[A HAZAI PIAC EGYETLEN RENDSZERES, NYOMTATOTT HÍRLEVELE!]
A legfontosabb dolog, ha a következő e-mail kampányoddal felrobbantanád a netbankod:
ÉHES TÖMEG!
Ha tudni akarod, hogyan lehet olcsó trükkök nélkül pénzt csinálni a listádból, akkor WELCOME! – olvass tovább
Üdv Levelező,
Ez a nyomtatott hírlevél második számának bevezetője.
Amit felőlem csúfolhatunk értékesítési oldalnak is, ami feliratkoztat egy fizetős, nem is kimondottan olcsó, nyomtatott hírlevélre.
Őrültség, nem?
A Levelezz! egy nyomtatott hírlevél, amit buborékfóliába csomagolok és futárral juttatok el hozzád.
Olyan dolgokról írok benne, amik segítettek az ügyfeleim leveleit a vállalkozásuk legprofitábilisabb bevételi forrásává alakítani, nekem pedig felépítettek egy állandó teltházas szolgáltató bizniszt.
Valami hasonló céllal lehetsz itt te is.
De ez még nem jelenti azt, hogy a nyomtatott hírlevelet meg is kellene venned.
Ez nem “csodaszer”.
Ha figyelmesen végig olvasod, kísérletezel a megvalósítással, és van egy piacképes ajánlatod, akkor a tapasztalatom szerint a legtöbb vállalkozásnál működik.
Ha neked ennél nagyobb ígéretre van szükséged, akkor sajnálom, azt itt nem kapod meg.
A részletek előtt, illik részt venni a kampány mustrán, ahol megtudod hogyan lesz átlagosan megírt levelekből, rekordbevételt hozó kampány…
A “mustra” nem a kampány része,
inkább a Levelezz! ingyenes bevezetője:
*KAMPÁNY MUSTRA*
… avagy miért nem robban fel a netbankod az első kiküldött kampánylevél után.

Pass Balázs
– aki miatt unalmasnak találod a többi marketinges hírlevelet
Ha tényleg tudni akarod hogyan tudsz a listádból pénzt csinálni, először meg kell értened mitől lesz sikeres egy e-mail kampány.
Hogy a következő kampányod beáll-e a „ez nem jött be, de legalább tanultunk belőle„ sorba, az egyetlen dologtól függ…
A részletes választ természetesen majd a nyomtatott hírlevélben találod meg, de az biztos, hogy köze van az “IGEN-TALÁN-NEM” elgondoláshoz.
A listádon lévő feliratkozókat három csoportba tudod osztani:
IGEN – akik nagy valószínűséggel konvertálnak, mert tisztában vannak a problémájukkal, ismerik az alternatívákat és meg is bíznak benned.
TALÁN – akik kezdik érteni a dolgot, szimpi is vagy nekik, de még nem győzted meg őket.
NEM – akik legnagyobb eséllyel ignorálják a kampányod, maximum egy gyors pillantást vetnek az árra, de a részletek nem érdeklik őket.
A hazai piac döntő többsége – így valószínű a te piacod is – ha használja az e-mail marketinget, akkor is csak az “IGEN” csoportot akarja konvertálni, hirdetési költségek nélkül.
Egyszerűen lekapkodják az alacsonyan lógó gyümölcsöket…
A semminél ez is jobb… igen… de minden ilyen e-mail kampányban milliókat hagynak.
Pontosat nem tudok mondani, de a legutóbbi kampányod előtt a listád felépítése valahogy így nézhetett ki:
10% IGEN
30% TALÁN
60% NEM
Attól függően, hogy mennyire volt átgondolt az ajánlatod, ebből jó esetben sikerült konvertálni a 10% IGEN-t és 10% TALÁN-t. Ez pont egy olyan kampányra volt elég, ami a víz fölött tartja a fejed.
A Levelezz! második számában arra találsz már kipróbált és működő módszereket, hogy a következő kampányod előtt a listád így nézzen ki:
20% IGEN – 35% TALÁN – 45% NEM
… és ebből az IGEN mellett, a TALÁN nagy részét is könnyedén konvertálhatod.
A rekord bevételt hozó e-mail kampányod nagyrészt azon múlik, hogy mit csinálsz a kampány ELŐTT!
Ebben lesz segítségedre a Levelezz! második száma, aminek ezt a címet adtam:
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
VÁLTOZTASD ÉHES TÖMEGGÉ A LISTÁD, AKIK NYÁLCSORGATVA VÁRJÁK A KÖVETKEZŐ KAMPÁNYOD!
14 pontban összefoglaltam mit találsz meg benne:
✅ Hogyan használd a leveledben azt a teljesen hétköznapi, mégis zseniális befolyásolási módszert, amivel észrevétlenül készíted fel a feliratkozóid a következő kampányodra – Mindenki használja a magánéletében, de levélírás közben az agyad átvált “biznisz” üzemmódra és elfelejted. A segítségével anélkül tudsz hatással lenni a feliratkozód gondolkodására, hogy bármit is kellene mondanod a cuccodról, így megírni is végtelenül egyszerű. Ha ügyesen használod, a végén nem te akarod eladni, ő akarja megvenni.
✅ Mutatok 9 olyan technikát, amivel anélkül ágyazhatsz meg a következő kampányodnak, hogy a klasszikus “holnap érdemes figyelned a postaládád” típusú sablon leveleket kellene lenyomni a feliratkozó torkán, amit már legalább százszor látott.
✅ Hogyan írj jobb “ez nem neked való, ha…” típusú levelet a konkurencia junior marketingesénél? – Ha megtanulod jól használni ezt a technikát elkerülöd vele a konverzió gyilkos “bármit, bárkinek” eladok érzetet, amit ha megérez a feliratkozód, azonnal hátat fordít. De ez még semmi. Kevesebb elégedetlen vásárlód lesz, nem születnek rólad negatív kommentek és alig érvényesítik majd a garanciát.
✅ A “3 alternatív technika” amivel elveszítesz néhány feliratkozót – sőt talán még vásárlót is – de közben megszerzed a legjobb megoldás pozíciót az ideális vásárlód fejében. – Mindezt akár egyetlen levéllel, amit nagyjából fél óra alatt meg tudsz írni.
✅ Hogyan csinálj a tudásod egyetlen apró szeletével komoly érdeklődőt egy átlagos feliratkozóból, aki aztán remegve várja, hogy többet vehessen magának belőled?
✅ Hogyan írj értékes, tartalmas és valóban hasznos leveleket anélkül, hogy “INGYEN” kiárulnád a tudásod, hogy aztán a fizetős tartalmaidban már csak önmagad tudd ismételgetni? – Már a “biznisz” világban megtett rövid utam során is több vállalkozást láttam, amit konkrétan tönkretett az eszetlen “csak adj értéket ingyen” felfogás. A nyomtatott hírlevélben megtalálod, hogyan tudsz egyszerre hiteles szakértő státuszt építeni és előkészíteni a következő kampányod, a tudásod kiárulás nélkül…
✅ Hogyan érd el, hogy amire a kampányhoz ér egy feliratkozó, a vásárlás már ne egy “régi vs új” dilemmát jelentsen, hanem egy egyértelmű és logikus folytatása legyen a feliratkozód életének?
✅ Hogyan befolyásolta egyetlen fordított sorrendű kérdés az 1976-os elnökválasztás eredményét és hogyan tudod ezt felhasználni akár már a következő leveledben? – nyugi, teljesen politika és gusztustalankodás mentes a dolog, csupán ügyesen használod az emberi természet alapvetéseit
✅ Hogyan növeli Cialdini egyik legismertebb törvénye a konverziód és mi köze ennek a feliratkozód énképéhez? – Ha ezt ügyesen használod, a feliratkozóid konkrétan rosszul érzik majd magukat és megkérdőjelezik a magukról alkotott pozitív énképet, ha nem vehetnek tőled semmit.
✅ Ahelyett, hogy azon dolgozol, hogy ellenfélként meggyőzd a feliratkozód a vásárlásról, állj át az ő csapatába és “csak” segítsd a döntését.
✅ Megmutatom a 4 leggyakoribb “kampánytörőt”, ami mindegy mit csinálsz, nem engedi, hogy az átlagosnál nagyobbat szóljon a kampányod.
✅ Hogyan adta el dr. Samuel Johnson a régi londoni Anchor Sörfőzde berendezését anélkül, hogy egy szót ejtett volna az eszközökről, a telephelyről, vagy a kapacitásról? – A sztorit Victor O. Schwab, “A-listás” szövegíróknak ajánlott egy klasszikusában olvastam. Amit Johnson mondott, az a levelezés és a szövegírás alapja, de csak akkor működik, ha a feliratkozóid ügyesen trenírozod a kampány előtt.
✅ Hogyan javította kutatásuk konverzióját két amerikai kutató, Jonathan Freedman és Scott Fraser, 17%-ról egészen 76%-ra, mindössze egyetlen apró változtatással?
✅ Hogyan és milyen szempontok szerint bontsd szét a feliratkozóid, hogy tényleg korogjon a gyomruk és közben felébredjen bennük az az ellenállhatatlan vágy, amit csak a kampányod tud kielégíteni
Ez 24 A4-es oldalt jelent. Ezen kívül nincs se hasraütésszerűen beárazott bónusz, se túltolt garancia, amit lehetetlen érvényesíteni. Sőt, egy újabb felesleges „ingyenes” Facebook csoport vagy hasonló közösség sem jár mellé…
A tartalmat veszed meg, de mielőtt feliratkozol, fontold meg a következőket, mert ha ezek közül valamelyik igaz rád, nem fog tetszeni a nyomtatott hírlevél:
- Kiakadsz egy angol kifejezés láttán.
- Felbőszít a laza stílus és nem tudod komolyan venni azt a szöveget, amiben szerepel a „szitu” vagy a „beszari” szó.
- Csak egy új impulzusra van szükséged, ami ideig óráig motivál, de eszed ágában sincs beletenni a munkát a megvalósításba.
- Csak „CTRL C + CTRL V” sablonokat keresel.
- A „vevőmágnes” és „titkos formula” típusú címsorok mozgatnak meg igazán. – ebben eskü egy ilyet sem találsz
Ezek közül egyikkel sincs gond, te dolgod, csak ne vedd meg a nyomtatott hírlevelet, mert nem fog tetszeni.
Levelezz! feliratkozóként viszont bármikor kérdezhetsz tőlem e-mailben, amit személyesen neked válaszolok meg, és nem a heti levelekből kapsz rá választ.
Ha ezek után akarod, akkor nem érdemes sokáig húznod, mert…
A második szám legutóbb 11 hónappal ezelőtt volt elérhető, és a második kiadás után újra félre lesz téve.
… tudod, jön a következő szám és arra akarok koncentrálni.
Ha oké a deal, akkor nyomkodd szét a zöld gombot, fizess kártyával és kész is vagy.
Eddig tudod berendelni:
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp
„A Levelezz! nem hírlevél, inkább egy szórakoztató, mentális távworkshop, amiről nem érdemes lemaradni.” – Bajzák Anna
„A felénél járok, eddig zseni. Úgy beszippantott, mint egy regény. A konyha közepén állva faltam az oldalakat, ahogy kézhez kaptam.” – Berkes-Bognár Niki
A nyomtatott hírlevélben folytatjuk,
Pass Balázs
Kérdések, amik felmerülhettek benned:
Van egy PDF verzió, amit online elküldesz?
Nincs.
Bár olcsóbb (nincs nyomtatási és szállítási költség) és egyszerűbb lenne, de a Levelezz! lényegi részét tenné tönkre a digitális verzió. Egy lenne a számtalan letöltött cucc mellett a gépeden és soha nem jutnál el odáig, hogy megvalósítsd a benne leírtakat.
A másik, hogy a legtöbb Levelezz! feliratkozó a nap nagy részében a monitort bámulja és úgy éreztem, hogy felüdülés a kezünkbe fogni valamit fizikailag.
Hogy tudok fizetni?
Bankkártyával.
Hogy jut el hozzám a csomag?
A GLS viszi, kapsz róla értesítést meg minden.
Mennyibe kerül a szállítás?
Teljesen ingyen van.
Van valami garancia?
Nincs. Ez nem olyan, hogy tetszik vagy nem. Bele kell tenned a munkád a megvalósításba, a tesztelésbe és a gondolkodásba.
Egy kampány soktényezős. A listád, a korábbi leveleid, a cuccod stb. Nem tudok, de nem is akarok mindenért felelősséget vállalni.
A kampányt előkészítő leveleid rendben lesznek, ez fix.
Webáruházam van, nekem is működik?
Igen.
Még nincs listám, megéri feliratkoznom?
Csak akkor, ha van időd és büdzséd listát építeni és a közeljövőben ez meg is valósul. Ha nincs kinek kiküldeni a leveleket, akkor felesleges.
Ha most lemaradok mikor lesz lehetőség újra feliratkozni?
Nem tudom, legutóbb ez a szám 11 hónappal ezelőtt volt elérhető.
Marketinges vagyok, de írok leveleket az ügyfeleimnek, nekem is hasznos?
Persze, ezeket a leírásokat én nap mint nap használom a saját ügyfeleimnél.
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
Kapcsolat: