Itt az ideje, hogy egyszerre csökkentsd a költséged és növeld a bevételed.
Mutatom, hogy miért:
A következő időszakra úgy gondolok, mint egy biciklitúrára.
Hosszú éveken át tekerni sem kellett, csak gurulni lefelé a lejtőn a kedvező gazdasági környezetnek köszönhetően.
Hirtelen a lejtő a végéhez ért, jött egy rövid egyenes szakasz, most meg egy kőkemény emelkedő körvonalazódik előttünk.
A felesleges csomagok vagy a rosszul beállított ülésmagasság a lejtőn gurulva fel sem tűntek, de egy combos emelkedőn gyorsan tönkretehetik az életed (vagy a vállalkozásod).
Többször hagyta el a számat és a billentyűzetemet a következő mondat:
A legjobb, ha egy új feliratkozó, vagy egy seggfejnek tart és leiratkozik (költségcsökkentés), vagy annyira megkedvel, hogy rövid időn belül vásárol tőled valamit (bevételnövelés).
Eddig elvitte a hátán a vállalkozás, hogy az új feliratkozók kaptak néhány levelet, aminek az eredménye a “jó megnyitási arány” volt.
Bőven volt pénz zsebből finanszírozni a hirdetéseket és arra alapozni, hogy a feliratkozók majd később vásárolnak.
Ez most megváltozik.
Egy 3 hónapja futó projektnél folyamatosan teszteljük azt, hogyan tudjuk a legjobb levelet összerakni az új feliratkozóknak.
A cél az, hogy a teljesen automatikus folyamat fedezze a teljes hirdetési költséget.
-
Elköltünk X összeget hirdetésekre, ahonnan feliratkoznak az emberek.
-
Az automatizmus kiküldi az üdvözlő levelet, amivel vissza keressük a hirdetésre fordított pénzt (vagy többet).
-
Rendszeres e-mail kampányokkal bevételt generálunk anélkül, hogy a hirdetési költségek felzabálnák a profitot.
Mutatom az első két nekifutásunkat.
Jött 308 új feliratkozó és az első levél kiküldése után 104.000 Ft értékben vásároltak.
Ez azt jelenti, hogy egy feliratkozó már az első pillanattól fogva 338 Ft bruttó bevételt jelentett a vállalkozásnak. (Vagyis eddig a pontig teljesen ingyen tudunk feliratkozókat venni, akiknek később értékesítünk.)
“Nem rossz.” – a lejtőn lefelé elment.
Egy jobban eltalált bemutatkozó levél már ezeket az eredményeket hozta:
Itt kevesebb (193) új feliratkozó érkezett, akik 237.000 Ft értékben vásároltak a levél olvasása után. Vagyis egy feliratkozó 1228 Ft bruttó bevételt jelentett, ami elég király. Rajta vagyok, hogy ez még komolyabb legyen. Szerencsére csak fel nyúlok a polcra, lekapom a Levelezz! első számát és végig szaladok a bemutatkozó sorozatok 8 irányelvén. Ha neked is jól jönne egy ilyen útmutató, példákkal és egy minta felépítéssel együtt… … akkor itt tudsz feliratkozni a nyomtatott hírlevélre és írni egy bevételt hozó üdvözlő sorozatot: |
Az emelkedő előtt még van egy kis idő lendületet venni. Ahhoz, hogy összerakj egy üdvözlő sorozatot, ami bevétellé konvertálja az új feliratkozóid egy részét, erre van szükséged: Nagyjából 1 óra, amíg átolvasod a 33 oldalt. Aztán újabb 3 óra, amíg a példák és egy minta felépítés alapján összerakod a saját leveleid. Meg erre a 4.990 Ft-os feliratkozásra: https://passbalazs.hu/levelezz/ |