[A HAZAI PIAC EGYETLEN RENDSZERES, NYOMTATOTT HÍRLEVELE!]

A legfontosabb dolog, ha a következő e-mail kampányoddal felrobbantanád a netbankod:

ÉHES TÖMEG!

  Ha tudni akarod, hogyan lehet olcsó trükkök nélkül pénzt csinálni a listádból, akkor WELCOME! – olvass tovább

Üdv Levelező,

Ez a nyomtatott hírlevél második számának bevezetője.

Amit felőlem csúfolhatunk értékesítési oldalnak is, ami feliratkoztat egy fizetős, nem is kimondottan olcsó, nyomtatott hírlevélre.

Őrültség, nem?

A Levelezz! egy nyomtatott hírlevél, amit buborékfóliába csomagolok és futárral juttatok el hozzád.

Olyan dolgokról írok benne, amik segítettek az ügyfeleim leveleit a vállalkozásuk legprofitábilisabb bevételi forrásává alakítani, nekem pedig felépítettek egy állandó teltházas szolgáltató bizniszt.

Valami hasonló céllal lehetsz itt te is.

De ez még nem jelenti azt, hogy a nyomtatott hírlevelet meg is kellene venned.

Ez nem “csodaszer”.

Ha figyelmesen végig olvasod, kísérletezel a megvalósítással, és van egy piacképes ajánlatod, akkor a tapasztalatom szerint a legtöbb vállalkozásnál működik.

Ha neked ennél nagyobb ígéretre van szükséged, akkor sajnálom, azt itt nem kapod meg.

A részletek előtt, illik részt venni a kampány mustrán, ahol megtudod hogyan lesz átlagosan megírt levelekből, rekordbevételt hozó kampány…

A “mustra” nem a kampány része,
inkább a Levelezz! ingyenes bevezetője:

 

*KAMPÁNY MUSTRA*

avagy miért nem robban fel a netbankod az első kiküldött kampánylevél után.

Pass Balázs

– aki miatt unalmasnak találod a többi marketinges hírlevelet

  Ha tényleg tudni akarod hogyan tudsz a listádból pénzt csinálni, először meg kell értened mitől lesz sikeres egy e-mail kampány.

Hogy a következő kampányod beáll-e a ez nem jött be, de legalább tanultunk belőle sorba, az egyetlen dologtól függ…

A részletes választ természetesen majd a nyomtatott hírlevélben találod meg, de az biztos, hogy köze van az “IGEN-TALÁN-NEM” elgondoláshoz.

A listádon lévő feliratkozókat három csoportba tudod osztani:

IGEN – akik nagy valószínűséggel konvertálnak, mert tisztában vannak a problémájukkal, ismerik az alternatívákat és meg is bíznak benned.

TALÁN – akik kezdik érteni a dolgot, szimpi is vagy nekik, de még nem győzted meg őket.

NEM – akik legnagyobb eséllyel ignorálják a kampányod, maximum egy gyors pillantást vetnek az árra, de a részletek nem érdeklik őket.

A hazai piac döntő többsége – így valószínű a te piacod is – ha használja az e-mail marketinget, akkor is csak az “IGEN” csoportot akarja konvertálni, hirdetési költségek nélkül.

Egyszerűen lekapkodják az alacsonyan lógó gyümölcsöket…

A semminél ez is jobb… igen… de minden ilyen e-mail kampányban milliókat hagynak.

Pontosat nem tudok mondani, de a legutóbbi kampányod előtt a listád felépítése valahogy így nézhetett ki:

10% IGEN

30% TALÁN

60% NEM

Attól függően, hogy mennyire volt átgondolt az ajánlatod, ebből jó esetben sikerült konvertálni a 10% IGEN-t és 10% TALÁN-t. Ez pont egy olyan kampányra volt elég, ami a víz fölött tartja a fejed.

A Levelezz! második számában arra találsz már kipróbált és működő módszereket, hogy a következő kampányod előtt a listád így nézzen ki:

20% IGEN – 35% TALÁN – 45% NEM

… és ebből az IGEN mellett, a TALÁN nagy részét is könnyedén konvertálhatod.

A rekord bevételt hozó e-mail kampányod nagyrészt azon múlik, hogy mit csinálsz a kampány ELŐTT!

Ebben lesz segítségedre a Levelezz! második száma, aminek ezt a címet adtam:

„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”

– Vavrek Balázs

„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”

– Szűcs Tamás

Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.

