírlevelet, ezen az oldalon: https://passbalazs.hu/levelezz

Ami ebből fontos:

  • Amikor értékesíteni akarsz valamit, akkor se az “itt van vedd meg” típusú levelekben gondolkodj – maradjon önmagában is értékes a levél.

  • A levél elején csinálj kedvet az olvasáshoz. A feliratkozóim kíváncsiak arra, hogyan lehet megúszni egy ekkora számlát – meg arra is, hogy milyen számláról van szó.

Így teljesített az értékesítési oldal:

A konverziós arány 47%.

Mobilról a látogatók 88%-a görgetett le a megrendelő űrlapig, míg PC-ről a 75%.

Ami összességében rohadt jó.

(Ezeket az adatokat egyébként kötelező figyelned, én erre a Clarity-t használom.)

Az oldalt most nem fogom kielemezni, de úgy látszik jól előmelegített közönségnél működik.

De most jön csak a lényeg:

A Levelezz! feliratkozók átlagosan már 39 levelet kaptak tőlem és ebből 81%-ot meg is nyitottak!

(A vásárlás előtt.)

Ami annyit jelent, hogy megéri rendszeresen leveleket küldeni.

De ha ezt egyszerűen megírom a levél elején, nem hiszed el.

Na kaptál ma hasznosabb levelet ebben a témában?

Ez nagyban függ attól, hogy mit építesz be a fentiekből.

– Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu