Valamiért nem visz rá a lélek, hogy csak küldjek egy rövid infót arról, hogy mi a helyzet a Levelezz!-el. Bár a levélben erről is lesz szó, de a végére az is kiderül hogyan tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét. Rögtön kezdhetném azzal a szállóigévé vált szarsággal, amivel bármilyen témát fel lehet vezetni: “rengetegen kérdeztétek…” Az elmúlt hetekben legalább 3-4 ember írt azzal kapcsolatban, hogy mi a helyzet a nyomtatott hírlevéllel. Ez vajon rengeteg? De a keddi levelemben is a Levelezz! linkre kattintottak a legtöbben, pedig pont arról írtam, hogy nem lehet rendelni. Na, ez már rengeteg? Franc tudja. Haladjunk sorban. Az első számból elkészült az újabb nyomtatás, ami már itt lapul a fiókomban. Jelenleg azért nem elérhető, mert időközben beiktattunk egy költözést. Ez azon kívül, hogy rengeteg időt vitt el, felborította a nyomtatás – címkézés – feladás folyamatát is. Új nyomda, új cím, új futár sötöbö. Lassan minden a helyén és az első szám a jövő héten újra elérhető lesz. Ha nem tudod miről van szó, borulj rá erre a linkre: https://passbalazs.hu/levelezz A második számnál elkövettem azt a hibát, ami miatt a te leveleid sem konvertálnak úgy, ahogy szeretnéd. A második szám igen komoly lesz: “Így építsd fel a vállalkozásod legjobban konvertáló hírlevelét.” Legalábbis valami ilyesmi lesz a cím. Az biztos, hogy a segítségével egy brutál jól felépített hírlevelet tudsz majd küldeni a feliratkozóidnak, amit végigolvasnak és megteszik, amit kérsz. Első körben összeírtam egy 13 pontból álló listát, amit el is kezdtem kidolgozni. Szerencsére vannak emberek, akik képesek a saját ötletébe szerelmes elmémet visszarángatni a valóságba. Felhívták rá a figyelmem, hogy ebből a 13 pontból egy Háború és béke vastagságú könyvet lehetne írni. Ugyanez a baj a leveleiddel. Remélem, hogy a cuccod unalmas tulajdonságait már érzelemmel teli előnyökké alakítottad. Tegyük fel, hogy ezekből van egy listád. Ha egy “elmegy” kategória levelet akarsz írni, akkor annyi a dolgod, hogy ezeket szépen egymás után bedobod egy felsorolásba és a végén raksz hozzá egy linket oszt’ kész. De egy zseniális levél, ami megborítja a piacod, egyetlen ilyen jól kidolgozott előnyre koncentrál. Egy izgalmas sztorit hozzácsapva már kész is az a levél, ami konverziós arányban megalázza a “mindent bele” leveled. Bár nem ismerem a piacod, valószínű nem te vagy az egyetlen szereplő. A többiek is posztolnak, leveleznek és hirdetnek. Az a szerencséd, hogy csak a felszínt kapargatják. Általános igazságokat ismételgetik orrba szájba. Mert lusták. Nem akarnak igazán a mélyére ásni egy problémának. Ha te ezt hajlandó vagy megtenni nyersz. A jutalom pedig a konverzió. Az említett 13 pontot úgy tudtam volna beleerőszakolni egy fogyasztható formátumban, ha felületes vagyok. Pedig a Levelezz! lényege, hogy nem a felszínt kapargatja. Egy konkrét témában olyan gyakorlati segítséget ad, amit egyébként 5-10 könyv kiolvasásával és több ezer levél megírásával tudhatnál a magadénak. Ezért 12 pont kuka és maradt egy. A levél felépítése. Úgy tippelem, hogy október végére készül el az új szám. Ha addig nem unod meg a leveleim, úgyis tudni fogsz róla. – Balázs Ui. Levelezz! = 5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája néhány ezer forintért. Ez egy menő értékajánlat szerintem. |
ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!
Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!
Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:
Így tudod megírni a piacod legjobban konvertáló levelét
Pass Balázs
hello@passbalazs.hu
Érdekel a közös munka?
Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/
Több ilyet olvasnál?
Iratkozz fel a gombra kattintva:
A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:
Levelezz!
5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.
Kapcsolat: