Figyi,
Ha van legalább egy pár száz fős feliratkozó listád.
Meg egy piacképes cuccod.
Má’ csak el kellene adni, nem?
Mutatom hogyan.
Hírlevelet küldtél már.
Legalábbis biztos tervezed.
A cucc, amit el akarsz adni, jó.
Te jó vagy.
MI A BAAAAJ?
A leveleid, az értékesítési oldalad, és minden *MÁRKÖTING* törekvésed a levegőben lóg. Létezésük egyetlen oka, a konverzió. Legalábbis ezt érzik a feliratkozóid. Egészen addig, amíg el nem olvastad a nyomtatott hírlevél következő, negyedik számát.
A módszer totálisan szembemegy az óvatoskodó, kommersz marketing tanácsokkal.
Elsőre nem is fog tetszeni.
Mert rohadtul nem hangzik jól, tudom:
A Levelezz! negyedik számával könnyet csalsz a feliratkozóid szemébe, és
citromot csepegtetsz vele a nyílt sebbe, ami elsőre rohadt kellemetlen.
Mégis talán az életüket mented meg.
Vagy a házasságukat, a kedvencük életét, esetleg a karriert, amiért évek óta dolgoznak.
*meg a saját vállalkozásodat
Tudom, ez “biznisz”. De sokkal többről szól. Felelősséget kell vállalnod a feliratkozókért, és kötelességed mindent megtenni értük.
Ezért fognak annak ellenére is szeretni, ha te szemükbe mondod az igazat.
Tele van a piac kussoló vállalkozókkal. Akik nem akarnak túl kemények lenni. Akik azt hiszik, ezzel tesznek jót. Közben meg nem. Dehogy. Ezzel teszik tönkre annak a feliratkozónak az életét, aki végül nem veszi elég komolyan a tüneteket, nem figyel oda a problémára.
Emiatt aztán nem is vásárolnak, meg nem kérik a tanácsod, ami megmentené a katasztrófától.
Pedig az ígéreteid rendben vannak.
A megnyitási arány, oké.
Kattintás, ehh, lehetne magasabb, de azért kattintanak.
Mégsem veszik meg a cuccod.
Pedig nem kell tökéletes hírlevelet írnod.
Nem kell két órán át görnyedni egy hírlevél felett, és szóról szóra fogalmazgatni.
Nem kell akciózni.
Nem kell betarthatatlan garanciát vállalnod.
Csak ezek közül minél több levelet megírni, és kiküldeni:
- A “tízmilliós tévedés” levél
- Az “tudom, ebbű’ baj lesz” levél
- A “nyoszolyólány” levél
- A „nem vágom mi a gond” levél
- A “hidd el, később rácseszel” levél
- A “mosolygó gyilkos” levél
- A “NYISSZ-NYISSZ” levél
Ezek olyan levélsablonok, amik mind a feliratkozóid legégetőbb problémáit ébresztik fel.
Ami miatt aztán végre lesz értelme megvenni a cuccod.
Nem azért mert te akarod eladni, hanem ŐK AKARJÁK MEGVENNI.
Neked végre bevételed lesz, a feliratkozódnak meg megoldódik az élete. Mind a 7 levéltípust elemeire bontottam, neked csak össze kell rakni, aztán mehet is a listára. Annyiszor küldöd ki, annyi formában, annyi problémával, amennyivel csak akarod.
A nyomtatott hírlevél negyedik száma elérhető itt:
https://passbalazs.hu/step/negyedik-levelezz/
Hétfő (október 14.) délig tudsz rendelni, kedden pedig fel is adom a csomagod:
– Balázs
A nyomtatott hírlevél egy 20 oldalas, A4-es, középen irkatűzött cucc, amit futárral küldök el neked egy buborékos borítékban.