ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

A kényszeres “értéket adok” és a “vedd meg a cuccom” között találod a konverziót

“Látom, hogy a többiek nagyon agresszívan értékesítenek, míg én próbálok értékadással érvényesülni, de nem működik…”

A levélben adok 4 konkrét tippet arra, hogyan tudod nyomás alá helyezni a feliratkozóid, hogy végre meghozzák a döntésüket.

De ami ennél izgalmasabb, az a gondolkodásmód az értékadás és az értékesítés kapcsolatáról.

Ezzel kezdem, a végén jönnek a tippek:

Ne vedd magadra, de néhány vállalkozó az “értékadást” használja kibúvóként.

Pedig csak attól fél, hogy habzó szájú értékesítőnek tűnik, amikor egy levélben értékesíteni próbál.

De a kényszeres “értéket adok” és a “vedd már meg a cuccom” között van az igazi dinéro.

Néhány hete kaptam egy levelet, amit elkezdtem olvasni és csak 15 perc olvasás után jöttem rá, hogy ez egy sales levél.

“Az emberek nem olvasnak hirdetéseket; azt olvassák, ami érdekli őket – és ez néha egy hirdetés” – Érdemes észben tartani.

Ha CSAK értékadással próbálsz érvényesülni elsüllyedsz.

Az olvasó zsebre vágja az értéket, aztán megy a dolgára.

Ha azt akarod, hogy vásároljanak is, akkor sót kell szórnod a sebbe, nyomás alá helyezni és szükségszerűen manipulálni.

(Arra figyelj, hogy ezeket arra használd, hogy a vásárló élete jobb legyen.)

Mindegy, hogy “csak” egy kattintást, egy drága szolgáltatást vagy egy olcsó terméket akarsz eladni

A levélnek önmagában is értékesnek kell lennie.

De nyomást kell helyezned az olvasóra.

Amennyit csak tudsz.

Különben könnyedén kisiklanak a vásárlás alól azzal, mert most van valami fontosabb dolguk.

Az online értékesítésben nem tudsz ott ülni a kanapén és döntésre kényszeríteni az olvasót.

Bezárja a leveled, oszt’ szevasz.

Az egyik kedvenc idézetem egy Dan Kennedy könyvből pontosan erről szól:

“Imagine your letter being ready by a guy in an apartment in Cleveland, in the midst of a ferocious winter storm, with gusting winds and snow outside at thigh height. You’ve got to get him so excited that he’ll get out of the chair in front of the fireplace, bundle up, slop through the snow, go out to his cold car, and drive down to the post office to get a money order and a stamp to send his order in – rather than take the risk of waiting until tomorrow.”

Nem csak arról kell meggyőznöd, hogy vásároljon, hanem arról is, hogy vásároljon MOST!

Néhány egyszerű módszer, hogy nyomást helyezz az olvasóra és a döntés felé billentsd:

1. Korlátozott elérhetőség

    Gyorsan sürgőssé tudod tenni a vásárlást kb. így:

    “Ebből a csomagajánlatból 20 db elérhető és tegnap óta már 12-en vásároltak.”

    “Ezt a levelet most 2.000 hozzád hasonló vállalkozó kapja meg tőlem a kérdőív linkjével együtt, de csak 2 új ügyfelet tudok vállalni az idei évre.”

    Ilyen például a Levelezz! nyomtatott hírlevél is amiből levelenként elmegy 2-3 db.

    2. Prémium: Ha most dönt, az alapból is vonzó ajánlat mellé, kap valami extrát.

      3. Határidő: Eddig és eddig tudsz rendelni.

        4. Kedvezmény a gyorsan vásárlóknak, büntetés a későn ébredőknek: Ha most vásárolsz 10 Ft, ha jövő héten 20 Ft, utána meg 30 Ft.

          De a prémiummal is összevonhatod:

          Ezen a héten kapsz mellé X, Y, Z-t.

          Jövő héten kapsz mellé X, Y-t.

          Utána kapsz mellé X-t.

          Ezek nem bonyolult dolgok.

          Nincs bennük semmi újdonság vagy trükk.

          Helyette működnek.

          Pass Balázs

          hello@passbalazs.hu

          $

          Érdekel a közös munka?

          Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

          Több ilyet olvasnál?

          Iratkozz fel a gombra kattintva:

          A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

          Levelezz!

          5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

          Információk:

          Adatvédelmi Nyilatkozat

          Cookie Nyilatkozat

          Kapcsolat:

          hello@passbalazs.hu