ÍRD MEG A VÁLLALKOZÁSOD
EDDIGI LEGJOBB HÍRLEVELÉT!
Aztán vedd elő a felépítést újra, meg újra, és csinálj rekordbevételt a leveleiddel.
Itt egy visszajelzés arról a 4 órás, budapesti workshopról, ahova el akarsz jönni:
“Végre nem egy közhelyeket puffogtató workshop, ahol megtanultam olyan szexi hírlevelet írni, amit én magam is szívesen olvasnék.” – Tőzsér András
Legalábbis, ha bevételt akarsz csinálni a hírleveleiddel, miközben a feliratkozóid fanatikusan rajonganak érted, akkor jönni akarsz, mert az Írd meg! workshopon:
Megtanulsz hírlevelet írni,
ami szórakoztat, edukál és ELAD!
Eskü nem akarok kötekedni.
De kitől akarsz megtanulni e-maileket írni?
Attól, aki az elmúlt másfél évben kipréselt magából összesen 2-3 levelet, vagy aki 112 hete ír megszakítás nélkül egy heti levelet?
Amikor ezt az oldalt összerakom, épp 112 hete írom a cikkterjedelmű, szakmai körökben szinte fogalommá vált, *HÁRDKOR* keddi leveleim. Amúgy megjelent 3 nyomtatott hírlevelem, és ez lesz az 5. workshop, amit tartok a témában.
Összesen 222 levelet küldtem a saját feliratkozóimnak, és kb. 1500 megírt levélnél járok, ha a partnereimnek írtakat is beleszámolom az elmúlt 2 évből.
A jelenlegi ügyfeleimnek – akik havonta sokszázezret fizetnek nekem – átlagosan 24 hónapja írok, és ha a levelek nem hoznának hónapról, hónapra pénzt, valószínű nem dolgoznánk együtt ennyi ideig.
Egyébként llandó teltház van, és most is 8 vállalkozás van várólistán, akik velem akarnak dolgozni.
Ez meg egy kép rólam, a workshop után:
“Picit dolgoztam a levélen, aztán kedden kiküldtem. Eredmény? Dőltek a megkeresések, brutál erős hetünk van ezen a fronton. És penge visszajelzések is jönnek, ennyi választ nem kaptam még hírlevélre. Többek között ennek is köszönhetően összehoztuk az eddigi legerősebb hetünket bejövő lead szám szempontjából.” – Müller Péter
A felépítést, és a logikát – amit a workshopon kapsz – nem kell visszaadnod az ajtóban. Hazaviszed, és utána minden leveled így írod majd!
Kábé ezeket az elemeket építed be a leveledbe:
- Hogyan verd meg az első mondatoddal a “Kedves Béla” típusú, marketingtől bűzlő leveleket, amit valamiért a hazai piac egyszerűen képtelen elengedni?
- Érd el, hogy a feliratkozó, aki csak bele akart pillantani a leveledbe, aztán minél gyorsabban törölni, félretegyen mindent, és hosszú percekig csak veled foglalkozzon?
- Így állítsd magad mellé az olvasót, és csinálj belőle cinkos- vagy sorstársat, hogy ne te legyél a “csúnya, gonosz vállalkozó”, aki csak el akar adni valamit!
- Tedd meg a legnagyobb, betartható ígéretet, majd támaszd alá ezekkel a hitelesség elemekkel, hogy az olvasód bízzon benned.
- Megmutatom, hogyan tudsz olyan szórakoztató és hasznos levelet küldeni, ami még el is ad.
- Hogyan tudsz határozottan, de cseppet sem “nyomulósan” sürgetni valakit, hogy vegye meg a cuccod?!
- Hogyan írd meg 2 perc alatt, a szinte mindig legjobb megnyitási arányt hozó tárgymezőt?
- Megírunk egy utóirat részt, ami miatt elolvassák az egész leveled.
- Hogyan tudod végig fenntartani az olvasód figyelmét, akár egy 1.000 szavas, hosszú levélben is?
