[EMAIL MARKETING RENDSZER]
Így építs az első pillanattól kezdve megtérülő email marketing rendszert!
Így építs az első pillanattól kezdve megtérülő email marketing rendszert!
5 lépéses rendszer
Az email marketing a vállalkozásod a leghatékonyabb csatornája lehet, ha a megfelelő alapokra építed fel!
A legnagyobb probléma, hogy jelenleg a vállalkozásod a legtöbb platformon csupán albérlő.
A közösségi média oldalaid, követőid, tartalmaid sosem lesznek a saját tulajdonodban.
Folyamatosan fizetned kell, ha azt akarod, hogy az üzeneted eljusson az emberekhez, ami a következő években egyre magasabb és magasabb költségeket jelent majd.
Azok a vállalkozók, akik a listaépítésbe fektetik a marketingköltésük egy részét, egy saját platformot építenek.
Ahol nem kell rettegni az algoritmusváltozásoktól, nem tűnnek el véletlenszerűen ezres nagyságban a követők és csoporttagok, ahol az organikus elérést nem csökkentik a végtelenségig.
A 2020-as év statisztikái szerint, az email marketingre fordított összeg átlagosan 38x-osan térül meg a vállalkozások számára.
Nem mellesleg a legolcsóbb organikus (ingyenes) elérést biztosítja a számodra, ami a közösségi média statisztikáival felmossa a padlót.
Építsd a szolgáltatásod olyan alapokra, amire bármikor támaszkodhatsz.
Egy ellenállhatatlan ajánlat a megfelelő embernek marketing nélkül is működni fog egy bizonyos szinten. Enélkül viszont költhetsz bármennyit és dolgozhatsz megfeszítve az eredmények nem fognak jönni.
A vállalkozásod nagyjából halálra van ítélve, ha “mindenkinek” tudsz segíteni.
Ha nincs egy részletes leírásod a tökéletes ügyfélről, akkor elvesztél.
Enélkül csak egy légüres térben fognak bolyongani az üzeneteid, amik senkit sem fognak megérinteni.
A közösségi média bejegyzéseid alig érnek el valakit, a hirdetéseid hidegen hagyják az embereket. Pedig tudom mennyi munkát raksz bele.
Legyen egy jól kidolgozott, átgondolt ideális ügyfél dokumentumod, mielőtt fejest ugranál a marketing zavaros vizébe.
Az ajánlatod létrehozásához ismerned kell a célközönséged valódi problémáit, vágyait.
Minden ügyfeled mérlegre fogja tenni az ajánlatod.
“Többet ér nekem ez, mint a pénz amennyit fizetek?”
Ha képes vagy 10x akkora értéket biztosítani az ügyfeleid számára, mint amekkora értékkel bír a kifizetett összeg, akkor nyert ügyed van.
Ha ezt nem sikerül megvalósítanod, vagy érthetően kommunikálni, akkor képtelen leszel értékesíteni a szolgáltatásod.
Hozz létre egy olyan szolgáltatást, amit nem lehet összehasonlítani mással és marketing nélkül is képes vagy értékesíteni.

Gyűjts olyan embereket a vállalkozásod köré, akik érdeklődnek a témád iránt.
A siker receptje: legyen egy automatikusan MINŐSÉGI érdeklődőket gyűjtő rendszered.
Nem tudok elképzelni olyan vállalkozást, ahol nincs szükség folyamatosan érdeklődőkre.
Ez jelenti az oxigént a vállalkozás számára.
Enélkül levegőért, vagyis vásárlókért fogsz folyamatosan kapkodni, ami nem a legideálisabb.
Minden sikeresen működő vállalkozás mögött egy tökéletesen összeállított érdeklődőszerző folyamat működik.
Ahelyett, hogy futni kellene az ügyfelek után, inkább válogatnak közülük.
Azonban érdemes elfelejtened azt a fals képzetet, hogy egy hatalmas listát kell építened.
A legtöbb szolgáltatás alapú vállalkozónak nincs szüksége hatalmas mennyiségre, sokkal inkább minőségre.

Amikor a Facebook hirdetésed segítségével megvásároltad valaki figyelmét, lehetőséged van kapcsolatot teremteni vele.
Egy friss feliratkozó nem ismer, nem bízik benned, nem ismeri a módszereid, sok esetben még a valódi problémájával sincs tisztában.
A feliratkozást követő 14 napban lehetőséged van megváltoztatni ezt.
[ Erre az 5 területre kell koncentrálnod, amikor egy új érdeklődő érkezik ]
1. Ismerjen meg téged szakmailag és emberileg.
2. Segíts felismerni a problémáit és annak hatásait az életére.
3. Mutasd be a módszert, amivel dolgozol.
4. Légy szakértője a témának.
5. Mutasd meg, hogy képes vagy megoldani a problémáját.

Ettől függetlenül a célközönségeden belül is hatalmas különbségek lesznek.
Néhányan készen állnak arra, hogy az ügyfeleid legyenek, néhányan inkább a hasznos tartalomra kíváncsiak.
Szükséged van egy kampányra, ahol a lehetőséget adsz azoknak az embereknek, akik valóban szeretnének még szorosabban kapcsolódni hozzád.
Számtalan eszközöd van erre.
[ Számtalan eszközöd van erre ]
1. Indíts egy kihívást, amire kizárólag az email listád tagjai jelentkezhetnek.
2. Készíts egy videósorozatot, amire szintén külön jelentkezni kell.
3. Tarts egy exkluzív webinárt a feliratkozóidnak.
4. Ajánlj fel hasznos, letölthető dokumentumot nekik.
Fontos, hogy akármelyik verziót is választod, a jelentkezés járjon elköteleződéssel.
Két megoldást is kipróbálhatsz:
1. Kérj érte egy nevetségesen alacsony összeget.
2. Kérj érte számodra hasznos információkat egy űrlap segítségével, amit idő és energia kitölteni.
Ezzel képes leszel a listád legaktívabb tagjait egy komolyabb elköteleződési szintre emelni, ami egyre közelebb van az értékesítéshez.

Jelenleg ők a vállalkozásod legértékesebb kapcsolatai, akik már megbíznak annyira benned, hogy kinyitották a pénztárcájukat vagy megadtak magukról hasznos információkat számodra.
Az értékesítés sikeressége azon múlik, mennyire ismered az emberek problémáit, vágyait és a saját szolgáltatásod.
[ Így csináld ]
– Mutass rá az olvasó fájdalompontjaira.
– Mutasd be milyen problémákat képes megoldani a szolgáltatásod az olvasó életében.
– Mutasd be az szolgáltatásod korábbi eredményeit.
– Sorakoztasd fel a korábbi ügyfél visszajelzéseket és írj esettanulmányokat.
Az értékesítési folyamatodnak megfelelően a levelek célja lehet egy értékesítési oldal, de akár egy időpontfoglaló is.
Neked csak annyi dolgod lesz, hogy új érdeklődőkkel töltöd fel a rendszert, a végén pedig ügyfeleket “vehetsz” ki.
[ A legjobb, hogy az egészet képes leszel automatizálni. ]
A rendszer képes megadni mindent, amire szolgáltató vállalkozóként vágyhatsz. Pénz, idő, elkötelezett ügyfelek.
[ A rendszer MIATTAD lesz sikeres! ]
A rendszer eredményessége attól függ, hogy mennyire sikerült valóban ellenállhatatlan ajánlatot és tökéletes célközönséget összeállítanod.
Ezen felül a tartalom minősége azon alapszik, hogy mennyire ismered valóban az emberek nyelvét, problémát, vágyait, hány sikeres ügyfeled van / volt.
Ezen felül azonban semmi sem szabhat határt a rendszernek.

Beszéljünk a vállalkozásodról?
Ha úgy látod, hogy a fent leírtakról érdemes lenne beszélnünk, akkor írj egy emailt.