– Krucsó Balázs

„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”

– Marton Bálint

„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”

– Varga Dániel

„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”

– Benyó Dániel

VÁLTOZTASD ÉHES TÖMEGGÉ A LISTÁD, AKIK NYÁLCSORGATVA VÁRJÁK A KÖVETKEZŐ KAMPÁNYOD!

14 pontban összefoglaltam mit találsz meg benne:

✅ Hogyan használd a leveledben azt a teljesen hétköznapi, mégis zseniális befolyásolási módszert, amivel észrevétlenül készíted fel a feliratkozóid a következő kampányodra – Mindenki használja a magánéletében, de levélírás közben az agyad átvált “biznisz” üzemmódra és elfelejted. A segítségével anélkül tudsz hatással lenni a feliratkozód gondolkodására, hogy bármit is kellene mondanod a cuccodról, így megírni is végtelenül egyszerű. Ha ügyesen használod, a végén nem te akarod eladni, ő akarja megvenni.

Mutatok 9 olyan technikát, amivel anélkül ágyazhatsz meg a következő kampányodnak, hogy a klasszikus “holnap érdemes figyelned a postaládád” típusú sablon leveleket kellene lenyomni a feliratkozó torkán, amit már legalább százszor látott.

Hogyan írj jobb “ez nem neked való, ha…” típusú levelet a konkurencia junior marketingesénél? – Ha megtanulod jól használni ezt a technikát elkerülöd vele a konverzió gyilkos “bármit, bárkinek” eladok érzetet, amit ha megérez a feliratkozód, azonnal hátat fordít. De ez még semmi. Kevesebb elégedetlen vásárlód lesz, nem születnek rólad negatív kommentek és alig érvényesítik majd a garanciát.

A “3 alternatív technika” amivel elveszítesz néhány feliratkozót – sőt talán még vásárlót is – de közben megszerzed a legjobb megoldás pozíciót az ideális vásárlód fejében.Mindezt akár egyetlen levéllel, amit nagyjából fél óra alatt meg tudsz írni.

Hogyan csinálj a tudásod egyetlen apró szeletével komoly érdeklődőt egy átlagos feliratkozóból, aki aztán remegve várja, hogy többet vehessen magának belőled?

Hogyan írj értékes, tartalmas és valóban hasznos leveleket anélkül, hogy “INGYEN” kiárulnád a tudásod, hogy aztán a fizetős tartalmaidban már csak önmagad tudd ismételgetni? – Már a “biznisz” világban megtett rövid utam során is több vállalkozást láttam, amit konkrétan tönkretett az eszetlen “csak adj értéket ingyen” felfogás. A nyomtatott hírlevélben megtalálod, hogyan tudsz egyszerre hiteles szakértő státuszt építeni és előkészíteni a következő kampányod, a tudásod kiárulás nélkül…

Hogyan érd el, hogy amire a kampányhoz ér egy feliratkozó, a vásárlás már ne egy “régi vs új” dilemmát jelentsen, hanem egy egyértelmű és logikus folytatása legyen a feliratkozód életének?

Hogyan befolyásolta egyetlen fordított sorrendű kérdés az 1976-os elnökválasztás eredményét és hogyan tudod ezt felhasználni akár már a következő leveledben? – nyugi, teljesen politika és gusztustalankodás mentes a dolog, csupán ügyesen használod az emberi természet alapvetéseit

Hogyan növeli Cialdini egyik legismertebb törvénye a konverziód és mi köze ennek a feliratkozód énképéhez? – Ha ezt ügyesen használod, a feliratkozóid konkrétan rosszul érzik majd magukat és megkérdőjelezik a magukról alkotott pozitív énképet, ha nem vehetnek tőled semmit.

Ahelyett, hogy azon dolgozol, hogy ellenfélként meggyőzd a feliratkozód a vásárlásról, állj át az ő csapatába és “csak” segítsd a döntését.

Megmutatom a 4 leggyakoribb “kampánytörőt”, ami mindegy mit csinálsz, nem engedi, hogy az átlagosnál nagyobbat szóljon a kampányod.

Hogyan adta el dr. Samuel Johnson a régi londoni Anchor Sörfőzde berendezését anélkül, hogy egy szót ejtett volna az eszközökről, a telephelyről, vagy a kapacitásról? – A sztorit Victor O. Schwab, “A-listás” szövegíróknak ajánlott egy klasszikusában olvastam. Amit Johnson mondott, az a levelezés és a szövegírás alapja, de csak akkor működik, ha a feliratkozóid ügyesen trenírozod a kampány előtt.

Hogyan javította kutatásuk konverzióját két amerikai kutató, Jonathan Freedman és Scott Fraser, 17%-ról egészen 76%-ra, mindössze egyetlen apró változtatással?

Hogyan és milyen szempontok szerint bontsd szét a feliratkozóid, hogy tényleg korogjon a gyomruk és közben felébredjen bennük az az ellenállhatatlan vágy, amit csak a kampányod tud kielégíteni

Ez 24 A4-es oldalt jelent. Ezen kívül nincs se hasraütésszerűen beárazott bónusz, se túltolt garancia, amit lehetetlen érvényesíteni. Sőt, egy újabb felesleges ingyenes” Facebook csoport vagy hasonló közösség sem jár mellé…

A tartalmat veszed meg, de mielőtt feliratkozol, fontold meg a következőket, mert ha ezek közül valamelyik igaz rád, nem fog tetszeni a nyomtatott hírlevél:

      • Kiakadsz egy angol kifejezés láttán.
      • Felbőszít a laza stílus és nem tudod komolyan venni azt a szöveget, amiben szerepel a szitu” vagy a beszari” szó.
      • Csak egy új impulzusra van szükséged, ami ideig óráig motivál, de eszed ágában sincs beletenni a munkát a megvalósításba.
      • Csak CTRL C + CTRL V” sablonokat keresel.
      • vevőmágnes” és titkos formula” típusú címsorok mozgatnak meg igazán. – ebben eskü egy ilyet sem találsz

Ezek közül egyikkel sincs gond, te dolgod, csak ne vedd meg a nyomtatott hírlevelet, mert nem fog tetszeni.

Levelezz! feliratkozóként viszont bármikor kérdezhetsz tőlem e-mailben, amit személyesen neked válaszolok meg, és nem a heti levelekből kapsz rá választ. 

Ha ezek után akarod, akkor nem érdemes sokáig húznod, mert…

A második szám legutóbb 11 hónappal ezelőtt volt elérhető, és a második kiadás után újra félre lesz téve.

… tudod, jön a következő szám és arra akarok koncentrálni.

Ha oké a deal, akkor nyomkodd szét a zöld gombot, fizess kártyával és kész is vagy.

Eddig tudod berendelni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

„A Levelezz! nem hírlevél, inkább egy szórakoztató, mentális távworkshop, amiről nem érdemes lemaradni.” – Bajzák Anna

„A felénél járok, eddig zseni. Úgy beszippantott, mint egy regény. A konyha közepén állva faltam az oldalakat, ahogy kézhez kaptam.” – Berkes-Bognár Niki

A nyomtatott hírlevélben folytatjuk,
Pass Balázs

Kérdések, amik felmerülhettek benned:

Van egy PDF verzió, amit online elküldesz? 

Nincs.

Bár olcsóbb (nincs nyomtatási és szállítási költség) és egyszerűbb lenne, de a Levelezz! lényegi részét tenné tönkre a digitális verzió. Egy lenne a számtalan letöltött cucc mellett a gépeden és soha nem jutnál el odáig, hogy megvalósítsd a benne leírtakat. 

A másik, hogy a legtöbb Levelezz! feliratkozó a nap nagy részében a monitort bámulja és úgy éreztem, hogy felüdülés a kezünkbe fogni valamit fizikailag.

 

Hogy tudok fizetni?

Bankkártyával.

 

Hogy jut el hozzám a csomag?

A GLS viszi, kapsz róla értesítést meg minden. 

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Teljesen ingyen van.

 

Van valami garancia?

Nincs. Ez nem olyan, hogy tetszik vagy nem. Bele kell tenned a munkád a megvalósításba, a tesztelésbe és a gondolkodásba. 

Egy kampány soktényezős. A listád, a korábbi leveleid, a cuccod stb. Nem tudok, de nem is akarok mindenért felelősséget vállalni.

A kampányt előkészítő leveleid rendben lesznek, ez fix.

Webáruházam van, nekem is működik? 

Igen.

 

Még nincs listám, megéri feliratkoznom?

Csak akkor, ha van időd és büdzséd listát építeni és a közeljövőben ez meg is valósul. Ha nincs kinek kiküldeni a leveleket, akkor felesleges.

Ha most lemaradok mikor lesz lehetőség újra feliratkozni? 

Nem tudom, legutóbb ez a szám 11 hónappal ezelőtt volt elérhető.

 

Marketinges vagyok, de írok leveleket az ügyfeleimnek, nekem is hasznos?

Persze, ezeket a leírásokat én nap mint nap használom a saját ügyfeleimnél.

„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”

– Vavrek Balázs

„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”

– Szűcs Tamás

Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.

– Krucsó Balázs

„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”

– Marton Bálint

„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”

– Varga Dániel

„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”

– Benyó Dániel

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu