Jelentkezz az ingyenes videós elemzésre!

[A RENDSZER, AMI KÉPES AUTOMATIKUSAN ÜGYFELEKET TEREMTENI]
Hogyan használd az email marketinget arra, hogy folyamatosan valódi érdeklődőket és első beszélgetéseket generálj automatikus üzenetekkel?
Elkötelezett érdeklődők e-mail marketing segítségével!
Szolgáltatás alapú vállalkozóknak.

Ha a szaktudásod értékesíted tanácsadóként, szakértőként…

…hadd mutassam meg neked az “EMA” módszert.

A stratégia segítségével kiszámíthatóan gyűjthetsz a vállalkozásod köré minőségi érdeklődőket, akikből automatikusan tudsz ügyfeleket létrehozni.

Erre az 5 lépésre van szükséged
[ I. LÉPÉS ]
Mielőtt bármi csinálnál, alkoss egy tökéletes célközönséget és egy ellenállhatatlan ajánlatot.
[ II. LÉPÉS ]
Gyűjts folyamatosan érdeklődőket a vállalkozásod köré, akikkel kommunikálhatsz.
[ III. LÉPÉS ]
Érd el, hogy az emberek bízzanak benned és szakértőként nézzenek rád.
[ IV. LÉPÉS ]
Különböztesd meg a legelkötelezetebb embereket, akik készen állank a közös munkára veled.
[ V. LÉPÉS ]
Értékesítsd a szolgáltatásod azoknak, akik már ismernek és bíznak benned.
[ ELSŐ LÉPÉS ]

Építsd a szolgáltatásod olyan alapokra, amire bármikor támaszkodhatsz.

Építsd a vállalkozásod magabiztos alapokra!
Egy ellenállhatatlan ajánlat a megfelelő embernek marketing nélkül is működni fog egy bizonyos szinten. Enélkül viszont költhetsz bármennyit és dolgozhatsz megfeszítve az eredmények nem fognak jönni.
Tökéletes ügyfél & Ellenállhatatlan ajánlat
[ Tökéletes ügyfél ]

A vállalkozásod nagyjából halálra van ítélve, ha “mindenkinek” tudsz segíteni.

Ha nincs egy részletes leírásod a tökéletes ügyfélről, akkor elvesztél.

Enélkül csak egy légüres térben fognak bolyongani az üzeneteid, amik senkit sem fognak megérinteni.

A közösségi média bejegyzéseid alig érnek el valakit, a hirdetéseid hidegen hagyják az embereket. Pedig tudom mennyi munkát raksz bele.

Legyen egy jól kidolgozott, átgondolt ideális ügyfél dokumentumod, mielőtt fejest ugranál a marketing zavaros vizébe.

[ Ellenállhatatlan ajánlat ]

Az ajánlatod létrehozásához ismerned kell a célközönséged valódi problémáit, vágyait.

Minden ügyfeled mérlegre fogja tenni az ajánlatod.

“Többet ér nekem ez, mint a pénz amennyit fizetek?”

Ha képes vagy 10x akkora értéket biztosítani az ügyfeleid számára, mint amekkora értékkel bír a kifizetett összeg, akkor nyert ügyed van.

Ha ezt nem sikerül megvalósítanod, vagy érthetően kommunikálni, akkor képtelen leszel értékesíteni a szolgáltatásod.

Hozz létre egy olyan szolgáltatást, amit nem lehet összehasonlítani mással és marketing nélkül is képes vagy értékesíteni.

“Balázs az a kivitelező, aki az UVF képzésen tanultakat azonnal átültette a gyakorlatba!”
Domán Zsolt
[ MÁSODIK LÉPÉS ]

Gyűjts olyan embereket a vállalkozásod köré, akik érdeklődnek a témád iránt.

Gyűjts érdeklődőket a vállalkozásod köré!
A siker receptje: legyen egy automatikusan MINŐSÉGI érdeklődőket gyűjtő rendszered.
Hasznos tartalom
Nem tudok elképzelni olyan szolgáltatás alapú vállalkozást, ahol nincs szükség folyamatosan érdeklődőkre.

Ez jelenti az oxigént a vállalkozás számára.

Enélkül levegőért, vagyis ügyfelekért fogsz folyamatosan kapkodni, ami nem a legideálisabb módja a vállalkozásnak.

Minden sikeresen működő vállalkozás mögött egy tökéletesen összeállított érdeklődőszerző folyamat működik.

Ahelyett, hogy futni kellene az ügyfelek után, inkább válogatnak közülük.

Azonban érdemes elfelejtened azt a fals képzetet, hogy egy hatalmas listát kell építened.

A legtöbb szolgáltatás alapú vállalkozónak nincs szüksége hatalmas mennyiségre, sokkal inkább minőségre.

A leghatásosabb érdeklődőszerző eszközök:
Így gyűjthetsz a legegyszerűbben, minőségi érdeklődőket a vállalkozásod köré.
[ Webinárium ]
Egy 60 – 90 perces online, élőben közvetített előadás.

 

[ Videó sorozat ]
Néhány részes értékadó előre felvett videó.

 

[ Letölthető hasznos tartalom ]
Értéket adó részletesebb e-könyv vagy egy konkrét PDF dokumentum. 

 

[ Kihívás ]
Egy konkrét problémát megoldó, a résztvevőt mozgosító esemény sorozat.

 

[ Kitöltendő teszt ]
Egy a kitöltőnek is hasznos eredményt biztosító kérdőív.

 

“10 éve keresek olyan marketing szakembert, mint Balázs”
Balatoni Péter
[ HARMADIK LÉPÉS ]
Két dologra van szükséged: bizalom és szakértői státusz.
Egy új feliratkozónak arra van szüksége, hogy egy megbízható szakértő küldjön neki üzeneteket, ami segít neki megoldani a problémáit vagy elérni a vágyait.
Bizalom & Szakértői státusz
Ügyfél csakis olyan feliratkozókból lesz, aki elkezd benned megbízni és szakértőnek lát a saját területeden.

Amikor a Facebook hirdetésed segítségével megvásároltad valaki figyelmét, lehetőséged van kapcsolatot teremteni vele.

Egy friss feliratkozó nem ismer, nem bízik benned, nem ismeri a módszereid, sok esetben még a valódi problémájával sincs tisztában.

A feliratkozást követő 14 napban lehetőséged van megváltoztatni ezt.

[ Erre az 5 területre kell koncentrálnod, amikor egy új érdeklődő érkezik ]

1. Ismerjen meg téged szakmailag és emberileg.

2. Segíts felismerni a problémáit és annak hatásait az életére.

3. Mutasd be a módszert, amivel dolgozol.

4. Légy szakértője a témának.

5. Mutasd meg, hogy képes vagy megoldani a problémáját.

 

“Folyamatosan fejlődik a vállalkozásunk, köszönhetően Balázsnak is. Kiváló szakember, mindenkinek csak ajánlani tudom!”
Lippai Gábor
[ NEGYEDIK LÉPÉS ]
Kvalifikáld a feliratkozóid!
Érdeklődő és érdeklődő között hatalmas a különbség.
A legértékesebb érdelődőid
Az érdeklődőszerzés során figyelned kell arra, hogy valóban a célközönséged figyelmét vásárold meg.

Ettől függetlenül a célközönségeden belül is hatalmas különbségek lesznek.

Néhányan készen állnak arra, hogy az ügyfeleid legyenek, néhányan inkább a hasznos tartalomra kíváncsiak.

Szükséged van egy kampányra, ahol a lehetőséget adsz azoknak az embereknek, akik valóban szeretnének még szorosabban kapcsolódni hozzád.

Számtalan eszközöd van erre.

[ Számtalan eszközöd van erre ]

1. Indíts egy kihívást, amire kizárólag az email listád tagjai jelentkezhetnek.

2. Készíts egy videósorozatot, amire szintén külön jelentkezni kell.

3. Tarts egy exkluzív webinárt a feliratkozóidnak.

4. Ajánlj fel hasznos, letölthető dokumentumot nekik.

Fontos, hogy akármelyik verziót is választod, a jelentkezés járjon elköteleződéssel.

Két megoldást is kipróbálhatsz:

1. Kérj érte egy nevetségesen alacsony összeget.

2. Kérj érte számodra hasznos információkat egy űrlap segítségével, amit idő és energia kitölteni.

Ezzel képes leszel a listád legaktívabb tagjait egy komolyabb elköteleződési szintre emelni, ami egyre közelebb van az értékesítéshez.

 

Balázs kreatív, hihetetlenül gyorsan látja át a feladatokat és irányítja a munkát.
Balatoni-Huber Vera
[ ÖTÖDIK LÉPÉS ]
Mutasd meg miben tudsz segíteni!
Dolgozz együtt olyan ügyfelekkel, akik elkötelezettek a munka iránt és 100%-ig megbíznak benned.
Értékesítés
Az email közösséged elkötelezett tagjainak itt az ideje, hogy részletesen elmond, miben is tudsz nekik segíteni.

Jelenleg ők a vállalkozásod legértékesebb kapcsolatai, akik már megbíznak annyira benned, hogy kinyitották a pénztárcájukat vagy megadtak magukról hasznos információkat számodra.

Az értékesítés sikeressége azon múlik, mennyire ismered az emberek problémáit, vágyait és a saját szolgáltatásod.

[ Így csináld ]

– Mutass rá az olvasó fájdalompontjaira.

– Mutasd be milyen problémákat képes megoldani a szolgáltatásod az olvasó életében.

– Mutasd be az szolgáltatásod korábbi eredményeit.

– Sorakoztasd fel a korábbi ügyfél visszajelzéseket és írj esettanulmányokat.

Az értékesítési folyamatodnak megfelelően a levelek célja lehet egy értékesítési oldal, de akár egy időpontfoglaló is.

 

A rendszer segítségével a vállalkozásod végre szárnyalhat.
A módszerrel képes leszel folyamatosan elkötelezett ügyfeleket teremteni a szolgáltatás alapú vállalkozásod számára.

Neked csak annyi dolgod lesz, hogy új érdeklődőkkel töltöd fel a rendszert, a végén pedig ügyfeleket “vehetsz” ki.

A legjobb, hogy az egészet képes leszel automatizálni. ]

A rendszer képes megadni mindent, amire szolgáltató vállalkozóként vágyhatsz. Pénz, idő, elkötelezett ügyfelek.

 

Neked való az EMA stratégia?
Ha coach, tanácsadó vagy mentor vagy és személyesen segítesz, online kurzusokat készítesz, programokat indítasz, gond nélkül beépítheted a rendszert a vállalkozásodba.

[ A rendszer MIATTAD lesz sikeres! ]

A rendszer eredményessége attól függ, hogy mennyire sikerült valóban ellenállhatatlan ajánlatot és tökéletes célközönséget összeállítanod.

Ezen felül a tartalom minősége azon alapszik, hogy mennyire ismered valóban az emberek nyelvét, problémát, vágyait, hány sikeres ügyfeled van / volt.

Ezen felül azonban semmi sem szabhat határt a rendszernek.

 

Felvettem egy videót a vállalkozásdról!

Jó, igazából még nem vettem fel, de…

A videós elemzés során az általad megadott információk alapján felkeresem a vállalkozásod és elmondom a gondolataim, amit rögzítek és elküldöm neked.