A feladó az egyik legfontosabb eleme a leveleknek.
Ez mindig saját név legyen vagy jó a brand név is?
Amikor egy feliratkozód szortírozza a leveleket, akkor elsősorban a feladó szerint teszi.
Ha a feladó alapján (el)ismer, szeret, kíváncsi rád, akkor valószínű megnyitja a leveled függetlenül a tárgymezőtől.
(Ez nem azt jelenti, hogy ebben az esetben nem kell jó tárgymezőt írnod!)
Alapvetően a feladó helyén szereplő márkaérték számít.
A leggyakrabban én ezeket a kombinációkat próbálom ki az ügyfeleknél:
1) Teljes név: “Nagy József”
Ezt abban az esetben érdemes használnod, ha van egy erős személyes márkád vagy alapvetően arra építesz a későbbiekben.
Nálam nem is volt kérdés, hogy ezt a verziót használom.
2) Keresztnév + Márka: “József | Márka”
A másik megoldás, ami a legjobban szokott működni.
Szinte minden webáruházas ügyfelemnél ezt a megoldást használjuk, hiszen ebben az esetben maga a márka a legfontosabb.
Keresztnévnek vagy a tulajdonos, vagy egy munkatárs nevét és személyiségét szoktuk használni.
3) Márka: “Márka”
A legkevésbé kedvelt formátum. Akkor lehet jó, ha nem tudsz vagy nem akarsz nevet és személyiséget rendelni a levelekhez.
Ez a formátum is működőképes, de a levelek ettől kevésbé lesznek személyesek, ami ronthat összességében a konverzión.
A levelezés alapvetése, hogy emberek küldenek egymásnak hasznos vagy szórakoztató információkat!
Amikor kapok egy márkanévvel feladott levelet és a végén a “csapat” köszön el tőlem ez a kép darabokra törik.
Az emberek szeretnek más emberektől levelet kapni.
Éppen ezért szerintem az első két variáció közül érdemes választanod.
Ha nem tudsz dönteni, akkor nyugodtan A/B tesztelheted a feladót is a tárgymező mellett.
Remélem hasznos volt,
Balázs