ÍRJ BEVÉTELT A CÉGEDNEK!

Hetetente küldök 2-3 levelet, amitől jobb leveleket tudsz írni a feliratkozóidnak!

Kattints a gombra és add meg az e-mail címed:

Figyelem és átkattintási arány

“Mik azok az állandó témák, amelyekkel nagy eséllyel fel lehet kelteni a figyelmet és jó átkattintási arányt hoznak?”

Egy furcsa történettel fogom kezdeni, de ígérem lesz köze a válaszhoz.

Mi a legjobb randi helyszín?

Például egy uszoda vagy strand tökéletes lehet, nem?

Kevesebb ruha, kevesebb smink stb. 🙂

Kivéve akkor, ha (esetemben) a lányt, gyerekkorában az apja két korsó csapolt és egy balatoni hekk után beledobta a vízbe, miközben jóízűen poénkodott.

Nála ilyen volt az úszás oktatás.

Azóta a lánynak olyan víziszonya van, hogy még az Aldi ásványvizes során sem képes remegés nélkül végig tolni a bevásárlókocsit.

Valószínű, hogy a strandos randi kudarcba fullad és nem lesz belőle *átkattintás vagy konverzió*.


Hogy találhattam volna jobb randihelyszínt (témát) ?

Megkérdezem róla a lányt.

Hagyjuk a randevút és ugorjunk vissza a kérdésre.

Ahhoz, hogy megtaláld azokat a témákat, amik érdeklik a feliratkozóid, meg kell őket kérdezned.


Háromhavonta kötelező jelleggel küldj egy egyszerű kérdőívet.

Én a következő két kérdést szoktam feltenni:

 

  • Mi az a 2-3 probléma, amit meg akarsz oldani ______________ kapcsolatban?

 

  • Ha leülnénk kávézni egy jót, milyen kérdéseid lennének _______ kapcsolatban?

 

Nem kell túlbonyolítani, tökéletes megoldás egy egyszerű Google Űrlap.

Ha növelni akarod a kitöltések számát, akkor felajánlhatsz valamit cserébe, de enélkül is lesznek néhányan, akik szívesen válaszolnak.


Csak az a téma kelti fel a figyelmet és hoz magas átkattintási arányt, ami közvetlenül az olvasóról, az ő problémáiról, vágyairól szól.

Ha én a szabadidőm nagy részét azzal töltöm, hogy használt autókat nézek és kapok tőled egy levelet a következő címsorral,


“Így próbálnák átverni a kereskedők, vagyis erre figyelj használt autó vásárlásakor.”

Hát az biztos, hogy fénysebességgel kattintok.

Néhány gyors tanács, ami még a fejemben van a kérdéssel kapcsolatban:

 

  • Minden lista más és egyedi, tesztelj különböző témákat.

  • Olvasd mások leveleit és nézd meg ők miről írnak.

  • Próbáld meglátni a nagyobb mintákat, mit és miért ír valaki.

 

A lényeg, hogy minél előbb állítsd össze a két kérdésből álló kérdőíved és juttasd el a feliratkozóidhoz.

Pass Balázs

hello@passbalazs.hu

$

Érdekel a közös munka?

Kattints ide és kezdjünk el beszélgetni: https://passbalazs.hu/kozos-munka/ 

Több ilyet olvasnál?

Iratkozz fel a gombra kattintva:

A hazai piac egyetlen rendszeres, nyomtatott hírlevele:

Levelezz!

5-10 klasszikus copywriting könyv és több ezer megírt levél esszenciája egyetlen nyomtatott hírlevélben.

Információk:

Adatvédelmi Nyilatkozat

Cookie Nyilatkozat

Kapcsolat:

hello@passbalazs.hu