ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Feliratkozóból vásárló, 6 perc alatt

 

“Egy átlagos feliratkozó hány levelet kap mielőtt ügyfél vagy vásárló lesz belőle?“

Ben Settle, aki az email marketing egy meghatározó alakja, anyagában olvastam a következőt.

Egy ügyfél 2000 levelet kapott tőle, mielőtt egy árva fityinget is fizetett volna.

Extrém példa, a legtöbben ennyi levelet egész életükben nem küldenek ki, de van itt egy másik izgalmas adat is egy jelenleg is futó projektből:

Feliratkozott, megkapta az első üdvözlő levelet, és a megnyitás után 6 perccel már vásárolt is kb. 10 ezer forint értékben.

A két szélsőséges példa alapján a konkrét válasz valahol 1 és 2000 között van.

Két gondolatom van a kérdéssel kapcsolatban, ami talán többet segít, mind ez.

1) Az üzenetek minőségére figyelj, ne a mennyiségre.

Egy feliratkozó akkor fog vásárolni, ha több értéket lát az ajánlatban, mint abban a pénzösszegben, amit neked kifizet.

Ehhez egyfelől egy jó ajánlatra van szükséged, másfelől rá kell tapintanod a fájdalompontokra, mozgatórugókra és alakítanod kell a téves meggyőződéseket, aztán pótolni azokat új hiedelmekkel.

2) Saját tapasztalat szerint a feliratkozók 1-2 kampányidőszakon átmennek mielőtt vásárolnak.

Főleg szolgáltatóknál veszem észre, hogy a lista egy része megnyitja a leveleket, kattint az oldalra, de szépen vásárlás nélkül végigüli az egészet.

Aztán a következő kampánynál az első levél után már vásárol.

(Ezt ugye végig lehet követni egy adott feliratkozónál.)

Érdekes jelenség, de szerintem az áll a háttérben, hogy az első kampánynál még tartanak elég hitelesnek. Egy kampányt bárki össze tud rakni akármekkora kókler is.

De a második, harmadik levélözönnél már látják, hogy ez nem egy hobbi, amibe hébe- hóba belekap a feladó, hanem egy profi szakember, akivel már szívesen dolgoznak együtt.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu