Tudom, hogyan tudsz több pénzt csinálni a leveleiddel. Az elmúlt napokban beszéltem egy új érdeklődővel, aki jéghegynek vezeti a bizniszét. A jéghegy előtted is ott van, kérdés mikor veszed észre. Ez a levél felmászik helyetted az árbóckosárba körbe néz és megmutatja, hogyan tudod elkerülni az ütközést és pénzt csinálni a leveleiddel. A sztori: Az érdeklődő egy “jól megy” vállalkozást vezet, legalábbis abból, amit elmondott ez jött le. Nem kerül be a 100 leggazdagabb magyar közé, nem furikázik luxusautóval, de átlagon felül életet él. A bevétel döntő része fizetett hirdetésből érkezik egy előfizetéses termékre. Úgy gondolta itt az idő függetlenedni és a hirdetési költségek emelkedése nélkül elkezdeni skálázni a bizniszt. Elmondta, hogy az email marketing nem igazán működik náluk, pedig több alkalommal neki futottak már. Kapva az alkalmon, gyorsan elkezdtem faggatni. A lényeg ez volt: A lista értékes része, vagyis akiket előfizetővé lehet tenni, azokból az emberekből állt, akik egy próbaidőszak után nem fizettek elő, vagy korábban előfizettek, de aztán lemondták. A tulaj áradozott arról, hogy ez mennyire jó lista. Én nem voltam elájulva. Nem mondom, hogy lehetetlen, de miért lenne jó egy lista azokkal az emberekkel, akik már egyszer nemet mondtak? Innen jött a Tinder az exeiddel gondolat és egy zseniális szövegíró technika, amit Dan Kennedytől tanultam: Ha foglalkoztál már szövegírással, halhattál arról, hogy a cuccod tulajdonságait előnyökké kell változtatnod, majd ahhoz érzelmeket kapcsolnod. (Erről még sokszor fogsz hallani tőlem.) De merészkedjünk mélyebb vízekre. Léptessük a leveleid a “hoztak néhány konverziót” kategóriából a “le kell állítani a kampányt, mert kifogytunk / tele vagyunk / nincs több kapacitásom” kategóriába. Ez csak akkor fog menni, ha az olvasó minden felmerülő kifogására már előre választ adsz. Mielőtt kiküldenéd a következő leveled írd össze az összes létező kifogást, amit fel tudsz hozni a cuccod ellen. Kezdetben bőven elég, ha csak átgondolod, de a legjobb, ha vannak konkrét visszajelzéseid. (Egy “miért nem vásároltál” kampányról korábban már írtam egy levelet, amit itt vissza tudsz olvasni: „Másold le ezt a kampányt!”) Jöjjön az a rész, ami miatt nyugodtan alszom. *PÖLÖ* Egy futó projektnél komolyabb elköteleződést kérünk a feliratkozóktól. Fél éves mentorprogramot adunk el, ami 700k-ba kerül. Olyan leveleket pattintottunk össze, ami meggyőzi a feliratkozókat, hogy érdemes ennyit kifizetni érte. Beszéltem a salesel, akik a “nincs ennyi időm” kifogással találkoznak a legtöbb esetben. (A 6 hónap alatt 12 teljes napot rá kell szánnod és személyesen megjelenned.) Elkezdtem “kifogás kártyákat” készíteni a következő kampányhoz. Nem árulom el az összeset, de az egyik: “Az ország másik végében élek és nem akarok ennyit utazni” Ezt és az ehhez hasonló kifogásokat tudjuk termék és szöveg szinten is kezelni. Például létrehoztunk egy kisebb, “levelező tagozatot”, ami nem igényel személyes jelenlétet. – termék szint A levelekbe pedig központi szerepet kap az a tulajdonság, hogy szállást és étkezést biztosítva van a résztvevőknek minden személyes alkalommal. – szöveg szint Ebből aztán előnyt csinálunk, amihez érzelmet kapcsolunk: Szállítás biztosítunk → A képzési nap után merev lábakkal és sajgó fenékkel állsz fel a székből, de ahelyett, hogy beülnél a kocsiba és fáradtan órákat vezetél hazáig, csak felsétálsz a szobádba, veszel egy jóleső zuhanyt, lejössz vacsorázni és reggel kipihenten indulsz haza. Kezdd el használni a technikát és az idő, amit erre a levélre szántál, az idei legjobb befektetésed lesz. |
ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!
Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!
Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:
Tindereznél az exeiddel?

Pass Balázs
hello@passbalazs.hu
Érdekel a közös munka?
Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/
Több ilyet olvasnál?
Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:
Levelezz!
5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.
Kapcsolat: