“Januártól tudunk együtt dolgozni a megvalósításon.”
Ezt egy leendő ügyfélnek írtam, akivel már csak jövőre tudunk elkezdeni együtt dolgozni, mert az idei év teljesen tele. Vagyis kevés az időm.
Rohadt jó érzés, amit részben annak köszönhetek, hogy idén 74 levelet küldtem a néhány száz fős listámnak.
És minderről azért ömlengek, mert látom, hogy a legtöbb vállalkozó mennyire rosszul gondolkodik a levelezésről.
Az e-mail marketingnek van egy különleges “felfutási” ideje.
Nulláról eljutni az egyre, rohadt nehéz. – Nem kapsz kölcsön egy több milliós célközönséget, akinek megjelenítheted az üzeneted.
Az utóbbi 10 hónapban minden héten küldtem 1-2 levelet.
Az év első harmadában semmi sem történt.
A nyáron már a rengeteg pozitív (és néhány negatív) visszajelzés mellett becsorgott néhány érdeklődő.
Aztán szeptemberben konkrétan volt olyan hetem, amikor alig tudtam dolgozni, mert annyi érdeklődővel kellett beszélnem.
Mindegyik a listáról érkezett.
Nem volt egyszerű menet.
Innen skálázni és egyről a kettőre jutni, sokkal egyszerűbb feladat.
Van egy néhány száz fős lista, akikkel lassan 1 éve levelezek.
Van egy kialakult rutinom, stílusom és rendszerem a levelekhez.
Jövő ilyenkor valószínű tízszer nagyobb lesz a listám és háromszor ennyi levelet küldök, ami a bevételen is meglátszik majd.
Ha email marketingre adod a fejed, ne sprintbe gondolkodj.
Kiépíteni egy jól működő rendszert nem 2 hónap.