ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Hogyan írj érdekes, izgalmas és figyelemfelkeltő tárgymezőt?

Amikor megnyitod az email fiókod főként két dologra koncentrálsz.

Az egyik a feladó neve, a másik pedig a tárgymező.

Hogy melyik, milyen arányban járul hozzá a megnyitáshoz az jó kérdés.

Én kezdetben mindig azt mondtam, hogy a tárgymező a legfontosabb, viszont azt tapasztalom, hogy a feladó neve legalább annyira hangsúlyos a “megnyitom vagy nem” döntésnél.

Azok a tárgymezők, amik nem ütik át az ingerküszöböd, vagy az agyad nem látja, hogy miért is érné meg erre a levélre időt és energiát szánni, elbuknak.

A leveled a kukába landol, vagy a később elolvasom kategóriába, ami kb. ugyanazt jelenti.

Nézzük, hogyan tudod ezt elkerülni.

Akárhány tárgymezőt tesztelek mindig azt látom, hogy a legjobban azok teljesítenek, amelyek röviden összefoglalva a levél tartalmát tesznek egy nagy ígéretet.

Itt van ehhez négy sablon, amit csak ki kell egészítened és nagyjából teljesíted is ezeket a feltételeket:

  • Hogyan [érj el valamit] még akkor is, ha [kifogás]
  • Ha [ez vagy], akkor [elérheted ezt az előnyt]
  • Hogyan [érj el előnyt] [x idő alatt vagy x lépésben]
  • Így lehetsz te is [vágyott állapot]

A legfontosabb, hogy ismerd a célközönséged vágyait, kifogásait, problémáit és ezek a tárgymező aratni fognak.

A sablonok nem mindig alkalmasak azonnal tárgymezőnek, hiszen általában túl hosszúak, úgyhogy át kell őket alakítani:

Hogyan érj el 40%-os megnyitási arányt még akkor is, ha nem vagy rutinos szövegíró?”

Ez így 84 karakter és 14 szó, ami túl hosszú.

A legjobb, ha kb. 40 karakter és 5-6 szó körüli tárgymezővel küldöd ki a leveled.

“40%-os megnyitási arány szövegírói rutin nélkül”

Ez már csupán 47 karakter és 6 szó, ami már jobban hangzik.

Nincs varázslat, titok, trükk, vagy bármi egyéb.

A lényeg, hogy 5-6 szóban írd le, hogy miért érdemes foglalkoznom a leveleddel és mit nyerek az elolvasásával.

Remélem hasznos volt,
Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu