ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Milyen arány érdemes tartani az értékadás és a kampányolás között?

Három gondolatom támadt miután elolvastam a kérdést.

Első körben érdemes tisztázni, hogy milyen biznisz modellben működsz.

Néhány példa a jelenlegi ügyfeleim alapján.

Márk 3 havonta nyitja meg a csatlakozási lehetőséget az előfizetéséhez, így alapvetően egyszerű meghatározni a kampányok időszakát.

Gábor folyamatosan lehetőséget biztosít egy első konzultációra, így az értékadás és az értékesítés kvázi egyszer megy.

Barnáék egy többtermékes webáruházat visznek és az összes termék állandóan elérhető, így folyamatosan tematikus kampányok mennek.

Nálad van ilyen keret, ami alapvetően behatárolja a kampányidőszakot?

A második gondolatom ehhez a kérdéshez pedig a kampány minősége.

Nem akarok játszani a szavakkal, de az értékadás és az értékesítés hasonlóan kezdődik.

Érték.

Kampányolni nem csak úgy lehet, hogy kiállsz a piac közepére és elkezded jó hangosan ismételgetni, hogy mit, mennyiért adsz el.

Nem akarok pálcát törni senki felett, csak annyit mondani, hogy az “itt a cuccom, vedd meg”, és a “figyi, miért nem vetted még meg, vedd már meg” típusú kampányoknál több értékadásra van szükséged a kettő között.

Ha mondjuk az értékesítési kampányod úgy építed fel, hogy közben történeteket, tanulságokat osztasz meg, sokkal kevesebb időt kell várni két kampány között.

És akkor a záró gondolat a kérdéshez.

Az értékadás kapjon ugyanakkora szerepet, mint a kampány.

Sok esetben tapasztaltam, hogy egy pöpecül felépített kampány után, hatalmas a minőségi visszaesés a levelekben.

Gondolom ilyenkor a kampányt komolyan veszik, esetleg megbíznak valaki a megírásával, aztán utána meg a “gyorsan küldjünk valamit” hozzáállás veszi át a gyeplőt.

Pedig az értékadás a “kampány” része. Nem két teljesen elkülönülő egység.

A kampányidőszakon kívüli leveleidbe ugyanannyi energiát fektess, mint egy értékesítéssel kapcsolatosba.

Nem jó érzés, hogy nincs azonnali eredmény, de majd pillants rá a bankszámládra kampányzárás után és máris boldogabb leszel.

Remélem hasznos volt,
Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu