Érdemes a levelekben grafikai megoldásokat használni?

Nincs olyan email marketinggel kapcsolatos téma, ahol ez a kérdés ne merülne fel valamilyen formában.

Én alapvetően az egyszerű, szöveg alapú levelekben hiszek.

De nem azért mert azt mondták, hogy ebben kell hinnem, hanem mert ezek hozzák az eredményt a legtöbb ügyfelemnek.

A grafikára alapozó levelek egyszerűen megerőszakolják az email fiókokat.

A levelezés természetes formája időtlen idők óta az írott szöveg.

Dédmamám például hatalmas levelezésben volt a távoli rokonokkal, akik néha “csatoltak” egy képet is az éppen ballagó unokákról.

De mellette mindig ott volt a kézzel írt, hosszú és tartalmas levél.

Elküldhették volna csak a képet is a hátán két szóval: “Balázska elballag”.

De akkor vajon megtörtént volna a konverzió, vagyis vissza írtunk volna?

Szerintem nem.

A szórólap típusú levelekről lerí, hogy csak azért küldted ki, hogy eladj valamit.

És még arra sem vetted a fáradtságot, hogy írj néhány sort róla.

Ilyenkor csak az jár a fejemben, hogy “tudsz te ennél jobbat is”.

“De akkor miért küldenek olyan sokan szórólap típusú leveleket?”

Van kivétel és én sem zárkózom el teljesen. Egy “szexi” terméket, ami képen jól mutat, rohadt jól el lehet adni egy szórólap típusú levéllel, egy nagy akció felirattal.

Az biztos, hogy minden szórólapos levelet szembe állítanék egy jól megírt szöveges levéllel egy A/B teszt során.

Az eredmény majd megmutatja milyen irányba kell menni.

A legjobb tanács amit adhatok ezzel kapcsolatban, hogy teszteld le mind a két verziót, aztán meglátod.

Remélem hasznos volt,
Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu