ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Öngyilkos stratégia egy sikeres kampány után

Képzeld, egy keddi nap születtem.

 

Ma meg pont kedd van.

 

Miután megírtam neked, hogy egy elsőre sikeres kampány miért nem működik már ugyanazzal az ajánlattal másodjára is, biztos kiszámolom hány hetes vagyok pontosan.

 

De ennél talán egy icipicit fontosabb, hogy itt a heti KérdezzKedd “tökömtudja” hányadik száma. – tervezem őket megszámozni

 

A mai kérdést Melindának köszönheted:

 

“Egy jól futó kampányunk miért nem hozott eredményt másodszorra?”

 

Idén vittem egy király projektet.

 

Volt több is, de érted.

 

Ebben az volt igazán különleges, hogy a legkisebb listával itt kellett dolgoznom. A memóriám gatya, de kb. 300 feliratkozója volt az ügyfélnek.

 

Az ajánlat viszont elég jó volt ahhoz, hogy igent mondjak az együttműködésre.

 

Tudást adtunk el pár tízezer forintért.

 

Mielőtt folytatom…

 

Kíváncsi vagy milyen tárgymező felépítés hozott 50% megnyitási arányt ennél a kampánynál?

 

Ha nem, akkor ugord át ezt a részt vagy mittomén.

 

Ha azt hiszed [a célközönség vágya] nehéz / lehetetlen / bonyolult, olvasd el ezt

 

Csak helyettesítsd be a feliratkozóid vágyát és küldj vele egy levelet. – majd írd meg mi lett az eredmény

 

pölö: 

 

“Ha azt hiszed gyerek mellett lehetetlen lefogyni, olvasd el ezt”

“Ha azt hiszed listát építeni nehéz, olvasd el ezt”

 

A kampány rohadt jól ment és végül 20 új ügyféllel zártunk, ami azt jelenti, hogy a teljes lista 6,66666667%-át konvertáltuk az első kampánnyal.

 

KÚÚÚL.

 

Hogyan tovább?

 

A legtöbben rábólintanak az öngyilkos stratégiára:

 

“Adjunk rengeteg értéket és ismételjük meg a kampányt!”

 

Szinte biztos vagyok benne, hogy Melinda problémája is itt gyökeredzik.

 

Az első kampány óta nincsenek, vagy csak minimális számú új feliratkozó van.

 

A lista le van aratva, új magok meg nem lettek vetve. Aztán a második kampány már a szkeptikus feliratkozókat akarja meggyőzni, akik már egyszer nemet mondtak.

 

Mi learattuk a 300 feliratkozót. A következő lépés a brutál listaépítés. Aztán lehet ismételni.

 

Nem a kampánnyal van a baj.

 

A listával.

 

Egy sikeres kampány után, hozz új neveket a listára, legyen egy király üdvözlő sorozatod, aztán ismételd meg a kampányt.

 

– Balázs

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu