A P Á D É K
szerint több bevételt érdemelsz, ezért 1 óra 37 perc 28 másodpercben megtudod tőlük:
HOGYAN ADJ EL MAGASABB ÁRAKON
még akkor is, ha a konkurenseid szerint ez lehetetlen
Pass Balázs és Vavrek Balázs hallgatható mentorálásának 2. alkalma közben erre gondolsz: „Wow, ezzel soktízmilliós kampányokat fogok csinálni. Csak ebből az alkalomból összerakhatnának egy több százezer forintos tréningnapot, ők mégis ideadják mindössze…”
(2 perc múlva hallgatod is)
MENNYI ÉRTÉKET KAPSZ MAGYARORSZÁG 2 (TALÁN) LEGKERESETTEBB REKLÁMSZÖVEGÍRÓJÁTÓL?
„Van egy cuccom, amit el akarok adni, de az a helyzet, hogy drága. A többiek nem ennyire jók, silányabb minőségben dolgoznak vagy nincs ekkora tapasztalatuk, de olcsóbbak. Mit lehet ilyenkor csinálni?”
– így indul a 97 perc 28 másodperces alkalom, melyből megtudod:
- Miért ne gondolj magadra szövegíróként (ha szövegíró vagy) – és milyen pozíciót harcolj ki magadnak a projekteknél? (0:38)
- Ez a bizonyos piaci helyzet árversenyre szoríthat, ha nem véded ki (01:11)
- Ezért harmatgyenge és hatástalan az a szöveg, hogy „drága, de minőségi” (2:00)
- A kedvenc előadódon keresztül megérted, hogy milyen visszajelzésekre TILOS hallgatnod (és stratégiai döntést alapoznod) (2:40)
- Az árazással kapcsolatos félelmeid VALÓDI OKAI (és a megoldásuk) (3:29)
- Mikor elég a jobb szöveg a magasabb ár igazolására? (4:00)
- Így kényszeríti árversenyre a béna kommunikáció még a prémium termékeket is… és tesz árérzékennyé egyébként nem árérzékeny vevőket. (5:30)
- A „mágikus pillanat”, amikor a magasabb árú termék átváltozik a legjobb ár-érték arányú választássá (6:12)
- „Addig drága a cuccod, amíg __________” (válasz 6:35-től)
- Amíg ezt a stratégiai hibát elköveted, addig az egész világ „árérzékeny” lesz (7:11)
Kezdőbarát & hatékony szövegírói technika az ár-érték arány (termékfejlesztés nélküli) növelésére (8:30)
- Hormozi „értékképlete” megmutatja, hogy miért tűnik néha a rosszabb termék jobb vételnek (iszonyatos mennyiségű pénzbe kerül, ha ezt nem tudod) (9:44)
- A kötelező házi feladat, ha nem akarsz árversenyezni (11:28)
- A 2 ok, amiért fölösleges azt mondani bármire, hogy „minőségi”, „prémium” vagy „olasz gyártmány” (és amit HELYETTE csinálj) (12:05)
- A röhejesen egyszerű módszer a hatékony minőségkommunikációra (amit a magyar cégek 90%-a mégsem ismer és mégsem használ) (13:44)
- Még a portás is röhögve lemásolja az értékajánlatod, ha az csak ennyiből áll (14:30)
- Ezért nem jelent versenyelőnyt a prémium (15:00)
- A szövegírói technika, amivel HITELESEN tudod szétporlasztani az árat (sokan használják, de a profiknak van egy trükkjük, amit megtudsz 16:02-nél)
- Hogyan tudod átélhetővé tenni azt, amiről az emberek azt gondolják, hogy velük úgysem történhet meg? (Példa 18:32-nél)
- Hogyan számszerűsíts „számszerűsíthetetlen” költségeket? (20:00)
Hogyan használd a fájdalmat arra, hogy összehasonlíthatatlanná tedd a terméked? (Etikus, legális, barátságos. Példával 22:30-tól)
- Az első lépés az ár és érték szétválasztásához az, ha ezt megérted (24:30)
- Így növeld az észlelt értéket pusztán azzal, hogy a jó kérdéseket teszed fel (24:49)
- Mit tegyél, ha 15%-kal olcsóbban adja a konkurensed szinte ugyanazt, és a szöveg már nem elég? (26:50)
- Az Amazon és az Alza értékajánlata, amivel tarolni tudnak az árösszehasonlítós-árversenyes piacon (SEMMI KÖZE AZ ÁRHOZ, te is átveheted) (29:35)
- Befektetésmentes értéknövelési stratégia, ha nem tudsz (vagy nem akarsz) terméket fejleszteni (Példával 30:10-nél)
- Hogyan válik piacképessé egy termék attól, hogy 15 méterrel arrébb viszed? (A példa 32:15-től)
- Hogyan tudsz kiszállni a megnyerhetetlen versenyekből és lehetetlen pozicionálásokból (és átkerülni egy olyanba, ahol szinte nincs versenytársad)? (35:00)
- Hogyan keress szövegíróként vagy marketingesként több pénzt annál, mint amit most belepirulás nélkül el tudsz képzelni (36:02)
- Ha szeretnél 40-50e Ft-os havidíjak HELYETT 500 000 Ft körüli díjazást, akkor első körben ezt vizsgáld meg (38:00)
Rém egyszerű technika, amitől remegni szoktak a vállalkozók (egészen addig, amíg rengeteg pénzt keresnek vele) (40:20)
Számolod, eddig mennyi értéknél járunk? Kapsz még bőőőőőven:
- Miért veszélyes üzletileg, ha az ügyfél nem tőled tudja meg, hogy vannak olcsóbb opciók? (41:15)
- Hogyan tudod prezentálni a drágább ajánlatod tenyérbemászó saleses dumák NÉLKÜL (mégis hatékonyan)? (44:00) (Ez az egy pont megéri a teljes vételárat)
- Az ajánlatprezentálási stratégiád felépíti vagy romba dönti a hitelességed (45:00)
- Ha rohadtul unod, hogy a profik a hátad mögött röhögnek a bénácska landing copydon, akkor hallgasd meg 47:30-nál, hogyan tudod jól megírni az „ez nem neked való, ha” szekciót
- Pass Balázs egyik kedvenc szövegírói technikája (48:40)
- Hogyan oldd meg azt a problémát, hogy a prémium termékvonalad ne silányítsa el a középáras termékeidet? (52:00)
- Így tegyél racionalitást az érzelmi döntések mögé (az elméletet már tudod, ez itt a gyakorlat) (53:00)
- Így tudsz rengeteg kárt okozni magadnak, ha ezt a jó szövegírói technikát rosszul használod (55:00)
- „Ez inkább hozzátartozik a (kisvállalkozói) márkádhoz, mint a szeretettel összerakott logód.” (De mi? TENGERNYI PÉLDA 57:10-től)
2025-ben átadott FRISS MAGYAR COPY ELEMZÉSE 59:25-től !!!
Megkapod a szöveget & hozzá ezt a tudást:
- Így tudod a szóhasználatod megváltoztatásával a gondolkozási keretet változtatni (PÉLDA 59:49-nél)
- Hogyan tudod a magas áraidat alacsonnyá tenni egy forint kedvezmény adása nélkül (a piacfüggetlen szövegírói technikát példával bemutatjuk 1:02:20-nál)
- Így fordítsd át a hozzáadott értéket STÁTUSSZÁ (1:05:20)
- Befolyásolási technika, ami a hiperracionális, magas státuszú emberekre félelmetes erővel hat (akik szívesen hiszik magukról, hogy őket nem lehet csak úgy befolyásolni) (PÉLDÁVAL 1:05:50-től)
- Így kerüld el, hogy „megmérgezzék a kutat” olyan emberek, akik soha nem vásárolnának tőled (1:08:10)
- „Fapados”, „ezerszer hallott” technika, amit ismersz már te is, ügyesen használva mégis olyan erős szöveget írhatsz, mint amit 1:11:20-nál olvasunk.
- Hogyan tudod az olvasód saját élményeit „kölcsönvenni” azért, hogy a termékedet még értékesebbé tedd (1:12:00)
- Azonnal profibb szövegíró leszel, ha minden mondatodat úgy írod, ahogy 1:14:10-nél elmondjuk (100% kezdőbarát)
- Így érd el, hogy a célcsoportod magára ismerjen (bugyuta „hé, célcsoport!” fogások nélkül) (1:16:00)
Identitás alapú értékesítés, ami annyira hatékony, hogy elgondolkoztam azon, hogy inkább kivágjuk a részből és megtartjuk magunknak (1:17:05)
- Hogyan kommunikáld a folyamatod egyszerűségét hatékonyan és elegánsan (spoiler: nem azzal, hogy „ez egyszerű”) (1:17:55)
- Zöld kommunikáció JÓL (1:19:00)
- Milyen szövegrészt töröltem és miért? (Piacfüggetlen gondolkodásmód 1:21:40-nél)
- Még egy egyszerű technika az ár igazolására (nyelvórás, edzős és kivitelezői példákkal) (1:23:30)
- Hogyan építs arra, amit emberek amúgy is gondolnak (példamondattal 1:28:20-nál)
- Hogyan lett egy eladhatatlan termékből slágertermék? (Árazási lehetőségek) (1:31:55)
- Így gondolkodnak a sikeres marketingesek, szövegírók és vállalkozók (1:34:00-től)
- Hogyan dönts kockázatos projektekről? (1:36:30)
EZ A HÍR JÁRJA APÁDÉKRÓL
„Apádék első része egy Vavrek–Pass masterclass lett.”
„Copywriterként is azt mondom: ez az adás alapmű. Már a kampány levelei is tanítani valók voltak, az adás pedig maga volt a hab a tortán. Vagy a cukros fahéj a kapucsínón. Vagy az a mmmm… tudod, amikor csak csendben bólogatsz, hogy „na igen, ez az, amit minden vállalkozónak hallania kellene”.”
„Mindenkinek ajánlom, akit még nem vakított el az AI stroboszkópja, és száraz, sablonos megoldások helyett bitang jó és működő marketingtartalmakban gondolkodik.”
„Hogy szeretem hallgatni a kocsiban, de nem ott kellene igazából, mert jegyzetelve kellene, oda húzva a kis sámlit a nagymesterek mellé.”
„Ez a két srác egyszerűen többet tud a marketingről, mintha összeadnánk az összes hazai marketinges guru tudását. Pedig ők „csak” szövegírók elvileg, nem univerzális szakértők. Oké, nem a legújabb trendekről és trükkökről van szó, hanem azokról az alapokról, amin áll vagy bukik, hogy a nap végén lesznek-e vásárlások. Na, ezt tudják átadni érthető, használható módon. Rendet tesznek az átlagos vállalkozó fejében, hogy végre keressen is pénzt a marketingből.”
„Egy 3 órás autóút első órájában hallgattam az első részt. Autopilot üzemmódban vezettem, annyira lekötötte a figyelmem.”
„Pótolhatatlan infókat hagysz ki, ha nem rendeled meg apádékat.”
„Annyira életszerű és konkrét volt a hanganyag, hogy nagyon könnyű volt a saját szövegeinkre vonatkoztatni. Tíz perc után már gyűlt a fejemben a lista, hogy mit kell átírni az aktuális kampányunk landingjén. Amiben teljesen más volt minden más marketing tananyaghoz képest, hogy érződött az a szakmai alázat és az izommemórában lévő készség, amit csak azoknál észlelsz (édesmindegy, hogy autószerelésről, süti sütésről, vagy copywritingról van szó), akik nap mint nap csinálják is és nem csak tanítják miközben mások csinálják helyettük. Ja és az is érződött, hogy a szövegírás még ennyi év után is szenvedélyesen érdekel titeket, ez sem hátrány.”
„Ezt az 58 percet egyszerűen nem lehet „csak úgy” meghallgatni. Ez nem egy sima podcast. Ez egy fényes tükör. Ahol nem simogatnak, hanem kíméletlenül megmutatják, mi az, ami működik — és mi az, amit mi csak hisszük, hogy talán működik. Szövegíró vagy? Marketinges? Vállalkozó? Akkor ez az epizód kötelező olvasmány…. Vagyis hallgatmány. Nem egyszer, nem kétszer —hanem újra és újra. Balázsék nem udvariaskodnak. Nincsenek mellébeszélések, nincs bullshit. Csak tiszta, konvertáló kommunikáció. És egy nagy adag FÁJDALMAS felismerés…… – de a jó fajtából.”
„Lényegre törő beszélgetés, nagyon tudok azonosulni azzal a gondolattal, hogy nem hosszú szöveget írni nehéz, hanem rövidet, de ütőset. Egyik kedvenc idézetem Antoine de Saint-Exupérytől: „A tökéletesség nem az, amihez nincs mit hozzátenni, hanem amiből nincs mit elvenni.”.”
„Elsőre drágállottam, mert mások ennyi pénzért több-hosszabb-nehezebb anyagot adnak, de MEGÉRTE!”
„Egy őszinte, túlzásoktól mentes anyag lett szerintem. Semmi világmegváltó trükk csak értékteremtő gondolatok. Ritka kincs az ilyen, köszönöm!”
„Kedves APÁMÉK! Jó, hogy számíthatok rátok, s bár csak hangüzenetekkel kommunikáltok, marketinges elakadásaimra a gyógyír átjött: nincs varázslat, tudás van + munka. Az elsőért köszi, a másodikkal meg izza-dok/sztom magam. Ritkán jegyzetelek ennyit, de és hát mindent a családért, nem? Dede!”
„Profi marketing beszélgetés, podcast, a felesleges jópofáskodás nélkül, csak a szakma, de mindezt érdekesen.”
„Két marketinges srác beszélget a marketingről. Nem hírlevélben adják át a tudást, még csak látni sem kell őket, így arra figyelsz, amit mondanak. De arra nagyon! Kishitű voltam, hogy csak az első részre neveztem be a 4-ből. Hiba volt.”
„Fanyar. Kritikus. Ugyanakkor üdítő szemléletű beszélgetés, mely segíthet abban, hogy hatékonyabb legyél, ugyanakkor ne told túl a marketinget.”
„Csak marketing hírleveleket akartam olvasni, 1 héttel később viszont megvettem az összes adást (még csak nem is vagyok szövegíró). Alapból rengeteg podcastet hallgatok ebben a témában (heti több órányit), de Apádék összefoglalták az egészet 57(!) percben. Életemben nem gondoltam, hogy ennyit fizetek majd egy kevesebb mint egy órás anyagért (plusz a többi részért), de értik a dolgukat. Ha a landingre kerülsz, nincs visszaút, de ha lenne se élnék vele. Ha az első rész kimaradt, fél óra sarokban gubbasztás és sírás a minimum. Legyen ez egy lecke, hogy a többi résznél ne történhessen hasonló.”
„Tömény tudás, mellébeszélés és bullshit nélkül. Már több fogást is alkalmaztam a marketingünkben az elhangzottakból, nagyon tanulságos volt az egész rész!”
„Azt szeretem bennetek, hogy őszinték vagytok. Nem kedveskeditek túl, de nem is trollkodjátok el, logikusan levezetitek, elmagyarázzátok, amit átadtok. És közben persze mégsem unalmas, mert kis humorbombákkal tarkítjátok, mert szeretitek is csinálni, éltek benne.”
„Értenek hozzá és imádják csinálni. Ez jön le minden másodpercből. Ha kenyérsütésről dumálnának, ezért azt is hallgatnám, de így, hogy még pénzt is ér, így pláne. Egyszemélyes minivállalkozás vagyok, nekem ez a marketingbefektetésem. Eddig megtérült.”
„3x hallgattam meg eddig, mindig más „ú tényleg ez is de fontos” infó esik le. Még kezdő vagyok vállalkozásban, szövegírásban, de ezentúl biztosan ez lesz az alap „cheklist”.”
„Királyok a faterjaim!”
„A legnagyobb kincs manapság a korlátlanul hozzáférhető és generálható adattengerben a tapasztalaton alapuló információ, a gyakorlatban megszerzett tudás. És ebben az anyagban csak ez van, tömören, rizsa nélkül. És nem holmi kezdők első tapasztalata, hanem a legjobbak sok éves rutinja. Remélem a többi rész hosszabb lesz.”
„Húsbavágó az első téma, mert konkrétan a konverzió múlik rajta. Az elhangzó szempontok segítenek külső szemmel ránézni a szövegre, és a konkrét példák alapján ki lehet küszöbölni azokat a hibákat, amiket mindannyian. Annyira jó a téma, hogy nyomtatott hírlevél különszámként is el tudnám képzelni.”
„Vavrek & Pass tisztán és érthetően mondanak el dolgokat, amikről azt hittem, hogy tudom, aztán mégis egészen új fókuszba helyezték nekem. Letisztult anyag, akárhol tartasz szövegírásban, hallgasd meg.”
A fülesed kéjesen könyörög
ezért a hangfájlért. 🥵
A reklámszöveged felnyög: give it to me, daddy.
Egyszerű dolgod van:
2) Kifizeted a bruttó 19 990 Ft-ot. (Milyen kevés!)
3) Megkapod e-mailben a hozzáférést, amit hallgathatsz a kedvenc podcastlejátszódban. (iTunes, YouTube Music vagy bármi, amibe az RSS Feedet be tudod húzni)
Két perc múlva már hallgathatsz minket.
TUDOD, hogy több vásárlót érdemelsz, csak még a tálaláson kell kicsit dolgozni – de abban segítünk az adással.
„TÉNYLEG ÉR ENNYIT 1 óra 37 perc két reklámszövegírótól, akik sorra írják a rekordbevételt hozó szövegeket?”
Ennél sokkal többet ér.
Apádék komoly rutinnal, tudással és tapasztalattal segítenek téged abban, hogy hatékonyabb szövegeket írj.
Vavrek Balázs kampányt visz az ügyféllel:
De most mi? Szeretnél inkább 200 000-et fizetni érte? Átárazzam?
Az értékhez képest nagyságrendekkel kevesebbet fizetsz, ezért ez jó ajánlat.
Megérné, ha nemcsak a listád 0,5%-a vásárolna – hanem inkább az 5-8%-a?
Örülnél, ha az értékesítési oldalad (amire havonta elhirdeted egy albérlet árát) nem 1%-on konvertálna – hanem 4-5%-on?
3 „ÉRTÉKRÉTEG” VAN
ebben a hallgatható mentorálásban
1. réteg: remekül szórakozol
Mert a két kedvenc szövegíród szakmázik:
Mekkora krumpli az, aki ezt nem élvezi?
(Csak vicc!)
2. réteg: felírsz 3 dolgot és megcsinálod
Mert bruttó 19 990 Ft-ot fizettél érte.
Vissza akarod termelni!
Már itt hasznosabbak vagyunk, mint bármi, amit a Spotifyon elmentettél későbbre.
3. réteg: több pénzt keresel
Ezt nem tudom megígérni, mert tőled is függ…
…de nézd meg a fönti tartalomjegyzéket. Ha csak néhány dolgot belegyúrsz a következő reklámszövegeidbe, akkor szerinted nőne a hatékonyság?
Hm?
Mert szerintem igen.
És… és… és… az így megkeresett plusz pénzből megveszed majd a következő hallgatható mentorálást is. Mindenki jól jár.
MEGVÁLTANI AZ ÉLETED
Csodát nem tartunk raktáron.
Apádék (Pass, Vavrek) ennek az adásnak a 10… 100… 1000x-esét költötték tanulásra. (A pontos összeget nem merem kiírni, hátha anyám is olvas, aztán szívéhez ne kapjon.)
A szakmai eredményeknek ez az egyetlen “receptje”, “titka”, “sikerútja”.
Ha te is így gondolod, akkor szerintem találsz értéket az adásban.
VÉGRE VALAMI EGYSZERŰ
ebben a túlkomplikált világban
APÁDÉK filozófiája: legyen egyszerű, de nagyszerű.
Megveszed.
Meghallgatod.
Megtérül.
…Oszt’ szoszi!
Ez egy feszesre vágott, stúdióminőségű felvétel, amiben a tapasztalatunkat adjuk át neked azért, hogy jobb reklámszövegeket tudj írni. (A tartalmat fent olvashatod.)
EZT M-O-S-T TUDOD MEGVENNI
Igen, most.
„De meddig?”
Figyu, addig, amíg le nem vesszük. Ha lemaradsz, lemaradtál. Motyoghatod a telefonod képernyőjének, hogy „pedig, pedig, engem érdekelt volna.”
Egyelőre nincs határidő, de a Vavrek szeptemberben meetupot tart, a Pass meg hamarosan elkészül a következő nyomtatott hírlevéllel.
Ráteszünk erre egy kellemetlenül rövid határidőt, aztán vége.
Te meg épp nem vagy elérhető, szabin vagy, vagy mittudomén’ mit csinálsz.
De lemardsz.
UGYAN MÁR, MARKETINGTESTVÉR!
Direkt úgy áraztunk, hogy egy mélyebb levegővétellel viselhető legyen a vásárlás. Gondold át.
Ossz és szorozz.
Aztán DÖNTS.
Ha megveszed, akkor ide kattints.
APÁDÉK akkor tudnak a legtöbbet segíteni, ha bármelyik igaz rád.
- Ez a munkád, baby, a tudatiparág. (Copywriter vagy.)
- Szoktál landingeket, e-maileket, videós hirdetéseket vagy bármilyen copyt írni, de ez csak része a munkádnak. (Mert mondjuk marketing menedzser vagy.)
- Te írod a céged szövegeit. (Pl. startupod van.)
- Egyszerűen kíváncsi vagy erre a részre, a fenti tartalomjegyzék “megfogott”.
„Pontosan mit kapok?”
Hozzáférést a megvásárolt hanganyaghoz. Ez YouTube Music alatt így néz ki:
1. Kifizeted Stripe-on keresztül
2. Kapsz egy e-mailt automatikusan, amelyre rákattintva…
3. Megnyílik egy oldal, ahol kiválaszthatod, hogyan szeretnéd hallgatni Apádékat: iTunes, YouTube Music vagy bármi más (egy RSS feedet hozzáadhatsz más lejátszókhoz). Spotify alól nem működik sajnos.
4. Hallgathatod is.
1. A szolgáltató “Listener FAQ” oldalát felcsapod.
2. Írsz Apádéknak és segítünk: info@vavrekbalazs.hu ésvagy hello@passbalazs.hu
Bruttó 19 990 Ft.
(15740 + ÁFA)
“Számlát kapok?”
Természetesen.
“Később meg tudom venni ezt az adást?”
Nem.
Legfeljebb valami csomagajánlatban. Vagy akkor sem. Who knows?
“Meddig férek hozzá az adáshoz?”
Ezt még nem döntöttük el.
A stratégiai célunk az, hogy minél hamarabb meghallgasd ÉS minél több dolgot beledolgozz a saját anyagaidba. Lehet, hogy ehhez időszakossá kell tennünk az adást (tehát pl. 3 hónapig éred el).
Igen, FÚJ FÚJ MILYEN DOLOG, csak közben lehet, hogy így 5x több pénzt keresel. Fejlesztjük a terméket, ki fogjuk találni és a visszajelzésedre is számítunk.
“MEGVETTEM ÉS NEM TETSZIK :(”
Írj egy e-mailt és visszatérítjük a teljes árat. Nem erre számítottál, nem vagyunk neked szimpik, túl kezdő / haladó / marketinges / bármi az anyag vagy épp mégsincs időd erre. Figyelj, ez benne van, semmi para, 1 e-mailedbe kerül és intézzük.
“Kérdést, kérést, visszajelzést, fenyegetést, szerelmes levelet hova küldjek?”
Pass – hello@passbalazs.hu
Vavrek – info@vavrekbalazs.hu