Ha van egy (legalább) pár száz fős e-mail listád és egy piacképes ajánlatod,
ezzel a nyomtatott hírlevéllel bevétellé alakítod az egyszerű, rövid, szöveg alapú leveleid!
A *HÁRDKOR* e-mail marketing legmélyebb bugyraiból előbukkanó, underground körökben szinte fogalommá vált és még mindig szemtelenül fiatal szövegíró egy nyomtatott hírlevélben foglalta össze:
Hogyan keress pénzt a leveleiddel, miközben minden kiküldött e-mailedért rajonganak!
Jól lakik a kecske, megmarad a káposzta.
Ezzel a módszerrel töltöttem meg 200+ fős konferenciát, hozom be átlagosan egy webáruház 40% feletti profitját, töltöm meg egy partnerem 8-10 fős “high-ticket” mentoring szolgáltatását, adok el bestseller könyveket.
Erről olvasol majd a mindössze 24 oldalas, fekete-fehérben nyomtatott, középen irkafűzött – és kimondottan drága – hírlevélben, amit GLS futárral küldök el hozzád egy bubis borítékban.
Szinte már fel is címkéztem neked!
Te is tudod, a jelenlegi kampány-alternatíváid egyszerűen nem működnek. Vagy legalábbis mehetnének jobban is.
Hallod, hogy az e-mail marketing mennyire király. Mindenki – köztük mocskos mód én is – arról beszél, hogy a lista a legnagyobb érték. Neked eddig mégsem pörgött annyira, hogy elégedett lehess.
Pass Balázs vagyok, akit nem akarsz látni a konkurenciádnak számlázni.
A *MÁRKÖTING SZAKEMBÖRÖK* megtanítottak ugyanazzal a tipikus sablonnal kampányolni, mint mindenki mást.
Ehhez hasonló “BESZTPREKTISZEKET* ültettek el a fejedben:
● “Egy kampány 6-12 levélből áll!”
● “Az utolsó nap három “baráti emlékeztető” levelet KELL küldeni!”
● “Vasárnap éjfélkor a legjobb zárni!” “Kétnaponta kell levelet küldeni!”
● “Két hetes kampányidőszakban kell gondolkodnod!”
Ami “csak” azért baj, mert a feliratkozóid már ismerik, és rühellik a tipik marketing dumát, de nincs más opciód…
MERT SZERINTÜK NEM CSAK CSÓRÓ MARADSZ, DE RÁD SZÁLL A „BESZTPREKTISZT” SZEGŐK KÜLÖNLEGES ÁTKA IS!
Persze a 2-3 esettanulmány, miatt jogosan hitted azt, hogy a “szupertitkos” (= bárki megveheti pár ezer forintért vagy ingyen letöltheti) titkokkal valóban a Szent Grált kapod meg. De ugyanaz a ruha nem állhat jól mindenkinek, nem?
Lehetsz te a sokadik, aki ugyanazokat a “jól beváltnak” hazudott leveleket küldi, mint mindenki más a piacon. Legalább 10 másik ilyen sorakozik a feliratkozód e-mail fiókjában. Ha szerencséd van egyszer bejön. Közben fel sem tűnik, hogy kiégeted a listád, de a kecske egyszer jóllakhat.
Vagy elkezded használni a nyomtatott hírlevélben található módszert, amivel kampányról kampányra több bevételt csinálsz, miközben olyan kapcsolat épül a feliratkozóiddal, aminél nem létezik megtérülőbb stratégia.
De itt nem találsz tuti tippeket. Nem fogom neked azt mondani, hogy 6 levelet kell küldened és egyből felkerülsz a TOP100-as listára. Egy módszert mutatok, amivel sikeres kampányokat tudsz tervezni.
A létező LEGMEGTÉRÜLŐBB
stratégiát kapod kézhez!
Vásárlókat, ügyfeleket szerezni sosem lesz olcsóbb, vagy könnyebb. Sőt. A piacok egyre telítettebbek, a hirdetések egyre drágábbak.
Ha a kampányaiddal nem csak bevételt szerzel, de közben valódi kapcsolatot építesz a feliratkozókkal, a piaci átlag többszörös élettartam-értéke lesz az igazi előnyöd.
Vagyis amíg egy átlagos feliratkozó értéke mondjuk 1.000 Ft a konkurenciánál, nálad ez lehet akár 10.000 Ft.
(Simán előfordulhat, hogy egy elsőre több konverziót csinálsz a tipik sablon kampánnyal. Legalábbis, ha szerencséd van és bejön nálad. De trükközve, idegesítő, nyomulós módon behozni 3 extra vásárlást sokba kerül. Ennek az alternatív költsége, hogy kiégeted a listád, amit majd a következő kampányban fizetsz meg. Mert ők nem, hogy nem vásárolnak majd a jövőben, de még a leveled sem nyitják meg.)
Néhány téma, amiről olvashatsz a nyomtatott hírlevélben:
● Miért bukik el a legtöbb e-mail kampány már a tervezésnél?
● Hogyan kerüld el, hogy a feliratkozóid megtanulják “nem szeretni” a leveleid?
● Hogyan teszed tönkre az egész listád és lehetetleníted el a következő kampányod egy *KÁPOSZTAZABÁLÓ* kampányokkal?
● Hogyan limitálod a bevételed és veszel ki pénzt a saját zsebedből egy *KECSKEÉHEZTETŐ* kampánnyal?
● A jól működő e-mail kampányok (egyik) legfontosabb szabálya, amit már az első levél megírása előtt be kell tartanod!
● Hogyan érd el, hogy a kampányaid egyre sikeresebbek legyenek ahelyett, hogy egy kampánnyal örökre kiégetnéd az egész listád?
● Hogyan építs valódi kapcsolatot a feliratkozóiddal, miközben a bevételed is rekordokat döntöget?
● A száz évvel ezelőtt – meg valószínű 100 év múlva is működő – stratégia, amivel nem csak bevételt szerzel, de valódi kapcsolatot is építesz!
● Hogyan értsd meg a feliratkozóid, hogy többé ne hívatlan idegenként érkezz meg a leveleddel, hanem várva várt vendégként?
● Hogyan találd meg a cuccod előnyeit, amire a konkurencia junior marketingese, de még a CSECS-DZSÍ sem gondolt?
● Hogyan szanáld ki az általános, a piac által kikoptatott előnyeid, amit nem érdemes már használnod?
● Mit csinálj azokkal az előnyökkel, amit a többiek is használnak, de te nem akarsz beállni a sorba?
● Hogyan dolgozom ki én egy konkrét termék előnyeit?
● Így pakold össze a következő e-mail kampányod az (egyik), legkirályabb COPYWRITING sablon segítségével!
● A pozitív vagy a negatív megközelítést érdemesebb használnod egy e-mail kampányban?
● Hogyan írj egy problémáról, három különböző, de ugyanolyan jól működő levelet?
● Miért nincs szükséged 21.415 db témára egy kampány során?
● Hogyan írj a cuccodról és a megoldásodról, hogy közben végig az olvasó van a középpontban?
De a lényeg:
● Hogyan tudsz úgy felépíteni egy e-mail kampányt, hogy az elegendő bevételt és közben egy jövedelmező kapcsolatot is építsen a feliratkozóiddal?
Erről szól a Levelezz! harmadik száma.
Mielőtt megrendeled:
**VERI IMPORTANT**
Igen, a Levelezz!-ben található felépítéssel megírt levelek ilyen eredményeket hozhatnak:
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
Pass Balázs vagyok, akit nem akarsz látni a konkurenciádnak számlázni.
„Zseniálisak a leveleid. Ha csak egy hírlevélen maradhatnék fent, ez lenne az.”
– Berkes-Bognár Nikolett
„Egyszerűen fantasztikusak a leveleid. Ha csak negyed ennyire tudnék írni, mint te már boldog lennék.„
– Majer Tamás
„Azonnal falni kezdtem az üzeneted majd ment szépen a „polcra” a többi közé, hogy bármikor bele tudjak olvasni, ha szükségem lesz rá.„
– Cseh Zoltán
„A sok bejövő levél közül a tieid olyanok, amit addig tartogatok olvasatlanként, amíg nincs időm tényleg figyelmesen elolvasni.„
– Pászti Péter
„Mindet elolvastam, és mindegyikből tanultam valamit.”
