“Mik azok az állandó témák, amelyekkel nagy eséllyel fel lehet kelteni a figyelmet és jó átkattintási arányt hoznak?”
Egy furcsa történettel fogom kezdeni, de ígérem lesz köze a válaszhoz.
Mi a legjobb randi helyszín?
Például egy uszoda vagy strand tökéletes lehet, nem?
Kevesebb ruha, kevesebb smink stb. 🙂
Kivéve akkor, ha (esetemben) a lányt, gyerekkorában az apja két korsó csapolt és egy balatoni hekk után beledobta a vízbe, miközben jóízűen poénkodott.
Nála ilyen volt az úszás oktatás.
Azóta a lánynak olyan víziszonya van, hogy még az Aldi ásványvizes során sem képes remegés nélkül végig tolni a bevásárlókocsit.
Valószínű, hogy a strandos randi kudarcba fullad és nem lesz belőle *átkattintás vagy konverzió*.
Hogy találhattam volna jobb randihelyszínt (témát) ?
Megkérdezem róla a lányt.
Hagyjuk a randevút és ugorjunk vissza a kérdésre.
Ahhoz, hogy megtaláld azokat a témákat, amik érdeklik a feliratkozóid, meg kell őket kérdezned.
Háromhavonta kötelező jelleggel küldj egy egyszerű kérdőívet.
Én a következő két kérdést szoktam feltenni:
-
Mi az a 2-3 probléma, amit meg akarsz oldani ______________ kapcsolatban?
-
Ha leülnénk kávézni egy jót, milyen kérdéseid lennének _______ kapcsolatban?
Nem kell túlbonyolítani, tökéletes megoldás egy egyszerű Google Űrlap.
Ha növelni akarod a kitöltések számát, akkor felajánlhatsz valamit cserébe, de enélkül is lesznek néhányan, akik szívesen válaszolnak.
Csak az a téma kelti fel a figyelmet és hoz magas átkattintási arányt, ami közvetlenül az olvasóról, az ő problémáiról, vágyairól szól.
Ha én a szabadidőm nagy részét azzal töltöm, hogy használt autókat nézek és kapok tőled egy levelet a következő címsorral,
“Így próbálnák átverni a kereskedők, vagyis erre figyelj használt autó vásárlásakor.”
Hát az biztos, hogy fénysebességgel kattintok.
Néhány gyors tanács, ami még a fejemben van a kérdéssel kapcsolatban:
-
Minden lista más és egyedi, tesztelj különböző témákat.
-
Olvasd mások leveleit és nézd meg ők miről írnak.
-
Próbáld meglátni a nagyobb mintákat, mit és miért ír valaki.
A lényeg, hogy minél előbb állítsd össze a két kérdésből álló kérdőíved és juttasd el a feliratkozóidhoz.