[KK] levelek
…avagy az email marketing aranybánya

45 részes email marketing oktatóanyag
– amiért máshol a pénzed kérik 
itt az e-mail címed sem kell megadnod!

#INGYENPÉNZ – Ha vállalkozó vagy és a saját szövegeid írod, tessék, itt van egy kis ingyen pénz.

#SZÁRAZPOGÁCSA – Ha marketingesként már unod a konferenciák negyedórás előadásait és lerohad az arcod a jópofizástól, itt a *hárdkór* szakmai anyag.

#ÍRTAMPRIVIT – Ha szövegíróként az „írtam privit” kommenteket várólistára cserélnéd.

Ezen az oldalon találsz 45 [KK] levelet, ami megtanít pénzt csinálni az emailekből.

❌ Nem kell érte se fizetned, se feliratkoznod, se kizsarolt visszajelzést írnod.

De mielőtt egy teljes év munkáját kaparintod meg, tedd fel nyugodtan a kérdést:

„Mi a ****** az a [KK]?”

K = Kérdezz

K = Kedd 

Minden [K]edden megválaszolok egy email marketinggel kapcsolatos [K]érdést, amit egy partnerem, barátom vagy feliratkozóm tesz fel.

Idén ebből készült 45 db, amit mindjárt olvashatsz is, csak előtte fontold meg:

Ha a következő leveleket már nem csak utólag akarod olvasni, amikor a piacod talán már egy éve a megvalósításon dolgozik…

Vagy inkább lépésről lépésre építenéd be a vállalkozásodba az anyagot ahelyett, hogy egyben kapod meg az egészet…

Van egy jó hírem:

Jókor jöttél, mert most pont ingyen van a feliratkozás, és örökös hozzáférést kapsz a „Leiratkozom” gombhoz is.

(Nyugi, új ablakban nyílik meg a feliratkozási oldal, így vissza tudsz jönni a 45 levélért!)

Mit mondanak azok, akiket hetente bombázok a leveleimmel?

Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.
– Vavrek Balázs

„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt. Baromi sokat tanultunk belőle és egyszerűen felüdülés minden héten ezt olvasni, a sok semmitmondó levél között.”
– Szűcs Tamás

„Tudod vannak a gyorstippek, amiket Instán elmentesz, hogy „majd később kipróbálom”, aztán vannak a KK-levelek, amik miatt megnyitom a SAPI-t és reszelek benne valami apróságot.”
Pusztai Ádám

Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.
– Krucsó Balázs
„Azt csípem Balázs leveleiben a leginkább, hogy nincs mellébeszélés vagy ködösítés. Komplexebb témák esetében nem könnyű egzakt számokat mondani (pl. hány feliratkozótól lesz rentábilis az e-mail marketing, vagy mennyibe kerül 1 feliratkozó), de induláskor ez hatalmas segítség volt, mert a nagyságrendeket el tudtam fejben helyezni. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.
– Marton Bálint
Köszönöm a leveleket, szemfelnyitóak. Egy csomó ötletem lett a hírlevelekkel kapcsolatban, hogyan is csináljam jobban.
– Márton Gabriella

Azért olvasom a leveleid, mert van bennük humor, tömörségükben is ütősek és adsz át tudást   Kíváncsian várom a virtuális postaládámba a többit is.

– Mogyoróssy Ágnes

Balázs pattogós levelei olyanok, mint egy jótékony pofon. Észnél tartanak, felébresztenek és pénzt hoznak. Érdemes odafigyelned rá. Ki tudja, ilyen látványos fejlődés mellett neki meddig lesz ideje odafigyelnie rád…
– Kovács Péter
Egyszerűen fantasztikusak a leveleid.
Kellően lazák, még is informatívak a leveleid. Mindig várom a keddet. Ha csak negyed ennyire tudnék írni, mint te már boldog lennék.
– Majer Tamás
Röviden és tömören: olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon. E mellett pedig a legtöbb levél konkrét példákat tartalmaz, amit utána be lehet építeni a mindennapi email marketingbe.
– Varga Dániel
Könnyedek, üdítőek, egyszerűek, és nagyszerűek, frappánsak és egyben viccesek, miközben komoly témákat feszegetnek. Mindeközben gyakorlatias megoldásokat kínálnak olyan főbb kérdésekre, melyek szinte minden vállalkozás működése során felmerülnek. Mindemellett azon túl amilyen témáról írsz, önmagában az írásodból, a szófordulatokból is rengeteget lehet tanulni, ha az ember „nyitott szemmel” olvassa a leveleid.
– Rácskai Ági

Csak olvasd a leveleit 1 hónapig és látni fogod, hogy ő olyan akinek bizalmat tudsz szavazni. Ha nem is dolgoztok majd együtt, nagyon sokat fog segíteni, ha csak olvasod.
– Halász Dóra

„A minap a levelezőm takarítása közben a nagy lendületben kitöröltem a leveled. Nem túlzok, megállt a lélegzetem (talán a szívem is kihagyott egy ütemet) és egy pillanatra azt hittem, hogy erről most lemaradok. Persze jött az isteni szikra és visszavontam a felelőtlen műveletet és azonnal falni kezdtem az üzeneted majd ment szépen a „polcra” a többi közé, hogy bármikor bele tudjak olvasni, ha szükségem lesz rá.”
– Cseh Zoltán

„Zero-inboxot tartok, a sok bejövő levél közül a tieid olyanok, amit addig tartogatok olvasatlanként, amíg nincs időm tényleg figyelmesen elolvasni. Aztán arra a sorsra jut, amire csak a legjobbak: archiválom törlés helyett. Baromi jó leveleid vannak, öröm őket olvasni, hihetetlenül jó stílusban és flow-val írsz, sokat tudok tőled tanulni, amit köszönök!”
– Pászti Péter

(Nyugi, új ablakban nyílik meg a feliratkozási oldal, így vissza tudsz jönni a 45 levélért!)

45 levél, ami megtanít bevétellé alakítani a leveleid:

Csak kattints a címre és már olvashatod is a levelet!

2022.12.20. – grépfrút előfizu érdekel? (hirdetéselemzés)

2022.12.13. – Havi 200 ezerről 5 millióra, egy év alatt

2022.12.06. – freee

2022.11.29. – Öngyilkos stratégia egy sikeres kampány után

2022.11.22. – Nyilvánvalóan akciós hazugság – WÁT?

2022.11.15. – Így lustálkodd be magad a spam mappába

2022.11.08. – Sugarman megtanít csúszdát építeni (meg zseni leveleket írni)

2022.10.25. – Így tedd tönkre a bizniszed – blekfrájdéj edisön

2022.10.18. – A 47%-os konverziós arány nyomában

2022.10.11. – Hogyan lehet megúszni egy havi 286 ezer forintos számlát

2022.10.04. – Nem az élet szar, csak a lista

2022.09.27. –  Hogyan mutassak be egy új szolgáltatást a listámnak?

2022.09.20. –  “Mit tanácsolnál annak, aki most vág bele az e-mail marketingbe?”

2022.09.13. –  Mi van, ha nem dől a lé?

2022.09.06. –  10% extra megnyitási arány helyett, 900k bevétel

2022.08.30. –  Feladó nélkül is felismerem a leveleid?

2022.08.23. –  141% extra bevétel 15 perc melóval

2022.08.16. –  Másold le ezt a kampányt

2022.08.09. –  “De ezt így szokták” – kit érdekel?

2022.08.02. –  Dzséló és Ben-e-flekk hetente 4x maszatol, te meg havonta egyszer küldesz levelet

2022.07.26. –  A kényszeres “értéket adok” és a “vedd meg a cuccom” között találod a konverziót

2022.07.19. –  Használd a PAS formulát az átlagon felüli átkattintási arányhoz

2022.07.12. –  A hosszú ideje “dédelgetett” feliratkozóid végignézik, ahogy tönkremész

2022.07.05. –  A levél, ami meggyőzi a halogató feliratkozóid

2022.06.28. –  Ezt próbáld ki, jobb leveleket fogsz írni

2022.06.21. –  Nyúld le az ügyfelem stratégiáját

2022.06.14. –  Ilyen egy kampányötlet, amin csak bukni tudsz (nem kicsit)

2022.06.07. –  Feliratkozóból vásárló, 6 perc alatt

2022.05.31. –  Így adj el minden egyes leveleddel

2022.05.24. – Mit írj a feladó helyére?

2022.05.17. –  Az időpont, amikor mindenki megnyitja a leveleid

2022.05.10. –  Kevés a feliratkozóm, mit tegyek?

2022.05.03. –  Mielőtt kiküldenéd a következő leveled…

2022.04.26. –  Így építs listát, ha webáruházad van

2022.04.12. –  Mikor érdemes valakit törölni a listádról?

2022.04.05. –  Érdemes a levelekben grafikai megoldásokat használni?

2022.03.29. – Az email marketing 3 alappillére

2022.03.22. – Milyen arányt érdemes tartani az értékadás és a kampányolás között?

2022.03.08. – Mennyibe kerül az email marketing?

2022.03.01. – Mekkora legyen a listám?

2022.02.22. – Mitől lesz sikeres egy email kampány?

2022.02.15. – Hogyan írj érdekes, izgalmas és figyelemfelkeltő tárgymezőt?

2022.02.08. – Figyelem és áttkattintási arány

2022.02.01. – Hány levelet érdemes küldened?

2022.01.25. – Milyen hosszú legyen egy email?

Mentsd el ezt az oldalt és IRATKOZZ FEL, hogy kedden már hozzád is megérkezzen a következő [KK]:

(Nyugi, új ablakban nyílik meg a feliratkozási oldal, vissza tudsz jönni a 45 levélért!)

45 levél, ami megtanít bevétellé alakítani a leveleid:

Csak kattints a címre és már olvashatod is a levelet!

2022.12.06. – freee

Mentsd el ezt az oldalt és iratkozz fel, hogy kedden már hozzád is megérkezzen a következő [KK]:

(Nyugi, új ablakban nyílik meg a feliratkozási oldal, vissza tudsz jönni a 45 levélért!)

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu