ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Így tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét

Valamiért nem visz rá a lélek, hogy csak küldjek egy rövid infót arról, hogy mi a helyzet a Levelezz!-el.

Bár a levélben erről is lesz szó, de a végére az is kiderül hogyan tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét.

Rögtön kezdhetném azzal a szállóigévé vált szarsággal, amivel bármilyen témát fel lehet vezetni:

“rengetegen kérdeztétek…”

Az elmúlt hetekben legalább 3-4 ember írt azzal kapcsolatban, hogy mi a helyzet a nyomtatott hírlevéllel.

Ez vajon rengeteg?

De a keddi levelemben is a Levelezz! linkre kattintottak a legtöbben, pedig pont arról írtam, hogy nem lehet rendelni.

Na, ez már rengeteg? 

Franc tudja.

Haladjunk sorban.

Az első számból elkészült az újabb nyomtatás, ami már itt lapul a fiókomban.

Jelenleg azért nem elérhető, mert időközben beiktattunk egy költözést.

Ez azon kívül, hogy rengeteg időt vitt el, felborította a nyomtatás – címkézés – feladás folyamatát is.

Új nyomda, új cím, új futár sötöbö.

Lassan minden a helyén és az első szám a jövő héten újra elérhető lesz.

Ha nem tudod miről van szó, borulj rá erre a linkre: https://passbalazs.hu/levelezz 

A második számnál elkövettem azt a hibát, ami miatt a te leveleid sem konvertálnak úgy, ahogy szeretnéd. 

A második szám igen komoly lesz:

“Így építsd fel a vállalkozásod legjobban konvertáló hírlevelét.”

Legalábbis valami ilyesmi lesz a cím.

Az biztos, hogy a segítségével egy brutál jól felépített hírlevelet tudsz majd küldeni a feliratkozóidnak, amit végigolvasnak és megteszik, amit kérsz.

Első körben összeírtam egy 13 pontból álló listát, amit el is kezdtem kidolgozni.

Szerencsére vannak emberek, akik képesek a saját ötletébe szerelmes elmémet visszarángatni a valóságba.

Felhívták rá a figyelmem, hogy ebből a 13 pontból egy Háború és béke vastagságú könyvet lehetne írni.

Ugyanez a baj a leveleiddel.

Remélem, hogy a cuccod unalmas tulajdonságait már érzelemmel teli előnyökké alakítottad.

Tegyük fel, hogy ezekből van egy listád.

Ha egy “elmegy” kategória levelet akarsz írni, akkor annyi a dolgod, hogy ezeket szépen egymás után bedobod egy felsorolásba és a végén raksz hozzá egy linket oszt’ kész.

De egy zseniális levél, ami megborítja a piacod, egyetlen ilyen jól kidolgozott előnyre koncentrál.

Egy izgalmas sztorit hozzácsapva már kész is az a levél, ami konverziós arányban megalázza a “mindent bele” leveled.

Bár nem ismerem a piacod, valószínű nem te vagy az egyetlen szereplő.

A többiek is posztolnak, leveleznek és hirdetnek.

Az a szerencséd, hogy csak a felszínt kapargatják.

Általános igazságokat ismételgetik orrba szájba.

Mert lusták.

Nem akarnak igazán a mélyére ásni egy problémának.

Ha te ezt hajlandó vagy megtenni nyersz.

A jutalom pedig a konverzió.

Az említett 13 pontot úgy tudtam volna beleerőszakolni egy fogyasztható formátumban, ha felületes vagyok.

Pedig a Levelezz! lényege, hogy nem a felszínt kapargatja.

Egy konkrét témában olyan gyakorlati segítséget ad, amit egyébként 5-10 könyv kiolvasásával és több ezer levél megírásával tudhatnál a magadénak.

Ezért 12 pont kuka és maradt egy. A levél felépítése.

Úgy tippelem, hogy október végére készül el az új szám.

Ha addig nem unod meg a leveleim, úgyis tudni fogsz róla.

– Balázs

Ui.

Levelezz! = 5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája néhány ezer forintért.

Ez egy menő értékajánlat szerintem.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu