ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Az időpont, amikor mindenki megnyitja a leveleid

Van olyan nap és időpont, amikor nagyobb megnyitási arányokat lehet elérni az átlagosnál?

Erre annyira egyszerű lenne megírni, hogy kedd 11:00.

Aztán gyorsan elterjedne, hogy ez a legjobb időpont, mindenki elkezdené ilyenkorra időzíteni a leveleit és máris nem ez lenne a legjobb. Örök dilemma.

Olvastam már legalább 15-20 tanulmányt ezzel kapcsolatban.

A napok között talán a legtöbb helyen a csütörtököt említik, mint legjobb választás. De általánosságban a hét közepét, vagyis a kedd, szerda, csütörtöki időszakot emelik ki.

Időpontban rengeteg lehetőséged van:

 

  • 06:00 – 7:30 között elkaphatod a munkába tartókat, akik telefonon belenéznek a leveleikbe.
  • 08:00 – 09:00 között a munkakezdésnél ott lehetsz az első reggeli levelek között.
  • 13:00 körül az ebédszünet utáni időszak lehet érdekes.
  • 16:00 tájékán a legtöbben már a munkanap végén járnak.
  • 16:00 – 18:00 között a hazafele ingázókat érheted el.
  • 18:00 után pedig a neten böngészőknek küldhetsz egy üzenetet.


A statisztikák helyett erre a két dologra figyelj oda:

 

 

1. Tudd, hogy mikor, mit csinál a feliratkozód.

 

     

    Ha mondjuk alapvetően szülőkkel van tele a listád, akik reggelente a gyereket viszik iskolába, akkor nem a reggel 07:00 a legjobb időpont.

     

     

    2. Ne vessz el a részletekben, koncentrálj a “feladóra” (márkádra) és a tárgymezőre.

     

       

      Ha levelet kapok egy kedvelt email marketing szakértőtől, reggel akkor is megnyitom, ha az éjjel érkezett meg hozzám az időeltolódás miatt.


      Az előző heti [KK] levél végén volt egy “mesterterv”, így most is írok egy ilyet neked:

       

       

      1. Dolgozz a márkádon, hogy az emberek már csak a feladó miatt megnyissák a leveleid.

       

         

         

        2. Ismerd a célközönséged napi és heti szokásait.

         

           

           

          3. Minden leveled önmagában is legyen érték, ne csak az esetleges promó miatt.

           

             

             

            4. Írj olyan tárgymezőt, ami kíváncsivá teszi az embereket, vagy elég nagyot ígér ahhoz, hogy érdemes legyen a megnyitással időt tölteni.

             

              5. Teszteld a különböző napokat, időpontokat.

                 

                Pass Balázs

                hello@passbalazs.hu

                $

                Érdekel a közös munka?

                Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

                Több ilyet olvasnál?

                Iratkozz fel a gombra kattintva:

                A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

                Levelezz!

                5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

                Információk:

                Adatvédelmi Nyilatkozat

                Cookie Nyilatkozat

                Kapcsolat:

                hello@passbalazs.hu