– Sziklai Károly
„Anyám üzeneteit nem olvasom annyit, mint ezeket a leveleket.”
– Borsos Bence
„Az egyetlen marketinges levél, amit tényleg el szoktam olvasni elejétől a végéig.”
– Vagyóczki Nóri
„Még nem volt olyan hírlevél, amit végigolvastam volna! A tied volt az első.”
– Karman Edit
„Reggel 6 óta olvasom leveleket és jegyzetelek.”
– Németh Szabolcs
DE!
⭢ Ha csak olvasgatni akarsz, akkor hagyd a fenébe. Olvasd el inkább Proust Az eltűnt idő nyomában második kötetét. Az első 10 oldal után konkrétan nem hiszed el, hogy lehet így írni.
⭢ Ha nem hiszel benne, hogy a nyomtatott hírlevél után kiküldött első levéllel legalább visszakeresed a most befektetett 19.990 Ft-ot, akkor ne rendeld meg.
Ez arról is szól mennyire hiszel magadban, a cuccodban és a listádban.
A nyomtatott hírlevél lesz a következő kampányod legmegtérülőbb költsége!
A módszert teszteltem szinte minden piacon. Rendszeresen használom könyveladásra, írtam már az ország egyik legnépszerűbb szálláshelyének, webáruházaknak, szolgáltatóknak, oktatással foglalkozó cégnek és mindenhol működött.
Ezzel az űrlappal tudod megrendelni a Levelezz! harmadik számát!
Mivel én intézem a nyomtatást, címkézést, ezért egyetlen kiküldési nap lesz. Ha lemaradsz, hónapokig esélyed sem lesz megrendelni ezt a számot.
Hány kampányt csinálsz meg addig?
Hányszor hagysz pénzt a listádban vagy tanítod meg a feliratkozóidnak nem szeretni a leveleid?
Már dolgozok a következő számon, ezt meg az év végéig biztos félreteszem.
„Megkockáztatom, hogy a leghasznosabb és legérdekesebb hírlevél sorozat amire feliratkoztam 20 év alatt.”
– Szűcs Tamás
„Kevés a jó magyar marketinges hírlevél. Ez az egyik.”
– Vavrek Balázs
„Brutálisan eltér a sok-sok semmitmondó, átlagos céges spamjelölt hírlevelektől.„
– Krucsó Balázs
„Nincs mellébeszélés vagy ködösítés. A stílusa zseniális, a legtöbb levélen hangosan felröhögök, szóval imádom.”
– Marton Bálint
„Olyan értéked adnak már az ingyenes anyagok, melyek nem hogy ritkák, de szinte megtalálhatatlanok itthon.”
– Varga Dániel
„Imádom a hírleveled, nem tudom, miért nem voltam eddig feliratkozva.”
– Benyó Dániel
„Zseniálisak a leveleid. Ha csak egy hírlevélen maradhatnék fent, ez lenne az.”
– Berkes-Bognár Nikolett
„Egyszerűen fantasztikusak a leveleid. Ha csak negyed ennyire tudnék írni, mint te már boldog lennék.„
– Majer Tamás
„Azonnal falni kezdtem az üzeneted majd ment szépen a „polcra” a többi közé, hogy bármikor bele tudjak olvasni, ha szükségem lesz rá.„
– Cseh Zoltán
„A sok bejövő levél közül a tieid olyanok, amit addig tartogatok olvasatlanként, amíg nincs időm tényleg figyelmesen elolvasni.„
– Pászti Péter
„Mindet elolvastam, és mindegyikből tanultam valamit.”
– Sziklai Károly
„Anyám üzeneteit nem olvasom annyit, mint ezeket a leveleket.”
– Borsos Bence
„Az egyetlen marketinges levél, amit tényleg el szoktam olvasni elejétől a végéig.”
– Vagyóczki Nóri
„Még nem volt olyan hírlevél, amit végigolvastam volna! A tied volt az első.”
– Karman Edit
„Reggel 6 óta olvasom leveleket és jegyzetelek.”
– Németh Szabolcs