- Mitől lesz életteli teli a leveled, amit öröm olvasni?
- Minden megírt elemet élőben kommentelek neked a közös doksiban, amiben dolgozol.
“Legjobb workshop élményem volt az elmúlt 5 évből. Ezen a workshopon nem az van, hogy elmegy egy nap a munkaidőből. Tanultam egy csomót, és összeraktam egy levelet, amit hallgattam volna, bénábban és lassabban írtam volna meg. A kapott sablonnal meg annyi ilyen levelet írok, amennyit akarok. Ha most lenne egy teljesen új kampányom, elmennék a következőre is. Az biztos, hogy egy bizniszben sok változó van, a sales levél az egyik. De a workshoppal biztos lehetsz benne, hogy ez rendben van.” – Mester Tomi
Nem egy előadáson fogsz ásítozni,
miközben kiesik egy teljes munkanapod!
Konferenciákon – meg workshopnak hazudott előadásokon – unatkozó vállalkozók *csekkolgatják* az e-mail fiókjukat, mert nem akarnak kiesni egy teljes napra a munkából.
Én sem, meg te sem szereted az ilyet.
Ez a workshop ugyanúgy munkanap.
Ha bevételt akarsz, ígyis úgyis meg kell írnod a leveled.
Csak a workshop nélkül halogatod, és valószínű nem is tudod olyan jól megírni.
Itt nem lesz “előadás”. Nem állok ki szerepelni, nem pofázom végig a négy órát az írásról. Ez tényleg egy workshop, amin csattognak a billentyűk. Dolgozni jössz. Írni.
Első körben az egymásra épülő elemeket fogod megírni külön külön. Mindig mondom majd épp mit, miért írunk le, hogyan tudod jól elkezdeni stb.
Közben folyamatosan figyelem a doksit, amiben dolgozol, és ott, élőben jelzek vissza a szövegedre. Azonnal tudod majd javítani, tudsz kérdezni.
Előre szólók, kötekedős leszek. De csak a leveled, meg a bevételed miatt.
Eddig mindenki egy kb. 80%-ra megírt levéllel ment haza, amit otthon egy utolsó átírás után ki is küldhetett.
“Egy-egy sales levél vagy landing írása előtt előveszem a sablonodat és aszerint a struktúra szerint elkezdem összeírni a dolgokat, ahogy a workshopon is csináltuk. Tehát összességében nekem a legnagyobb hozzáadott értéke, hogy bármikor amikor elakadok egy sales szöveggel, akkor tudom, hogy csak elő kell vennem a doksidat és máris elindul a gondolat cunami, ami aztán annyira beránt, hogy a kínlódás hirtelen átvált egy flowba és pár óra múlva ott van előttem egy szöveg, amit alig várom, hogy élesítsek / kiküldjek. Az élőben rész szerintem azért tudott jól működni, mert bármikor odafordulhattam segítségért hozzád, illetve tökjó volt az is, hogy a többi csoporttag is segített ötleteléssel egymásnak.” – Diószegi Dániel
A korábbi résztvevők így reagáltak a helyszínre:
“AZTA K*RVA, EZ ROHADT JÓ!”
Erre a teraszra tudsz kicsit kimenni, átgondolni a dolgaid, inni egy kávét, szívni egy ci… FRISS LEVEGŐT! 😀
Itt meg megírod az eddigi legjobb hírleveled.
A hely technikailag tökéletes. Az előző 4 workshopot is itt tartottam, mindig minden rendben volt. Lesz bekészítve egy kis rágcsi, pogi, kávé, víz.
Ez a cím, ide jössz majd: 1027 Budapest, Csalogány u. 55. VI. emelet, 5. ajtó (Patent Budapest)
“A workshopon tanult formulát azóta használtam mindenre IS, legyen az sales levél, landing szöveg, Facebook hirdetés. Persze tettem hozzá, vettem el belőle, mindig az adott célnak megfelelően. De valakinek, aki hozzám hasonlóan akkor érzi komfortosan magát, ha átlátható keretek között alkothat, egy kincs az a módszertan, amit felvázoltál. (A füzetem belső oldalára fel van írva az a felépítés, amit tanítottál, hogy ne legyen olyan váratlan szitu, amikor ne tudnék bármikor egy jól érthető vonalvezetőhöz nyúlni.) így közösen, egy érthető rendszerben megírni egy levelet, landinget, értékesítési szöveget egy szakértővel, felér vagy 4-5 szakmai könyvvel szerintem kapásból. Az, hogy kvázi beleláthatunk egy szövegíró agyába a bemutatott folyamatain, visszajelzésein keresztül, többet ad, mint ezer promptolt gpt szöveg. – Rönky Áron
“Balázsom, mi van, ha nekem nem jön be a cucc,
vagy nem tudom megírni a levelem?”
A workshop után félrehívsz, és választhatsz: szkander, vagy futóverseny, a győztesé a pénz.
Amúgy semmi para. Az elmúlt 4 alkalommal, mindenki imádta a cuccot és egy kb. 80%-os levéllel távozott. De ha neked valamiért nem jön be, vagy nem sikerül csak szólsz, és visszautalom a pénzed. Nem kell ott, mert az ciki. Másnap írsz egy levelet, és kész. Repül a sztornó számla, a Stripe-on meg nyomok egy visszatérítést.
“Ha elmész, kapsz egy szuper felépítést és olyan szemfelnyitó kommenteket a leveléhez, amikből sokat tanulhatsz és sok pénzt szerezhetsz. A kapott kommentekből, és javaslatokból sokat tanultam. Azóta is használom a workshopon kapott gondolkodásmódot, szóval fixen megérte.” – Tóth Géza
Egy levéllel, vagy egy kampánnyal keresed meg a workshop árának többszörösét? Fogalmam sincs.
Nem tudom mennyit kampányolsz, mekkora listád van, mennyi levelet küldesz, mennyibe kerül a cuccod, mekkora profit rátával dolgozol.
Az biztos, hogy a legutóbbi Írd meg! workshop 2023. december 8-án volt.
Ez nem egy szanaszét járatott workshop, amire “majd elmegyek a jövő héten”.
Azt sem tudom pontosan, hogy mennyit pénzt csináltál volna a leveleiddel az elmúlt 4 hónapban, ha ott vagy az előző workshopon.
Mi most (április 7-én) zártunk le egy kampányt, ahol 8 levelet küldtünk ki egy kb. 10 ezer fős listának. Egy totál új, előfizetéses cuccot adtunk el, amihez 67 ember csatlakozott. Csak az első befizetésekkel kerestünk 2.493.950 Ft-ot.
Ez 311.743 Ft bevétel levelenként.
De más piacokon, más termékekkel is működik:
Válaszd ki a jegyed, töltsd ki az űrlapot és…
Írd meg mindössze 4 óra alatt
a vállalkozásod legjobb hírlevelét!
Dátum: 2024. április 26. (péntek)
Időpont: 09:00 – 13:00
Helyszín: Budapest, Csalogány u. 55.
Jelentkezni 2024. április 21. (vasárnap) 23:00-ig tudsz:
WORKSHOP JEGY
+ Levelezz 1 – Hogyan írj jó bemutatkozó sorozatot? (19.990 Ft)
+ Levelezz 2 – Változtasd éhes tömeggé a listád, akik nyálcsorgatva várják a következő kampányod! (19.990 Ft)
+ Levelezz 3 – Kampány, amitől jól lakik a kecske, és a káposzta is megmarad! (19.990 Ft)
+ Éves előfizetés a nyomtatott hírlevélre. Idén még 3 szám jön ki. Mindent elküldöm neked. (59.970 Ft)
+ A workshop után otthon véglegesített leveled átnézem, végig kommentelem.
119.940 Ft bónusszal:
bruttó 99.990 Ft
(78.732 Ft + áfa)